Temat zamknięty.

zaproszenie :)

zaproszenie :)

konto usunięte

Temat: zaproszenie :)

...censored...Mariusz Wszołek edytował(a) ten post dnia 18.01.09 o godzinie 22:34

Temat: zaproszenie :)

?

konto usunięte

Temat: zaproszenie :)

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszamy do współtworzenia periodyku „Konstrukt”. Jako badacze procesów komunikacyjnych, w paradygmacie konstruktywicznym, sprzeciwiamy się, wewnątrz systemowym ujęciom komunikacji społecznej ---------------------------ze względu na sprzeciw forumowiczów fragment zaproszenia został skasowany -----------------------------------
Przedmiotem publikacji będzie empiryczne ujęcie procesów komunikacyjnych, corporate identity, corporate design, communication design. Wiedza i kompetencje, które reprezentujemy są zbudowane na fundamencie badań empirycznych.

Obszar tematyczny, który nas interesuje to:

 projektowanie komunikacji
 corporate identity
 corporate design
 projektowanie tożsamości
 diagnostyka procesów komunikacyjnych
 proksemika, chronemika
 haptyka
 projektowanie graficzne
 psychologia społeczna
 reklama

Zapraszamy do nadsyłania artykułów do 15.02.2009 roku na adres: redakcja@knci.pl

Szczegółowych informacji udzielą:

Mariusz Wszołek – m.wszolek@knci.pl
redaktor naczelny

Agnieszka Kucharska – a.kucharska@knci.pl
sekretarz redakcji

Łukasz Szymczak – l.szymczak@knci.pl
skład i druk

Planowany termin wydania publikacji: maj 2009

Specyfikacja techniczna:

 objętość: 5 – 15 stron maszynopisu z uwzględnieniem grafiki (zdjęcia, wykresy, projekty graficzne)

 czcionka: Times New Roman 12 pkt, interlinia 1,5

 format: RTF, (grafiki osobno w formacie PDF lub JPG wysokiej rozdzielczości)Mariusz Wszołek edytował(a) ten post dnia 18.01.09 o godzinie 22:35
Monika K.

Monika K. senior art
director/graphic
designer

Temat: zaproszenie :)

Mariusz Wszołek:
Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszamy do współtworzenia periodyku „Konstrukt”. Jako badacze procesów komunikacyjnych, w paradygmacie konstruktywicznym, sprzeciwiamy się, wewnątrz systemowym ujęciom komunikacji społecznej i dewaluacji jej przez mało kompetentnych przedstawicieli świata mediów i nauki.

Przedmiotem publikacji będzie empiryczne ujęcie procesów komunikacyjnych, corporate identity, corporate design, communication design. Wiedza i kompetencje, które reprezentujemy są zbudowane na fundamencie badań empirycznych.

Obszar tematyczny, który nas interesuje to:

 projektowanie komunikacji
 corporate identity
 corporate design
 projektowanie tożsamości
 diagnostyka procesów komunikacyjnych
 proksemika, chronemika


Nic nie zrozumialam ;))P

konto usunięte

Temat: zaproszenie :)

to jest proste tylko inaczej :)

Po prostu wydajemy periodyk, którego tematyką są wyżej wymienione zagadnienia.
Nie interesuje nas eseistyka, w któej zacni autorzy rozpisują się dlaczego logo niebieskie jest bardziej niebieskie od niebieskiego, tylko prxzedstawiają badania, które temu dowodzą. Nic oczywiście do tego typu prac nie mamy, ale w periodyku konstrukt nie ma na to miejsca.

Oczywiście zapraszamy również grafików do prezentowania ciekawych prac z zakresu corporrate identity i wizualizacji badań empirycznych :)

Pozdrawiam,
Mariusz
Edyta G.

Edyta G. menedżer -
diagnozuję i leczę

Temat: zaproszenie :)

Mariusz Wszołek:
to jest proste tylko inaczej :)

:D Bo tu widać szumy komunikacyjne wystąpiły ;) Proponuję najpierw artykuł o semantyce napisać ;)
Leszek Dariusz S.

