Aleksander
Bąk
aleksanderbak.pl —
projektuję, bo
lubię.
Temat: Zakopane — plebiscyt pokonkursowy
Ponieważ dwukrotnie ogłaszany konkurs na logo Biura Promocji Zakopanego po raz kolejny nie został rozstrzygnięty, organizatorzy, ogłosili plebiscyt. Jednak nie tylko zmienili przeznaczenie uzyskanych w konkursie znaków, ale przenieśli odpowiedzialność wybór na mieszkańców Zakopanego. Ich głosami ma bowiem zostać wybrane logo miasta, mające być Znakiem Marki Zakopane.
Do wyboru przedstawiono 5 wybranych znaków. Niestety nie pozostawiono głosującym wyboru możliwości nr 6 — „Żadne”. Zadziwiający jest upór urzędników w doprowadzeniu do finału tego konkursu mimo widocznego gołym okiem poziomu projektów. To chyba iście gorolski upór. Choć możnaby diagnozować zgoła inszą przypadłość...
:)
A~
Zakopane-Plebiscyt
Regulamin Konkursu na projekt loga i identyfikacji graficznej Biura Promocji Zakopanego
1. Organizator: Biuro Promocji Zakopanego.
2. Cel: wyłonienie najlepszego znaku i identyfikacji graficznej Biura Promocji Zakopanego.
3. Przeznaczenie znaku: do celów identyfikacyjnych, popularyzatorskich, reklamowych, korespondencyjnych itp. Projekt logo powinien nadawać się do wykorzystania zarówno na przedmiotach codziennego użytku, jak i w materiałach promocyjnych.
4. Nagroda: 5 tys. PLNAleksander B. edytował(a) ten post dnia 20.01.08 o godzinie 02:51