Adrian Spóz

Adrian Spóz Redkroft Studio

Temat: Prośba o ocenę loga Party House

Marcin Gawron:
Albert Wallin:
Marcin Gawron:
Widze ze pracujesz w TVN Albert i co mi powiesz i ich logo bo chyba tez nie jest z najwyzszej półki

Na jakiej podstawie wysnuwasz takie wnioski? Bardzo proszę o konkretne przykłady. Pozycjonowanie, wartość brandu? To słabe logo o którym mówisz, jako brand warte jest kilka miliardów zł... chyba że napisałeś to aspiracyjnie. Poza tym, jeżeli już rozmawiam o kompetencjach do oceny estetycznej znaku graficznego, to myślę, że mimo wszystko mam większe od Twoich... 10 lat edukacji kierunkowej, plus 10 lat doświadczenia zawodowego...

to ile jest warte logo tvn nie ma nic wspolnegoz z tym jak wyglada, jest bardzo proste i w tym jego urok i pewenie tez wielu sie nie podobalo

Chcesz powiedziec, ze Twoje jest rownie dobre Marcinie?

po pierwsze: tvn jest proste, Twoje nie jest. Wyobraz sobie logo tvn w takim pomaranczowym kolorze jak Twoje i z takim bialym glow w tle, przeciez to by byla zenada po calosci.

po drugie: powiedziano Ci juz, ze jest do niczego, wiec czego jeszcze oczekujesz poza tymi opiniami?

Ja sugerowalbym Ci zmiane tego znaku, nie wiem kto go wykonal ale na pewno osoba ta nie miala zielonego pojecia o projektowaniu, znajdz kogos odpowiedniego, zlec i miej z glowy na kolejne lata.
Tomasz Mateusz Zelmański

Tomasz Mateusz Zelmański freelance art
director

Temat: Prośba o ocenę loga Party House

Nic nie zmieniaj - wszystko jest fajne, szczególnie EKSLUZYWNY (!) widok z okna


Obrazek

Temat: Prośba o ocenę loga Party House

Adrian Spoz:
Marcin Gawron:
Albert Wallin:
Marcin Gawron:
Widze ze pracujesz w TVN Albert i co mi powiesz i ich logo bo chyba tez nie jest z najwyzszej półki

Na jakiej podstawie wysnuwasz takie wnioski? Bardzo proszę o konkretne przykłady. Pozycjonowanie, wartość brandu? To słabe logo o którym mówisz, jako brand warte jest kilka miliardów zł... chyba że napisałeś to aspiracyjnie. Poza tym, jeżeli już rozmawiam o kompetencjach do oceny estetycznej znaku graficznego, to myślę, że mimo wszystko mam większe od Twoich... 10 lat edukacji kierunkowej, plus 10 lat doświadczenia zawodowego...

to ile jest warte logo tvn nie ma nic wspolnegoz z tym jak wyglada, jest bardzo proste i w tym jego urok i pewenie tez wielu sie nie podobalo

Chcesz powiedziec, ze Twoje jest rownie dobre Marcinie?

po pierwsze: tvn jest proste, Twoje nie jest. Wyobraz sobie logo tvn w takim pomaranczowym kolorze jak Twoje


Obrazek
Albert W.

Albert W. creative director

Temat: Prośba o ocenę loga Party House

Daniel G.:
Adrian Spoz:
Marcin Gawron:
Albert Wallin:
Marcin Gawron:
Widze ze pracujesz w TVN Albert i co mi powiesz i ich logo bo chyba tez nie jest z najwyzszej półki

Na jakiej podstawie wysnuwasz takie wnioski? Bardzo proszę o konkretne przykłady. Pozycjonowanie, wartość brandu? To słabe logo o którym mówisz, jako brand warte jest kilka miliardów zł... chyba że napisałeś to aspiracyjnie. Poza tym, jeżeli już rozmawiam o kompetencjach do oceny estetycznej znaku graficznego, to myślę, że mimo wszystko mam większe od Twoich... 10 lat edukacji kierunkowej, plus 10 lat doświadczenia zawodowego...

to ile jest warte logo tvn nie ma nic wspolnegoz z tym jak wyglada, jest bardzo proste i w tym jego urok i pewenie tez wielu sie nie podobalo

Chcesz powiedziec, ze Twoje jest rownie dobre Marcinie?

po pierwsze: tvn jest proste, Twoje nie jest. Wyobraz sobie logo tvn w takim pomaranczowym kolorze jak Twoje


Obrazek

Daniel, mistrzostwo!!! wyplułem kawę na tablet... :D

Temat: Prośba o ocenę loga Party House

Nie pluj tylko idziemy na orange party :-D
Albert W.

