konto usunięte

Temat: re - b

z nowym rokiem :)

http://www.xerox.com/ - bardzo fajnie wpasował się xerox

uważam
Łukasz Kluj

Łukasz Kluj marketingowiec,
brandingowiec i fan
gry w piłkarzyki ;)

Temat: re - b

Artykuł z NY Timesa na ten temat:

Jest tutaj

A tak swoją drogą to ich nowa kulka przy logo skojarzyła mi się z logiem komputera Amiga :)Łukasz Kluj edytował(a) ten post dnia 08.01.08 o godzinie 11:56
Wojtek Gąska

Wojtek Gąska Przeterminowany

Temat: re - b

Łukasz Kluj:
Artykuł z NY Timesa na ten temat:

Jest tutaj

A tak swoją drogą to ich nowa kulka przy logo skojarzyła mi się z logiem komputera Amiga :)Łukasz Kluj edytował(a) ten post dnia 08.01.08 o godzinie 11:56

a mi się kojarzy ze sklepem z włóczką :)

kurcze będzie mi brakowało tego zanikającego i charakterystycznego "X"
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: re - b

Wojtek Gąska:
kurcze będzie mi brakowało tego zanikającego i charakterystycznego "X"
No to dawno powinno ci już brakować :) od dluższego czasu poszlo w odstawkę.
Wojtek Gąska

Wojtek Gąska Przeterminowany

Temat: re - b

Andrzej-Ludwik Włoszczyński:
Wojtek Gąska:
kurcze będzie mi brakowało tego zanikającego i charakterystycznego "X"
No to dawno powinno ci już brakować :) od dluższego czasu poszlo w odstawkę.


ooo a dałbym głowę że nie tak dawno jeszcze gdzieś go widziałem
Wojtek Gąska

Wojtek Gąska Przeterminowany

Temat: re - b

Andrzej-Ludwik Włoszczyński:
Wojtek Gąska:
kurcze będzie mi brakowało tego zanikającego i charakterystycznego "X"
No to dawno powinno ci już brakować :) od dluższego czasu poszlo w odstawkę.

ha Andrzeju, juz wiem gdzie. zapraszam na http://xerox.pl spójrz na iconkę fejworit - stary dobry X rządzi!!!!

konto usunięte

Temat: re - b

Kodak plus XBox, jak podsumowali niektórzy
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: re - b

Wojtek Gąska:
Andrzej-Ludwik Włoszczyński:
Wojtek Gąska:
kurcze będzie mi brakowało tego zanikającego i charakterystycznego "X"
No to dawno powinno ci już brakować :) od dluższego czasu poszlo w odstawkę.

ha Andrzeju, juz wiem gdzie. zapraszam na http://xerox.pl spójrz na iconkę fejworit - stary dobry X rządzi!!!!
To w takim razie o jakim charakterystycznym X pisałeś? może o takim jak tutaj http://www.blog.e-alw.com/2008/01/nowy-xerox.html autorstwa Foxa z roku 1993?
Wojtek Gąska

Wojtek Gąska Przeterminowany

Temat: re - b

Andrzej-Ludwik Włoszczyński:
Wojtek Gąska:
Andrzej-Ludwik Włoszczyński:
Wojtek Gąska:
kurcze będzie mi brakowało tego zanikającego i charakterystycznego "X"
No to dawno powinno ci już brakować :) od dluższego czasu poszlo w odstawkę.

ha Andrzeju, juz wiem gdzie. zapraszam na http://xerox.pl spójrz na iconkę fejworit - stary dobry X rządzi!!!!
To w takim razie o jakim charakterystycznym X pisałeś? może o takim jak tutaj http://www.blog.e-alw.com/2008/01/nowy-xerox.html autorstwa Foxa z roku 1993?

dokładnie o takim Andrzeju :)
Najbardziej podoba mi się fragment "Over a twenty-four month program..." ze strony http://www.interbrand.com/portfolio_details.asp?portfo...
Nie kwestionuje autorytetu Interbrandu, ale ludzie, 24 miesiące pracy i takie coś???Wojtek Gąska edytował(a) ten post dnia 08.01.08 o godzinie 17:34
Radek S.