Leszek Dariusz S. dojrzałem do zmiany
pracy

Temat: zaproszenie :)

Mariusz Wszołek:
to jest proste tylko inaczej :)

Po prostu wydajemy periodyk, którego tematyką są wyżej wymienione zagadnienia.
Nie interesuje nas eseistyka, w któej zacni autorzy rozpisują się dlaczego logo niebieskie jest bardziej niebieskie od niebieskiego, tylko prxzedstawiają badania, które temu dowodzą. Nic oczywiście do tego typu prac nie mamy, ale w periodyku konstrukt nie ma na to miejsca.

Oczywiście zapraszamy również grafików do prezentowania ciekawych prac z zakresu corporrate identity i wizualizacji badań empirycznych :)

Pozdrawiam,
Mariusz

Czyli nie będziecie się zastanawiać ile tych diabłów zmieści na łebku od szpilki tylko ich po prostu policzycie...

konto usunięte

Temat: zaproszenie :)

Edyta G.:
Mariusz Wszołek:
to jest proste tylko inaczej :)

:D Bo tu widać szumy komunikacyjne wystąpiły ;) Proponuję najpierw artykuł o semantyce napisać ;)

:) Edyto zapraszam więc do nadesłania artykułu o semantyce :)
Tomasz Witczak

Tomasz Witczak ojciec-założyciel,
wiceprezes i dyr.
kreatywny, mercuri
m...

Temat: zaproszenie :)

Monika Kaczmarek:
Mariusz Wszołek:
Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszamy do współtworzenia periodyku „Konstrukt”. Jako badacze procesów komunikacyjnych, w paradygmacie konstruktywicznym, sprzeciwiamy się, wewnątrz systemowym ujęciom komunikacji społecznej i dewaluacji jej przez mało kompetentnych przedstawicieli świata mediów i nauki.

Przedmiotem publikacji będzie empiryczne ujęcie procesów komunikacyjnych, corporate identity, corporate design, communication design. Wiedza i kompetencje, które reprezentujemy są zbudowane na fundamencie badań empirycznych.

Obszar tematyczny, który nas interesuje to:

 projektowanie komunikacji
 corporate identity
 corporate design
 projektowanie tożsamości
 diagnostyka procesów komunikacyjnych
 proksemika, chronemika


Nic nie zrozumialam ;))P

nic dziwnego, bo to kompletny bełkot

konto usunięte

Temat: zaproszenie :)

Szanowni Państwo,

Ubiegając zbliżającą się burzę, którą zaczyna rozdmuchiwać Szanowny Dariusz. Nie będziemy - redakcja brać udziału w dyskusji związanej z naszą propozycją magazynu i naszym podejściem do procesów komunikacji. Zapraszamy Państwa do współtworzenia periodyku Konstrukt i na tym kończy się misja redakcji na tym forum :)

Z miłą chęcią udzielimy wszelkich odpowiedzi związanych z samym wydawnictwem, datą ukazania się pisma. Informacjami dla autorów artykułów.

bardzo proszę o wyrozumiałość.

Mariusz Wszołek
Łukasz Walat

Łukasz Walat Dyrektor Biura
Marketingu
Bankowości
Korporacyjnej,
Credi...

Temat: zaproszenie :)

Mariusz Wszołek:
Nie interesuje nas eseistyka, w któej zacni autorzy rozpisują
się dlaczego logo niebieskie jest bardziej niebieskie od niebieskiego, tylko prxzedstawiają badania, które temu dowodzą.

Podobno badania wykazały, że w dzisiejszych czasach to pomarańcz jest nowym niebieskim
(ale to może amerykańscy naukowcy byli)
;)

Temat: zaproszenie :)

A te paradygmaty to fajne są one?
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: zaproszenie :)

Mariusz Wszołek:
w paradygmacie konstruktywicznym, sprzeciwiamy się, wewnątrz systemowym ujęciom komunikacji społecznej i dewaluacji jej przez mało kompetentnych przedstawicieli świata mediów i nauki.
A w sosie koperkowym też się sprzeciwiacie?

Mariusz przetłumacz to na ogólnie zrozumiały polski. Tylko zebyś się nie dZiwił co wyszło :)
Leszek Dariusz S.

Leszek Dariusz S. dojrzałem do zmiany
pracy

Temat: zaproszenie :)

Mariusz Wszołek:
Szanowni Państwo,

Ubiegając zbliżającą się burzę, którą zaczyna rozdmuchiwać Szanowny Dariusz.

