konto usunięte

Temat: Ustka - nowe logo

Leszek Dariusz S.:
Nie nie pojawia się podobnie jak w tym tekście:
Zawiść to potworna sprawa, która zawsze niezmienne mnie zadziwia. W każdym towarzystwie znajdzie się choć jedna gnida, której choćby i arcydzieło pokazać to stwierdzi, że fatalne i się nie broni, a robi to tylko dlatego, że osoby twórcy nie lubi. To akurat mi nie przeszkadza ale wkurza mnie, gdy taki osobnik własne kompleksy przypisuje innym. To jako żywo przypomina kogoś, kto w towarzystwie puściwszy bąka, odsuwa się gwałtownie i patrząc wymownie dookoła krzyczy - coś tu śmierdzi!
Bez urazy - ja tak ogólnie

Dla mnie ten znak to nieporozumienie. Może mi się nie podobać? Dziękuję.
Robimy ankietę ile tych gnid?
Bartłomiej Ćwikliński

Bartłomiej Ćwikliński stróż innowacyjnego

Temat: Ustka - nowe logo

Pozwolę sobie na małą uwagę, ALW podczas prezentacji odmienia słowo logo przez przypadki... ;)

Miasto na tle innych nadmorskich kurortów wyróżnia znak promocyjny, a to już pierwszy krok do jego zapamiętania. Skojarzenia z wodą nie są banalnym przełożoniem na język wizualny, za to plus. Woda - niebieska fala.
Irena Laszczyk

Irena Laszczyk projektantka
graficzna zakręcona
na punkcie literek i
nie...

Temat: Ustka - nowe logo

Jednym z argumentów na tak jest fakt, że ten znak ma trafić do wszystkich i że ciężkie zadanie.Na pewno tak, ale właśnie o to chodzi, że mimo tej symboliczo-abstrakcyjnej formy, podobno uniwersalnej jednak znak nie trafia do wszystkich.
Jeśli by tak było trafił by również do nas, osób na tym forum, osób zajmujących się projektowaniem,wszak my też zaliczamy się do kategorii wszystkich.:)
Stwierdzam tylko fakt, że jeśli znak w takiej formie i jego widoczne niuanse nie trafiają do ludzi z branży to tym bardziej nie trafią do przysłowiowego "Kowalskiego".
Jasne, że po pomniejszeniu można się dopatrzeć i koła ratunkowego i kompasu (też to zauważyłam), ale można też zobaczyć zacytowane przez innych "gówno" czy pączek z dziurką co może symbolizować Ustkę jako dziurę.
Jak myślicie jaki procent osób z tych wszystkich zobaczy tą pozytywną stronę znaku,
wydaje mi się że niewiele jeśli wśród szanownych dyskutantów zawodowo zajmujących się symboliką, zdania są skrajnie podzielone. A przecież oko mamy bardziej wyrobione i chyba nie tak prosto nas oszukać. Pomijam już kwestie wykonania gdzie taki zawodowiec powinien szczególnie o to zadbać. :)
Szczególnie o szczegóły właśnie ponieważ jest profesjonalistą. Inaczej można sobie pomyśleć, że każde "byle co" przejdzie bo jakaś tam pani Gienia się nie zna i nie zauważy.
Może założenia były słuszne. Zakładam, że tak ponieważ fakt, że to nie jest kolejne słoneczko czy syrenka to chyba jedyny plus tego znaku ale to chyba za mało. Niestety innych nie znajduję, a wyszło jak wyszło.
Śmieszą mnie też jakieś personalne argumenty w stylu bo się kogoś lubi lub nie lubi
i że można się odegrać.
Co za dziecinada. Przecież to zupełnie nie o to chodzi. Jeśli padają takie argumenty to znaczy, że już nie ma żadnych innych argumentów do obrony.
Oceniamy znak a nie człowieka.:)
Również uważam, że nie zostały spełnione założenia dla Marki Miasta Ustka jeśli prześledzi się brief.