Radek S. UX UI - nie
odwrotnie

Temat: re - b

Wojtek Gąska:
dokładnie o takim Andrzeju :)
Najbardziej podoba mi się fragment "Over a twenty-four month program..." ze strony http://www.interbrand.com/portfolio_details.asp?portfo...
Nie kwestionuje autorytetu Interbrandu, ale ludzie, 24 miesiące pracy i takie coś???Wojtek Gąska edytował(a) ten post dnia 08.01.08 o godzinie 17:34
Nie będę się wymądrzał, ale pamiętasz historię z jajkiem Kolumba ? ;)
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: re - b

Wojtek Gąska:
dokładnie o takim Andrzeju :)
Najbardziej podoba mi się fragment "Over a twenty-four month program..." ze strony http://www.interbrand.com/portfolio_details.asp?portfo...
Nie kwestionuje autorytetu Interbrandu, ale ludzie, 24 miesiące pracy i takie coś???
Zapominasz o dwu drobiazgach - primo 24 miesiące na identyfikację, nie samo logo, to wcale nie długi okres.
secundo - to także okres prac przedprojektowych, korekt, jak i badań efektu końcowego przed wprowadzeniem do użytku.

konto usunięte

Temat: re - b

Wojtek Gąska:
Nie kwestionuje autorytetu Interbrandu, ale ludzie, 24 miesiące pracy i takie coś

Opracowanie identyfikacji to nie tylko skrobnięcie kilku kresek w logo.
Wojtek Gąska

Wojtek Gąska Przeterminowany

Temat: re - b

Krzysztof B.:
Wojtek Gąska:
Nie kwestionuje autorytetu Interbrandu, ale ludzie, 24 miesiące pracy i takie coś

Opracowanie identyfikacji to nie tylko skrobnięcie kilku kresek w logo.

czy Ty Krzysztofie po 24 miechach pracy chciałbyś światu pokazać takie logo? Świat nie będzie widział tomów opracowań nt. tego brandu lecz sam znak. Czy się mylę?

konto usunięte

Temat: re - b

Wojtek Gąska:
Krzysztof B.:
Wojtek Gąska:
Nie kwestionuje autorytetu Interbrandu, ale ludzie, 24 miesiące pracy i takie coś

Opracowanie identyfikacji to nie tylko skrobnięcie kilku kresek w logo.

czy Ty Krzysztofie po 24 miechach pracy chciałbyś światu pokazać takie logo? Świat nie będzie widział tomów opracowań nt. tego brandu lecz sam znak. Czy się mylę?

"Takie" czyli jakie?? Możesz wskazać co w tym logo jest nie tak? Co ewentualnie należałoby zrobić lepiej/inaczej??

konto usunięte

Temat: re - b

Wojtek Gąska:
Krzysztof B.:
Wojtek Gąska:
Nie kwestionuje autorytetu Interbrandu, ale ludzie, 24 miesiące pracy i takie coś

Opracowanie identyfikacji to nie tylko skrobnięcie kilku kresek w logo.

czy Ty Krzysztofie po 24 miechach pracy chciałbyś światu pokazać takie logo? Świat nie będzie widział tomów opracowań nt. tego brandu lecz sam znak. Czy się mylę?

Ale to nie świat decyduje tylko Zleceniodawca.
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: re - b

Wojtku a może tak coś z konkretów? to że wcześniejsze ci się podobało to akurat żaden argument.
Wojtek Gąska

Wojtek Gąska Przeterminowany

Temat: re - b

Odpowiedź dla Piotra i Andrzeja:
Jak na taką dużą i merytoryczną firmę autora to:
1. Wtórne (kopia AT&T)
2. to co było w XEROXie charakterystyczne zabili (duże litery, duże X - wiem że jest taki trend i ciągoty wszystkich niewyłączając mnie do robienia na maluchach, ale XEROX to XEROX, a nie xerox)
3. tak naprawdę to to kółko z krzyżującymi się liniami, że niby X :) to trochę na siłę. można je do miliona (no może trochę przesadziłem :) innych firm dopasować

Kurcze udowodnijcie mi proszę, że się mylę :)

pzdr.
Wojtek Gąska

Wojtek Gąska Przeterminowany

Temat: re - b

Krzysztof B.:
Wojtek Gąska:
Krzysztof B.:
Wojtek Gąska:
Nie kwestionuje autorytetu Interbrandu, ale ludzie, 24 miesiące pracy i takie coś

Opracowanie identyfikacji to nie tylko skrobnięcie kilku kresek w logo.

czy Ty Krzysztofie po 24 miechach pracy chciałbyś światu pokazać takie logo? Świat nie będzie widział tomów opracowań nt. tego brandu lecz sam znak. Czy się mylę?

