Temat: Sosnowiec

A propos Białegostoku. Wrzucam już kilkumiesięczne logo sosnowca >

Obrazek
+ interpretacja

Naszym zadaniem było pokazanie miasta Sosnowiec jako nowoczesnego centrum biznesu, kultury – mówi Włodzimierz Rajczyk – Właściciel Agencji Graffiti. Kolor granatowy podkreśla jego przedsiębiorczość. Z tego źródła wychodzi siedem dróg symbolizujących sąsiadujące miasta, wspólne przedsięwzięcia, otwartość i współpracę. Intensywnie zaznaczony środek okręgu stanowi źródło działań rozwojowych dla miasta i regionu. Jako miasto – łącznik Sosnowiec integruje wielość tradycji i postaw w ludzi aglomeracji śląskiej.

Tożsamość kolorów znaku i napisu Sosnowiec jednoznacznie wskazuje, co znajduje się w centrum tejże aglomeracji. Dynamicznie rozchodzące się ramiona wskazują na kreatywność podejmowanych działań a zastosowanie zielonego koloru podkreśla przyjazną atmosferę spokoju i równowagi – swoistą „symbiozę” miast. Forma samego znaku niesie ze sobą nowoczesność i innowacyjność. Sosnowiec łączy ludzi (i miasta regionu) będąc miejscem spotkań – dodaje Włodzimierz Rajczyk z Graffiti.

Coś pięknego. Ciekawe czy do loga będą dokładać interpretacje.

konto usunięte

Temat: Sosnowiec

Jak to określił mój kolega - "rozdeptany ślimaczek" ;-) Ciekawe, że ta sama agencja wygrała konkurs na logo Karpackich Klimatów - sam nie wiem, jak oni to robią... ale przy KK też opisali, "o co cho" - może w tym tkwi tajemnica sukcesu - by komisji przedstawić jakąś "wizję" ;-)
Kasia Polus

Kasia Polus Designer. powiedzmy.

Temat: Sosnowiec

tylko zeby to dzialalo, to ta wizja musialaby byc czescia loga.
Cholernie wielkie logo by bylo... Ale kazdy by rozumial.

konto usunięte

Temat: Sosnowiec

Kasia M.:
tylko zeby to dzialalo, to ta wizja musialaby byc czescia loga.
Cholernie wielkie logo by bylo... Ale kazdy by rozumial.

Chodziło mi oczywiście o sukces w postaci zgarnięcia nagrody za pierwsze miejsce :-) Bo, moim zdaniem, samo logo nie załatwi nic w kwestii promocji miasta - chociaż ostatnio się dowiedziałem, że logo powinno w dosłowny wręcz sposób wyrażać ideę "biznesu", który reprezentuje (że jak firma budowlana, to domek, a jak serwis muzyczny, to może słuchawki albo nutki). Wtedy rzeczywiście żadnej kampanii już nie trzeba, bo wszystko wiadomo od razu >;)
Kasia Polus

Kasia Polus Designer. powiedzmy.

Temat: Sosnowiec

I świat byłby o wiele prostszy :)

Temat: Sosnowiec

Jan T.:
Jak to określił mój kolega - "rozdeptany ślimaczek" ;-) Ciekawe, że ta sama agencja wygrała konkurs na logo Karpackich Klimatów - sam nie wiem, jak oni to robią... ale przy KK też opisali, "o co cho" - może w tym tkwi tajemnica sukcesu - by komisji przedstawić jakąś "wizję" ;-)

A poropos Karpackich Klimatów :)

Obrazek
&maxw=130

„Zwycięska propozycja była najbliżej klimatu naszej imprezy”, mówi wiceprezydent Krosna, Bronisław Baran. „Wybrane przez nas logo nie jest przerysowane i przesadzone. Znakomicie oddaje ducha wydarzenia: jest wesołe, kolorowe, dynamiczne, ciepłe, a jednocześnie bezpretensjonalne: tak jak Karpackie Klimaty”.

konto usunięte

Temat: Sosnowiec

Ten system headow jest zezrzniety z ericssona


Obrazek


tylko teraz sie czyta: "I Bialystok Bsialystok".

wiec bez sensu.

konto usunięte

Temat: Sosnowiec

a ja wiem czy zerżnięty - inspiracja

można by też rzecz że SE skopiował z promocji Nowego Jorku I (serce) NY Miltona Glasera:


Obrazek


--
I_Love_New_Yorkbar tosz kul esza D. edytował(a) ten post dnia 06.10.08 o godzinie 10:42



Wyślij zaproszenie do