konto usunięte

Temat: Ustka - nowe logo

Leszek Dariusz S.:
Nie nie pojawia się podobnie jak w tym tekście:
Zawiść to potworna sprawa, która zawsze niezmienne mnie zadziwia. W każdym towarzystwie znajdzie się choć jedna gnida, której choćby i arcydzieło pokazać to stwierdzi, że fatalne i się nie broni, a robi to tylko dlatego, że osoby twórcy nie lubi. To akurat mi nie przeszkadza ale wkurza mnie, gdy taki osobnik własne kompleksy przypisuje innym. To jako żywo przypomina kogoś, kto w towarzystwie puściwszy bąka, odsuwa się gwałtownie i patrząc wymownie dookoła krzyczy - coś tu śmierdzi!

Dyskusja schodzi na bardzo niemerytoryczny poziom. Do Pana Andrzeja nic nie mam, z kompleksami sobie też radzę. Przeraża mnie tylko, że ktoś tak dojrzały jak Pan tak szybko traci argumenty i rozpoczyna żenującą pyskówkę.

Ja miałem konkretne uwagi i chciałem się nimi podzielić... a u Pana widać braki w kulturze. Smutne.

konto usunięte

Temat: Ustka - nowe logo

Blablabla, ALW się opala na Malediwach i ma w nosie tą dyskusję, a pół grupy się zaraz pobije.

Znak jest bardzo dobry. A wiecie dlaczego? Bo SPRZEDANY i WDRAŻANY :]

PS: do mnie też nie trafia ;) Choć w sumie chyba wszystko gra, bo nie jestem targetem, do Ustki mi się nie chce jechać i nawet najlepsze logo świata tego nie zmieni.Piotr W. edytował(a) ten post dnia 03.03.11 o godzinie 20:44
Łukasz Majewski

Łukasz Majewski Wsparcie
marketingowe,
komunikacja i
design.

Temat: Ustka - nowe logo

Piotr W.:
Blablabla, ALW się opala na Malediwach i ma w nosie tą dyskusję, a pół grupy się zaraz pobije.

Znak jest bardzo dobry. A wiecie dlaczego? Bo SPRZEDANY i WDRAŻANY :]


Złota myśl, współczuję podejścia i kolejny raz potwierdza się, dlaczego mamy w Polsce jak mamy, brawo

konto usunięte

Temat: Ustka - nowe logo

Łukasz M.:
Piotr W.:
Blablabla, ALW się opala na Malediwach i ma w nosie tą dyskusję, a pół grupy się zaraz pobije.

Znak jest bardzo dobry. A wiecie dlaczego? Bo SPRZEDANY i WDRAŻANY :]


Złota myśl, współczuję podejścia i kolejny raz potwierdza się, dlaczego mamy w Polsce jak mamy, brawo
Albo o tej porze masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem, albo powinienem użyć większej ilości emotikonow.. Jeszcze się nie zdecydowałem która opcja jest poprawna.. :)

konto usunięte

Temat: Ustka - nowe logo

Piotr W.:
Łukasz M.:
Piotr W.:
Blablabla, ALW się opala na Malediwach i ma w nosie tą dyskusję, a pół grupy się zaraz pobije.

Znak jest bardzo dobry. A wiecie dlaczego? Bo SPRZEDANY i WDRAŻANY :]


Złota myśl, współczuję podejścia i kolejny raz potwierdza się, dlaczego mamy w Polsce jak mamy, brawo
Albo o tej porze masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem, albo powinienem użyć większej ilości emotikonow.. Jeszcze się nie zdecydowałem która opcja jest poprawna.. :)
Piotrek, nie zadzieraj z Tytanami reklamy....omg,roftk,lol,i kilka emotek :P;) ;? ;/
Leszek Dariusz S.

