Łukasz K.

Łukasz K. Rozwój nowych
projektów
wzorniczzch, nauka,
innowaczjność...

Temat: Rebranding

Witam serdecznie,

Szukam wiedzy dotyczącej projektowania i wdrażania architektury wewnętrznej w placówkach obsługi klienta.

Najbardziej interesują mnie opinie, uwagi i doświadczenia w projektowaniu i implementacji rebrandingu.

Szczególnie ważne są informacje na temat:
- podstawowych zasad w projektowaniu architektury wewnętrznej placówkach,
- nowoczesnych rozwiązań merchandisingowych,
- zastosowania nowoczesnych technik, urządzeń, programów, promocyjno-infomacyjnych: począwszy od plazm poprzez systemy obsługi klienta i techniki służące do zwiększania sprzedaży, wpływania na emocje i podejmowanie decyzji (np. aromamaketing)

Jakie są podstawy tworzenia architektury wnętrz?
Jakie są trendy i informację, których nie można "nie wiedzieć"?

Dziękuję za wszystkie sugestie i opinie:)
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: Rebranding

Trendy moim zdaniem są tylko funkcją, środkiem do osiągnięcia celu. Są "ciągnięte" przez psychologię postrzegania czy psychologię podejmowania decyzji i tam powinieneś szukać inspiracji dla wszystkich Twoich decyzji.

konto usunięte

Temat: Rebranding

Bardzo ciekawy artykuł na ten temat pojawił się w Computer Arts 12/2006 (edycja polska) i może chociaż podam wniosek jaki autor artykułu wysnuł, że "celem projektowania architektury wnętrz jest stworzenie ciekawego i inspirującego sposobu na komunikację z klientem, wspierającą sprzedaż produktów, a nie formę stylistyczną zastosowaną w pomieszczeniu" :)
Dagmara Habiera

Dagmara Habiera Właściciel VM studio

Temat: Rebranding

Łukasz K.:
Witam serdecznie,

Szukam wiedzy dotyczącej projektowania i wdrażania architektury wewnętrznej w placówkach obsługi klienta.

Najbardziej interesują mnie opinie, uwagi i doświadczenia w projektowaniu i implementacji rebrandingu.

Szczególnie ważne są informacje na temat:
- podstawowych zasad w projektowaniu architektury wewnętrznej placówkach,
- nowoczesnych rozwiązań merchandisingowych,
- zastosowania nowoczesnych technik, urządzeń, programów, promocyjno-infomacyjnych: począwszy od plazm poprzez systemy obsługi klienta i techniki służące do zwiększania sprzedaży, wpływania na emocje i podejmowanie decyzji (np. aromamaketing)

Jakie są podstawy tworzenia architektury wnętrz?
Jakie są trendy i informację, których nie można "nie wiedzieć"?

Dziękuję za wszystkie sugestie i opinie:)

hej
nie pocieszę cię
W Polsce na ten temat jest mało publikacjia specjalistów jak na lekarsto, to bardzo młoda dziedzina i niesamowicie ciekawa. Ja zajmuję się częścią tych elementów w swojej pracy, ale to tamat rzeka
-ostatino przeprowadzałam projekt związany z rebrendingiem- to cięzki kawałek chleba ale dużo mozna się nauczyć
-projektowaniem punktów zajmuja się architekci w połączeniu z VM /to bardzo istotne/
-merchandising i implementacja to standardów do poszczególnych placówek to mój chleb powszedni ;)
napisz co Cię dokładnie interesuje jak będę wiedzia to odpowiem
Dagmara Habiera

Dagmara Habiera Właściciel VM studio

Temat: Rebranding

dagmara h.:
Łukasz K.:
Witam serdecznie,

Szukam wiedzy dotyczącej projektowania i wdrażania architektury wewnętrznej w placówkach obsługi klienta.

Najbardziej interesują mnie opinie, uwagi i doświadczenia w projektowaniu i implementacji rebrandingu.

Szczególnie ważne są informacje na temat:
- podstawowych zasad w projektowaniu architektury wewnętrznej placówkach,
- nowoczesnych rozwiązań merchandisingowych,
- zastosowania nowoczesnych technik, urządzeń, programów, promocyjno-infomacyjnych: począwszy od plazm poprzez systemy obsługi klienta i techniki służące do zwiększania sprzedaży, wpływania na emocje i podejmowanie decyzji (np. aromamaketing)

Jakie są podstawy tworzenia architektury wnętrz?
Jakie są trendy i informację, których nie można "nie wiedzieć"?

