Jan
J.
specjalista
wizerunku
Temat: Ustka - nowe logo
Branding terytorialny czy nadawanie marki miastu to w zasadzie jedno i to samoTo jest element procesu marketingowego. Mataczeniem i oszustwem / przynajmniej intelektualnym / jest tłumaczenie że można to robić, czyli nadawać markę czy ją pozycjonować bez precyzyjnego projektu, z pominięciem
tożsamości miasta, jego wizerunku itp. Logo to tylko drobniutki element
projektu, który powinien powstać do projektu czyli jako ilustracja pewnej idei czy pomysłu. Nie równolegle z projektem czy przed projektem. Czytam,że rada Ustki przyjeła strategie marki miasta. I robi się smutno. Co ma rada do
zatwierdzania strategii? Zrozumiałbym zatwierdzanie celów ogólnych ale strategii czyli specjalistycznego opracowania zrozumiałego dla nielicznych
Przecież jest plan strategiczny miasta, są cele strategiczne tam jest wyrażona
wola rady ale w strategii marki? Cwaniactwo żerujące na niewiedzy opanowało część miast a miasta wychodzą na tym jak Zabłocki.