Łukasz
K.
Rozwój nowych
projektów
wzorniczzch, nauka,
innowaczjność...
Temat: Rebranding
Witam serdecznie,Szukam wiedzy dotyczącej projektowania i wdrażania architektury wewnętrznej w placówkach obsługi klienta.
Najbardziej interesują mnie opinie, uwagi i doświadczenia w projektowaniu i implementacji rebrandingu.
Szczególnie ważne są informacje na temat:
- podstawowych zasad w projektowaniu architektury wewnętrznej placówkach,
- nowoczesnych rozwiązań merchandisingowych,
- zastosowania nowoczesnych technik, urządzeń, programów, promocyjno-infomacyjnych: począwszy od plazm poprzez systemy obsługi klienta i techniki służące do zwiększania sprzedaży, wpływania na emocje i podejmowanie decyzji (np. aromamaketing)
Jakie są podstawy tworzenia architektury wnętrz?
Jakie są trendy i informację, których nie można "nie wiedzieć"?
Dziękuję za wszystkie sugestie i opinie:)