Dziękuję za wszystkie sugestie i opinie:)

hej
nie pocieszę cię
W Polsce na ten temat jest mało publikacjia specjalistów jak na lekarsto, to bardzo młoda dziedzina i niesamowicie ciekawa. Ja zajmuję się częścią tych elementów w swojej pracy, ale to tamat rzeka
-ostatino przeprowadzałam projekt związany z rebrendingiem- to cięzki kawałek chleba ale dużo mozna się nauczyć
-projektowaniem punktów zajmuja się architekci w połączeniu z VM /to bardzo istotne/
-merchandising i implementacja to standardów do poszczególnych placówek to mój chleb powszedni ;)
napisz co Cię dokładnie interesuje jak będę wiedzia to odpowiem

ps. przepaszam za literówki...moja klawiatura odmawia posłuszeństwa :)
Aleksandra Sosnowska

Aleksandra Sosnowska Konsultant ds
wizerunku

Temat: Rebranding

Paweł K.:
Bardzo ciekawy artykuł na ten temat pojawił się w Computer Arts 12/2006 (edycja polska) i może chociaż podam wniosek jaki autor artykułu wysnuł, że "celem projektowania architektury wnętrz jest stworzenie ciekawego i inspirującego sposobu na komunikację z klientem, wspierającą sprzedaż produktów, a nie formę stylistyczną zastosowaną w pomieszczeniu" :)

i ja się obiema rękami podpisuję pod tym wnioskiem!
Można to podsumować: to tabakiera jest dla nosa a nie nos dla tabakiery:)
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Rebranding

Hm... jak piknie...
tylko jak długo?
Jeżeli będziemy stawiać wyłącznie na jedną firmę robiącą od lat to:
1. monopol
2. brak dopływu nowych kadr a i pomysłu
3. tragedia, jak broń boże, czego nie zyczę, firma padnie.

Drogi Tomaszu zachwalana firma, i chwała za to co siągneli, nie zaczynała od tego poziomu w jakim jest a od zera, więc daj i innym firmą szansę zaistnienia i popełniania błedów.

Najwięcej wynalazków ma swoje źródła w błędach :)
Łukasz K.

Łukasz K. Rozwój nowych
projektów
wzorniczzch, nauka,
innowaczjność...

Temat: Rebranding

Na wstępie dziękuje wszystkim za ruszenie tematu. W szczególości Pawłowi.

Wiem, żę temat jest obszerny i mało teoretyczny.
Tym bardziej jestem wdzięczny za wszystkie pomysły i rady!
Paweł T.:
Trendy moim zdaniem są tylko funkcją, środkiem do osiągnięcia celu. Są "ciągnięte" przez psychologię postrzegania czy psychologię podejmowania decyzji i tam powinieneś szukać inspiracji dla wszystkich Twoich decyzji.

A teraz konkrety:

Zgadzam się co o opinii o trendach...ale i tak trzeba je znać żeby wyssać wszystko co wartościowe i co wpływa na lepszą obsługę klienta, efektywność.
Nowe trendy aż kleją się z nowymi pomysłami, "wynalazkami", lepszymi rozwiązaniami.
Łukasz K.

Łukasz K. Rozwój nowych
projektów
wzorniczzch, nauka,
innowaczjność...

Temat: Rebranding

Paweł K.:
Bardzo ciekawy artykuł na ten temat pojawił się w Computer Arts 12/2006 (edycja polska) i może chociaż podam wniosek jaki autor artykułu wysnuł, że "celem projektowania architektury wnętrz jest stworzenie ciekawego i inspirującego sposobu na komunikację z klientem, wspierającą sprzedaż produktów, a nie formę stylistyczną zastosowaną w pomieszczeniu" :)

Sprawdzę i napisz coś wiecej, bo chyba jedyne wyjscie to zamówienie przez internet, chyba ze mozesz mi puścić skana?
Konkretne rozwiązania czy dywagacje?

serwus
Łukasz K.

Łukasz K. Rozwój nowych
projektów
wzorniczzch, nauka,
innowaczjność...

Temat: Rebranding

Andrzej-Ludwik W.:
Hm... jak piknie...
tylko jak długo?
Jeżeli będziemy stawiać wyłącznie na jedną firmę robiącą od lat to:
1. monopol
2. brak dopływu nowych kadr a i pomysłu
3. tragedia, jak broń boże, czego nie zyczę, firma padnie.

Drogi Tomaszu zachwalana firma, i chwała za to co siągneli, nie zaczynała od tego poziomu w jakim jest a od zera, więc daj i innym firmą szansę zaistnienia i popełniania błedów.

Najwięcej wynalazków ma swoje źródła w błędach :)

Panie Ludwiku.
Nie ma mowy o żadnym monopolu.
Na rynku jest kilku ciekawych graczy i można znależć interesującą ofertę dostosowaną do potrzeb.

ps. z TOTEM /A5 miałem nieprzyjemność się poznać. Na szczęście nie doszło do współpracy.
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Rebranding

Wiem że nie ma monopolu :) to raczej była filipika do Pana Kropki.



Wyślij zaproszenie do