Albert W. creative director

Temat: Prośba o ocenę loga Party House

Daniel G.:
Nie pluj tylko idziemy na orange party :-D

DISCO! DISCO! UMC! UMC!
Karol Gadzała

Karol Gadzała Art Director

Temat: Prośba o ocenę loga Party House

Marcin Gawron:
co z tego ze niektóre loga sa fajne jak na pierwszy rzut oka nawet nie wiesz czego dotyczy, czy jest sens robienia takiego loga?????????

Uważam znak za dobry, prosty, łatwy do przyswojenia i ma niezły efekt, dziwi mnie nietrafiony wybór fonta, czemu nie comic sans?
Bart Ek S.

Bart Ek S. Poważny Rozwój
Osobisty, NLS,
Kreacja, Grafika

Temat: Prośba o ocenę loga Party House

Logo jest jak okolica w której jest ten Party Domek House :)

A nawiasem mówiąc eRka w białym kółku to już przegięcie.

Sorry kolego ale miało być szczerze :D

Logo toporne jak kamienica w której balujesz.

konto usunięte

Temat: Prośba o ocenę loga Party House

Ja dla odmiany zaproponuję, żeby towarzystwo dało już sobie spokój. Jak widać kolega Marcin broni swe logo (tfu) jak tylko może i żadne argumenty nie trafiają. Pewnie sam je "zaprojektował", więc zrozumiałe to wszystko. No więc Panie i Panowie... do swoich tabletów/myszek i olać komentowanie dziadostwa :)

konto usunięte

Temat: Prośba o ocenę loga Party House

Marcin Gawron:
widze ze jednak sie nie podoba

to podajcie logo obojetnie jakiej firmy ktore uwazacie za wartosciowe a najlepiej jesli bedzie to firma malo znana
Hej,
często w takich tematach powtarzam - to nie jest konkurs piękności. Podanie tu czegoś niezgodnego z Twoim profilem jest zbędne - chyba, że zmierzasz do wykazania, że obecnym tu ludziom żaden znak się jednomyślnie nie podoba. Jeśli tak - wystarczyło zapytać, to żadna tajemnica:)
Wracając do tematu - macie bardzo ciekawy pomysł na biznes, nie spotkałem się wcześniej z taką specjalizacją wynajmu lokali. Za to duży plus, bo podstawą jest odnalezienie niszy rynkowej. Dalszym krokiem jest jednak jej wykorzystanie. Jeśli nie możecie (z dowolnych przyczyn) uzyskać znaku, który w tym nie pomaga, to starajcie się by jednocześnie w tym nie przeszkadzał.
Jaka jest grupa docelowa tego przedsięwzięcia? Wnioskując po poziomie cenowym, oraz dalekim położeniu od czegokolwiek, co można by określić jako "city that never sleeps" lub walorów turystycznych, obstawiam, że jest to skierowane do ludzi zajmujących dobrze płatne, lecz stresujące stanowiska (maklerzy, handlowcy), będących w wieku, w którym impreza może się kręcić tylko wokół alkoholu (nie oceniam ludzi, tylko możliwości imprezowe!). W 90% mężczyźni. Istnieje pewnie sub-target "ślubny", ale pomijam go jako mało prawdopodobny przy tym doborze nazwy. Odniosę się do tego później.
Do takich ludzi (główna grupa docelowa) musisz wyjść z czymś, co od razu mówi "impreza do upadłego". Możliwe, że dopuszczam się bluźnierstwa, ale dopuściłbym kilka efektów z Photoshopa na stronie. Całe logo powinno charakterem przypominać to. Poprawiłbym na pewno zdjęcia na stronie, wywalił te z balonikami.
Important marketing tip: dorzućcie do oferty możliwość załatwienia stripteaserki
Jeśli idzie o grupę "ślubną" - stwórzcie odrębną stronę, nazwę, logo bardziej kojarzące się z ceremonią ślubną i skierujcie do nich równoległą ofertę (zdjęcia z balonikami mogą zostać). Tak jak wcześniej stripteaserki, tak teraz dorzućcie pośrednictwo w organizowaniu muzyki i cateringu.