Leszek Dariusz S. dojrzałem do zmiany
pracy

Temat: Ustka - nowe logo

Andrzej Kostuś:
Leszek Dariusz S.:
Nie nie pojawia się podobnie jak w tym tekście:
Zawiść to potworna sprawa, która zawsze niezmienne mnie zadziwia. W każdym towarzystwie znajdzie się choć jedna gnida, której choćby i arcydzieło pokazać to stwierdzi, że fatalne i się nie broni, a robi to tylko dlatego, że osoby twórcy nie lubi. To akurat mi nie przeszkadza ale wkurza mnie, gdy taki osobnik własne kompleksy przypisuje innym. To jako żywo przypomina kogoś, kto w towarzystwie puściwszy bąka, odsuwa się gwałtownie i patrząc wymownie dookoła krzyczy - coś tu śmierdzi!

Dyskusja schodzi na bardzo niemerytoryczny poziom. Do Pana Andrzeja nic nie mam, z kompleksami sobie też radzę. Przeraża mnie tylko, że ktoś tak dojrzały jak Pan tak szybko traci argumenty i rozpoczyna żenującą pyskówkę.

Ja miałem konkretne uwagi i chciałem się nimi podzielić... a u Pana widać braki w kulturze. Smutne.
Panie Andrzeju - przepraszam jeśli to jednak Pana uraziło. Miałem nadzieję, że dostrzeże Pan tę subtelną różnicę jaką dzieli krytyka dzieła od krytyki oceniających. Na tę ostatnią nigdy sobie nie pozwalam i aż mi się nie che wierzyć, że potraktował Pan tę prowokację osobiście. Ja miałem prawo tak potraktować, ponieważ użył Pan mojego sformułowania, ja tylko zilustrowałem pańskie działanie przypisując wektor przeciwny.
Proszę więc nie traktować poważnie tego co napisałem, miałem nadzieję, że się Pan w tym połapie - ale najmocniej przepraszam

konto usunięte

Temat: Ustka - nowe logo

pls del.Łukasz Karolczak edytował(a) ten post dnia 03.03.11 o godzinie 22:21
Łukasz Majewski

Łukasz Majewski Wsparcie
marketingowe,
komunikacja i
design.

Temat: Ustka - nowe logo

Przepraszam jeśli nie zajarzyłem. Wystarczyło "o tej porze" zwrócić uwagę.

Co do Waszych innych wypowiedzi: Piotr Wełniak i Łukasz Kułakowski to czuć charyzmę jaką macie.

Życzyłbym sobie nie wyśmiewać publicznie miejsca, w którym pracuję chyba, że Wam to pomaga w czymś...

konto usunięte

Temat: Ustka - nowe logo

Lukasz chyba znow emotki do ciebie nie trafiają.... jeżelibyś sobie życzył to nie wyśmiewaj... koniec offtopu z mojej strony, nie umiem dyskutowac z ludzmi bez poczucia humoru :)
Łukasz Majewski

Łukasz Majewski Wsparcie
marketingowe,
komunikacja i
design.

Temat: Ustka - nowe logo

No to wybacz, za dużo pączków było, kiedyś może się jeszcze pośmiejemy.

konto usunięte

Temat: Ustka - nowe logo

i dobrze bo smiech to zdrowie... na spieciu i na powaznie po trzeciej poprawce poprawiajacej poprzednie poprawki skonczylbym w Kobierzynie...peace
Łukasz Majewski

Łukasz Majewski Wsparcie
marketingowe,
komunikacja i
design.

Temat: Ustka - nowe logo

W naszym biurze Tytanowym mamy na szczęście ludzi z mega poczuciem, czasem mi się wydaje, że to mnie trzyma czasem w jednym kawałku :)
Marcin Szpak

Marcin Szpak graphic designer |
ideas catcher |
aloha lover.

