Jarek
Leśniewski
projektowanie
graficzne
Temat: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR...
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zaprezentowało nową identyfikacją wizualną, której autorem jest Robert Mendel oraz Jacek Waleciak, studio UV-MW.[...]
Idea znaku ma odnosić się do świata reklamy, jej języka i estetycznych zabiegów oraz szumu informacyjnego współczesnego świata. Nowy logotyp Stowarzyszenia ma cechować się elastycznością pozwalającą na modyfikowanie znaku zgodnie z potrzebami samej organizacji, jak i jej członków.
- Zabieg ten ma na celu ukazanie mnogości inicjatyw, które podejmuje SAR oraz podkreśla egalitarny charakter Stowarzyszenia złożonego z dużej liczby różnorodnych podmiotów działających w różnych obszarach komunikacji marketingowej. Powstało logo podstawowe oraz jego warianty obrazujące o jakiej formie działalności Stowarzyszenia komunikujemy. Zabieg ten polega na dopisywaniu/włączaniu do logo, w zależności od potrzeb, nazw projektów prowadzonych przez Stowarzyszenie lub nazw firm członkowski Stowarzyszenia – w ciąg znaków - czytamy w komunikacie prasowym.
Pokazują to poniższe przykłady:
http://www.brief.pl/artykul,590,sar_z_nowa_identyfikac...