konto usunięte

Temat: Prośba o ocenę loga Party House

Marcin Gawron:
jesli chodzi o R tak zostal dodany legalnie i wcale 7000tys to nie kosztuje
Nie mówił o dodanie (R), ale to już wiesz. Koszt rejestracji znaku mieści się w 500zł. Posługiwanie się tym znaczkiem bez rejestracji w Urzędzie Patentowym jest - zdaje się - karalne na podobnej zasadzie jak "mec.", "lek. med." czy "arch.".
Twój znak nie znajduje się w bazie danych UPRP.
Hubert Z.

Hubert Z. Promise less or do
more

Temat: Prośba o ocenę loga Party House

Mateusz Dymek:
...lub walorów turystycznych
W tle widoku z okna, ruiny zamku w Olsztynie k/Częstochowy (Jura krakowsko-częstochowska). Ruiny zamku i okolice często jest miejscem studenckich popijaw na świeżym powietrzu :)
Cezary Ziemiński

Cezary Ziemiński creative arts &
strategy

Temat: Prośba o ocenę loga Party House

jak ja bym wypluł kawę na tablet to chyba bym się pociął.
Karol Gadzała

Karol Gadzała Art Director

Temat: Prośba o ocenę loga Party House

Cezary Ziemiński:
jak ja bym wypluł kawę na tablet to chyba bym się pociął.
taką drogą kawę pijesz?
Diana Pogodna

Diana Pogodna wolny zawód

Temat: Prośba o ocenę loga Party House

http://www.logodesignlove.com/mercedes-benz-logo-evolu...

Moze po prostu potrzebujesz inspiracji, Marcinie...

;)
Marcin Gawron

Marcin Gawron właściciel, Party
House

Temat: Prośba o ocenę loga Party House

Mateusz Dymek:
Marcin Gawron:
jesli chodzi o R tak zostal dodany legalnie i wcale 7000tys to nie kosztuje
Nie mówił o dodanie (R), ale to już wiesz. Koszt rejestracji znaku mieści się w 500zł. Posługiwanie się tym znaczkiem bez rejestracji w Urzędzie Patentowym jest - zdaje się - karalne na podobnej zasadzie jak "mec.", "lek. med." czy "arch.".
Twój znak nie znajduje się w bazie danych

tzn: powiedziano mi ze jesli tylko dostane nr patentowy to moge uzywac R
Marcin Gawron

Marcin Gawron właściciel, Party
House

Temat: Prośba o ocenę loga Party House

Mateusz Dymek:
Marcin Gawron:
widze ze jednak sie nie podoba

to podajcie logo obojetnie jakiej firmy ktore uwazacie za wartosciowe a najlepiej jesli bedzie to firma malo znana
Hej,
często w takich tematach powtarzam - to nie jest konkurs piękności. Podanie tu czegoś niezgodnego z Twoim profilem jest zbędne - chyba, że zmierzasz do wykazania, że obecnym tu ludziom żaden znak się jednomyślnie nie podoba. Jeśli tak - wystarczyło zapytać, to żadna tajemnica:)
Wracając do tematu - macie bardzo ciekawy pomysł na biznes, nie spotkałem się wcześniej z taką specjalizacją wynajmu lokali. Za to duży plus, bo podstawą jest odnalezienie niszy rynkowej. Dalszym krokiem jest jednak jej wykorzystanie. Jeśli nie możecie (z dowolnych przyczyn) uzyskać znaku, który w tym nie pomaga, to starajcie się by jednocześnie w tym nie przeszkadzał.
Jaka jest grupa docelowa tego przedsięwzięcia? Wnioskując po poziomie cenowym, oraz dalekim położeniu od czegokolwiek, co można by określić jako "city that never sleeps" lub walorów turystycznych, obstawiam, że jest to skierowane do ludzi zajmujących dobrze płatne, lecz stresujące stanowiska (maklerzy, handlowcy), będących w wieku, w którym impreza może się kręcić tylko wokół alkoholu (nie oceniam ludzi, tylko możliwości imprezowe!). W 90% mężczyźni. Istnieje pewnie sub-target "ślubny", ale pomijam go jako mało prawdopodobny przy tym doborze nazwy. Odniosę się do tego później.
Do takich ludzi (główna grupa docelowa) musisz wyjść z czymś, co od razu mówi "impreza do upadłego". Możliwe, że dopuszczam się bluźnierstwa, ale dopuściłbym kilka efektów z Photoshopa na stronie. Całe logo powinno charakterem przypominać to. Poprawiłbym na pewno zdjęcia na stronie, wywalił te z balonikami.
Important marketing tip: dorzućcie do oferty możliwość załatwienia stripteaserki
Jeśli idzie o grupę "ślubną" - stwórzcie odrębną stronę, nazwę, logo bardziej kojarzące się z ceremonią ślubną i skierujcie do nich równoległą ofertę (zdjęcia z balonikami mogą zostać). Tak jak wcześniej stripteaserki, tak teraz dorzućcie pośrednictwo w organizowaniu muzyki i cateringu.