Ja coś rozdmuchuję??? Ja tylko dałem porównanie i to myślę, że dużo lepsze niż te opisujące ilość niebieskiego w niebieskim (jak zauważył Łukasz, wg najnowszych badań, niewykluczone, że jednak pomarańcz...)
Edyta G.

Edyta G. menedżer -
diagnozuję i leczę

Temat: zaproszenie :)

@Mariusz - albo wybrałes zły nośnik albo kanał informacyjny nie ten ;)
Ciekawa jestem Waszej grupy czytelników - bo jeśli takim jezykiem jest napisane w Waszym periodyku to ciężko może byc z komunikacją, nie mówie juz o pisaniu ;)
Przepraszam ale nie mogłam sie powstrzymać aby zobrazować o co pytają przedmówcy :)

http://pl.youtube.com/watch?v=2n8nkACTF8Q

... i jeszcze jeden cytat wspaniałego Andrzeja Dobosza:

"Z tych naszych rozmów wyłania się idea występów i... jakich jeszcze nie było. Stworzenia czegoś zupełnie nowego. Nowa wartość może powstać jako synteza różnorodnych sprzecznych ze sobą wartości. Jeżeli chcemy osiągnąć nową wartość, musimy doprowadzić do konfliktu między tym co fizyczne, a tym co duchowe. Jeżeli natura, więc fizyczność, jest czymś pierwotnym, czyli tezą, to kultura jest jej antytezą, a synteza tym, co pragniemy osiągnąć. Gdy ktoś z nas gimnastykuje się, reprezentuje naturę, więc tezę, jeśli ktoś z nas śpiewa, reprezentuje kulturę, więc antytezę. Chcąc stworzyć sztukę na naszą miarę, musimy zwiększyć w niej udział wysiłku fizycznego, a dla antytezy i duchowego. I to jest nowa strategia syntezy. I to jest nowa koncepcja sztuki."
Ewa A.

Ewa A. art director, V&P

Temat: zaproszenie :)

:)
dawno sie tak nie usmialam
ps. Edyta brawo
:)

konto usunięte

Temat: zaproszenie :)

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi, wrażenia i cenne życiowe sentencje ! :)

Edyto jak widzisz jest też tak, że grupę docelową (również) określa się konkretnym językiem, zaproszenie to nie było skierowane do "specjalistów", którzy godzinami siedzą przed monitorem pisząc o fajnym, nie fajnym logo, tacy ludzie są troszku nudni i nie interesują nas - po prostu - . Osoby, do których to kierujemy, bez zbędnych komentarzy (chociaż Wasze są oczywiście bezcenne) przesyłają propozycje artykułów :) Za co serdecznie dziękuję.

Dobrze się czasem zastanowić po co się coś pisze a nie pisać dla pisania i być pseudo celebrytką goldenline :)

Z sympatią :)

Mariusz
Andrzej K.

Andrzej K. Volenti non fit
iniuria ...

Temat: zaproszenie :)

cześć komentarza Mariuszu wydaje się zbędna

rozumiem że ciąg dalszy to będą przeprosiny dla Edyty?

konto usunięte

Temat: zaproszenie :)

Przepraszam Andrzeju nie odniosłem tego prywatnie do Edyty. Jednak jeśli Edyto Cię obraziłem bardzo przepraszam.

Pozdrawiam.
Leszek Dariusz S.

Leszek Dariusz S. dojrzałem do zmiany
pracy

Temat: zaproszenie :)

Mariusz Wszołek:
...zaproszenie to nie było skierowane do "specjalistów", którzy godzinami siedzą przed monitorem pisząc o fajnym, nie fajnym logo, tacy ludzie są troszku nudni i nie interesują nas - po prostu - . Osoby, do których to kierujemy, bez zbędnych komentarzy (chociaż Wasze są oczywiście bezcenne) przesyłają propozycje artykułów :) Za co serdecznie dziękuję.

Dobrze się czasem zastanowić po co się coś pisze a nie pisać dla pisania i być pseudo celebrytką goldenline :)

Dobrze to byłoby gdybyś sam zastosował się do rad których chcesz udzielać innym - niemal od początku język Cię świerzbi żeby tu dowalić jakimś bliżej nieokreślonym fachowcom od oceniania "niebieskiego w niebieskim" a to powyżej raczej bez komentarza...
Żałosne to nieco i każe się domyślać raczej nie najlepszego stanu



Wyślij zaproszenie do