Mateusz G.

Mateusz G. Koordynator ds. ur i
efektywności
produkcji,
Schumacher P...

Temat: Ankieta wśród graczy - IGA

Witam wszystkie osoby z grupy IGA. Jestem na etapie tworzenia ankiety odnośnie In-game advertising - piszę obecnie pracę magisterską nt. reklamy w grach.

Cel: poznanie opinii graczy na temat komercji w grach w Polsce. Mam też zamiar porównać to ze sferą demograficzną ankietowanych. Postaram się dotrzeć do jak największej ilości ludzi.

Wyniki moich badań chętnie zamieszczę później na forum.

Obecnie opracowałem wstępnie standardowe pytania dot. demografii, kilka pytań o same gry i na pytaniach o komercję w grach utknąłem.

- Co sądzisz o umieszczaniu w grach nazw i logo prawdziwych produktów?
- Czy pamiętasz jakiś reklamowany produkt/ markę z gry, występujące w rzeczywistości? Jeśli tak, jakie?
- Czy kupiłbyś reklamowany w grze produkt, jeśli podczas rozgrywki poznałbyś sposób jego działania i był z niego zadowolony?

Może macie pomysł na pytanie pomocne w analizie wyników, które warto jeszcze umieścić w ankiecie???

Temat: Ankieta wśród graczy - IGA

The app often provides various rewards, bonuses, and incentives to keep players engaged. New users can enjoy welcome bonuses, while regular players might receive loyalty rewards, free chips, or participation in special events 3 patti gold bank account. These incentives not only enhance the gaming experience but also encourage players to keep coming back for more. The potential to win rewards adds an extra layer of excitement and motivation for players.



Wyślij zaproszenie do