biznes mial trafiac do ludzi ktorzy nie maja mozliwosci albo nie chca tego typu imprez organizowac w domu, chodzi tu tylko o wynajem domu przystosowanego do tego typu domówek, czyli jakies oswietlenie, nadlosnienie, a co najwazniejsze nocleg zeby nie tzreba bylo ciagnac zapalki kto ma byc kierowca i chodzi o to ze jak ktos skojarzy ta nazwe to zawsze wie ze to wszystko tam znajdzie, a nie chcialem dawac jakiejs trudnej nazwy bez skojarzen.
Moze faktycznie logo nie jest profesjonalne ani ladne i nie bylo tez robione przez zawodowego grafika, ale tak naprawde ilu mamy profesjonalistów a ilu zwyklych kowalskich, grafika dzisiaj mozemy porównac do artysty który ma jaka wizie i przekaz, ale czy inni zrozumieja to co chcial przez to powiedziec. Faktycznie sa swietne loga, ciekawe nazwy ale tak naprawde czesto sie zdarza, ze nawet nie wiadomo co sie pod tym kryje. Myśle ze w zyciu kazdego produktu najwazniejszy jest pomysl oraz przyszly branding

konto usunięte

Temat: Prośba o ocenę loga Party House

Marcin Gawron:
Moze faktycznie logo nie jest profesjonalne ani ladne i nie bylo tez robione przez zawodowego grafika, ale tak naprawde ilu mamy profesjonalistów a ilu zwyklych kowalskich, grafika dzisiaj mozemy porównac do artysty który ma jaka wizie i przekaz, ale czy inni zrozumieja to co chcial przez to powiedziec.

Projektant identyfikacji to nie Picasso - ma on za zadanie łączyć walory estetyczne z walorami komunikacyjnymi. W Twoim projekcie jest tylko to drugie. Takich domków, wziętych z Dingbatsów czy innego darmowego stuffu są tysiące. Poza tym akurat Twój sprawia wrażenie bardzo topornego - dlatego ktoś wcześniej napisał, że jest dobry na party dla budowlańców. Zobacz np. te projekty:


Obrazek



Obrazek



Obrazek



Obrazek


Każdy zawiera dom, ale każdy dom jest inny - zależnie od dziedziny działalności firmy. Czy są przez to mało czytelne? Nie sądzę.
Albert W.