Temat: Ustka - nowe logo

ej evribady.
chrzanić to logo, mamy nowego iPad'a!
:D

konto usunięte

Temat: Ustka - nowe logo

Marcin Szpak:
ej evribady.
chrzanić to logo, mamy nowego iPad'a!
:D
you make my day
Jarek Leśniewski

Jarek Leśniewski projektowanie
graficzne

Temat: Ustka - nowe logo

strategia marki Miasta Ustka, zarezerwujcie sobie co najmniej godzine, 122 strony

http://www.ustka.pl/new/pliki/promocja/Strategia_Marki...

Btw kawał dobrej roboty
Helena Ebert

Helena Ebert brand design

Temat: Ustka - nowe logo

Jarek Leśniewski:
Btw kawał dobrej roboty

Kawal roboty, a czy dobrej trafnie podsumowuje haslo: "Ustka uzdrowisko w morskim stylu".
Jan J.

Jan J. specjalista
wizerunku

Temat: Ustka - nowe logo

Jak mam czas i refleksyjny nastrój to takie kwity czytam. Czasu niewiele, nastrój jakby mniej refleksyjny więc zapoznałem się do 50 strony opracowania
i, niestety, nie porywa a wręcz monentami uziemia / to opracowanie/ Kilka szczegółów:

- pomysł z osobami kluczowymi może jest efektowny, ale poznawczo ryzykowny
nawet zatrącający o fałszowanie rzeczywistości. Fałszowanie naturalne
Nadano w opracowaniu zbyt wielkie znaczenie opinii tych osób i nic
poznawczego z tego nie wynikło. co daje opinia tych osób, na ile jest
reorezentatywna, przeciez to nie sa główni adresaci działań promocyjnych.
A oceniaja, wymądrzaja się

- czytam o analizie obecnych elementów wizernku. miasta. Przeciez to nie sa
elementy wizerunku lecz tozsamości. Warto odróżniać te pojęcia

- czytam zdanie,, używanie herbu w komunikacji marketingowej jest dyskusyjne
/.../dewaluuje jego znaczenie,,. To staranniej używać, bardziej przemyslanie
z celem anie tylko żeby ładnie było....,

- czytam o definiowaniu odbiorców wizerunku miasta. Drobna pomyłka, to moga
być adresaci działań wizerunkowych a nie odbiorcy wizerunku bo ten jest
tworem ich umysłów

- autorzy operują szeroką kategorią ,, turyści,, Tak nie nalezy czynić.
To zbyt wazna grupa aby ją traktować w ten sposób

- określanie profilu demograficznego turystów przez osoby kluczowe , wielce
ryzykowne i mało wiarygodne

- po co badac wizerunek u osób kluczowych? Przecież to nie sa badania
wizerunku . To zaledwie wstęp do tych badań i nie wolno na podstawie
takich ocen orzekać już o wizerunku

- ocena działań promocyjnych wg osób kluczowych to chyba pomyłka. Ocena
tych działań powinna być robiona wśród podmiotów dziłań promocyjnych
To nie jest takie proste

- czytam zdanie,, wizerunek miasta, rozumiany jako jego znaczenie dla
celowych odbiorców jest żródeł siły wizerunkowej,, Mądre. Ale o co
chodzi? Co to za żródła siły?

- ocena wizerunku miasta wg Ustczan. To Ustczanie oceniaja wizerunek czy
Ustczanie ujawniaja wizerunek który następnie podlega analizie?

- / str 40 / dalej odpadłem Zdanie brzmi ,, Miasta posiadające silny
i wyrazisty wizerunek prowadzą w świadomy i uporządkowany sposób polityke
promocyjna,, O co chodzi? Przeciez celem promocji jest wizerunek

Dalej trudno to czytac. Za duzo tam gadgetów za mało konkretu ale wynikającego z wiarygodnych żródeł np badań. Jak nie ma pieniędzy lub chęci
badań po co je markować?

Następna dyskusja:

Wembley - nowe logo




Wyślij zaproszenie do