Ale to nie świat decyduje tylko Zleceniodawca.

nie odpowiedziałeś na pytanie. chyba bym znalazł na forum cytat z Twoich wypowiedzi gdzie miałeś odmienne zdanie.

konto usunięte

Temat: re - b

Wojtek Gąska:
nie odpowiedziałeś na pytanie. chyba bym znalazł na forum cytat z Twoich wypowiedzi gdzie miałeś odmienne zdanie.

Znajdź zatem moją wypowiedź w której piszę, że świat płaci za logo Zleceniodawcy i świat decyduje o jego kształcie.

Osobiście nie mam zdania w temacie logo Xerox, ponieważ nie miałem wolnej chwili, by je choć z grubsza przeanalizować.
Jednakowoż mając nieco pojęcia o tym jakie działania należy przedsięwziąć przed oraz przy wdrażaniu nowej identyfikacji, twierdzę, że 24 miesiące to nie jest dużo. Powiem więcej, sam chciałbym tyle mieć na spokojną pracę, oczywiście przy zachowaniu adekwatnego budżetu.
Czy efekt spełnia oczekiwania Zleceniodawcy, odpowiedź jest oczywista skoro zmiany zostały wprowadzone.
Czy efekt sprawdzi się w praktyce. Trudno jest wyrokować, ponieważ badania wykonuje się "na próbkach" a te nie zawsze w pełni odpowiadają rzeczywistości, są jedynie jej przybliżeniem.
Upraszczając, czy efekt jest atrakcyjny wizualnie dla przeciętnego zjadacza chleba? Mieści się w panującym trendzie 3D/łeb dwa a na wet trzy zero/ łotewer, więc pewnie zostanie zaakceptowany. Czy wyryje się w pamięci jak poprzednie wcielenia. Czas pokaże.Krzysztof B. edytował(a) ten post dnia 08.01.08 o godzinie 20:08
Wojtek Gąska

Wojtek Gąska Przeterminowany

Temat: re - b

Krzysztof B.:
Wojtek Gąska:
nie odpowiedziałeś na pytanie. chyba bym znalazł na forum cytat z Twoich wypowiedzi gdzie miałeś odmienne zdanie.

Znajdź zatem moją wypowiedź w której piszę, że świat płaci za logo Zleceniodawcy i świat decyduje o jego kształcie.

Osobiście nie mam zdania w temacie logo Xerox, ponieważ nie miałem wolnej chwili, by je choć z grubsza przeanalizować.
Jednakowoż mając nieco pojęcia o tym jakie działania należy przedsięwziąć przed oraz przy wdrażaniu nowej identyfikacji, twierdzę, że 24 miesiące to nie jest dużo. Powiem więcej, sam chciałbym tyle mieć na spokojną pracę, oczywiście przy zachowaniu adekwatnego budżetu.
Czy efekt spełnia oczekiwania Zleceniodawcy, odpowiedź jest oczywista skoro zmiany zostały wprowadzone.
Czy efekt sprawdzi się w praktyce. Trudno jest wyrokować, ponieważ badania wykonuje się "na próbkach" a te nie zawsze w pełni odpowiadają rzeczywistości, są jedynie jej przybliżeniem.
Upraszczając, czy efekt jest atrakcyjny wizualnie dla przeciętnego zjadacza chleba? Mieści się w panującym trendzie 3D/łeb dwa a na wet trzy zero/ łotewer, więc pewnie zostanie zaakceptowany. Czy wyryje się w pamięci jak poprzednie wcielenia. Czas pokaże.Krzysztof B. edytował(a) ten post dnia 08.01.08 o godzinie 20:08

dziękuję. przyznać muszę, że z większością się zgadzam (choć sam w to nie wierzę). nie obeszło się jednak bez łapania za słówka :) pozwolisz, że nie będę kontynuował.



Wyślij zaproszenie do