Albert W. creative director

Temat: Prośba o ocenę loga Party House

Marcin Gawron:
Mateusz Dymek:
Marcin Gawron:
widze ze jednak sie nie podoba

to podajcie logo obojetnie jakiej firmy ktore uwazacie za wartosciowe a najlepiej jesli bedzie to firma malo znana
Hej,
często w takich tematach powtarzam - to nie jest konkurs piękności. Podanie tu czegoś niezgodnego z Twoim profilem jest zbędne - chyba, że zmierzasz do wykazania, że obecnym tu ludziom żaden znak się jednomyślnie nie podoba. Jeśli tak - wystarczyło zapytać, to żadna tajemnica:)
Wracając do tematu - macie bardzo ciekawy pomysł na biznes, nie spotkałem się wcześniej z taką specjalizacją wynajmu lokali. Za to duży plus, bo podstawą jest odnalezienie niszy rynkowej. Dalszym krokiem jest jednak jej wykorzystanie. Jeśli nie możecie (z dowolnych przyczyn) uzyskać znaku, który w tym nie pomaga, to starajcie się by jednocześnie w tym nie przeszkadzał.
Jaka jest grupa docelowa tego przedsięwzięcia? Wnioskując po poziomie cenowym, oraz dalekim położeniu od czegokolwiek, co można by określić jako "city that never sleeps" lub walorów turystycznych, obstawiam, że jest to skierowane do ludzi zajmujących dobrze płatne, lecz stresujące stanowiska (maklerzy, handlowcy), będących w wieku, w którym impreza może się kręcić tylko wokół alkoholu (nie oceniam ludzi, tylko możliwości imprezowe!). W 90% mężczyźni. Istnieje pewnie sub-target "ślubny", ale pomijam go jako mało prawdopodobny przy tym doborze nazwy. Odniosę się do tego później.
Do takich ludzi (główna grupa docelowa) musisz wyjść z czymś, co od razu mówi "impreza do upadłego". Możliwe, że dopuszczam się bluźnierstwa, ale dopuściłbym kilka efektów z Photoshopa na stronie. Całe logo powinno charakterem przypominać to. Poprawiłbym na pewno zdjęcia na stronie, wywalił te z balonikami.
Important marketing tip: dorzućcie do oferty możliwość załatwienia stripteaserki
Jeśli idzie o grupę "ślubną" - stwórzcie odrębną stronę, nazwę, logo bardziej kojarzące się z ceremonią ślubną i skierujcie do nich równoległą ofertę (zdjęcia z balonikami mogą zostać). Tak jak wcześniej stripteaserki, tak teraz dorzućcie pośrednictwo w organizowaniu muzyki i cateringu.

biznes mial trafiac do ludzi ktorzy nie maja mozliwosci albo nie chca tego typu imprez organizowac w domu, chodzi tu tylko o wynajem domu przystosowanego do tego typu domówek, czyli jakies oswietlenie, nadlosnienie, a co najwazniejsze nocleg zeby nie tzreba bylo ciagnac zapalki kto ma byc kierowca i chodzi o to ze jak ktos skojarzy ta nazwe to zawsze wie ze to wszystko tam znajdzie, a nie chcialem dawac jakiejs trudnej nazwy bez skojarzen.
Moze faktycznie logo nie jest profesjonalne ani ladne i nie bylo tez robione przez zawodowego grafika, ale tak naprawde ilu mamy profesjonalistów a ilu zwyklych kowalskich, grafika dzisiaj mozemy porównac do artysty który ma jaka wizie i przekaz, ale czy inni zrozumieja to co chcial przez to powiedziec. Faktycznie sa swietne loga, ciekawe nazwy ale tak naprawde czesto sie zdarza, ze nawet nie wiadomo co sie pod tym kryje. Myśle ze w zyciu kazdego produktu najwazniejszy jest pomysl oraz przyszly branding

Na tym polega różnica pomiędzy profesjonalistą i amatorem. Profesjonalista doskonale wie, jak przy pomocy prostych form dotrzeć do zwykłych Kowalskich, na tym zarabia pieniądze i po to się uczył w tym kierunku. Doświadczony grafik zrobi prosty projekt, amator prostacki, co widać po Twojej stronie niestety. Reklama ma działać aspiracyjnie, a nie mówić do potencjalnych klientów - "to jest tak samo nudne i proste jak Wy" (co można odczytać z Twojej wypowiedzi)... To, że nie masz zmysłu estetycznego, nie oznacza, że nie mają go potencjalni klienci, a to może zaważyć na ich decyzji...

Nie ma nic gorszego, niż ocenianie innych własną miarą. Gdyby było tak jak piszesz, że do zwykłych ludzi trafia tylko prostacki przekaz, my - kreatywni nie bylibyśmy potrzebni... A więc więcej pokory, tak po prostu.

Swoją drogą, dziwi mnie jedna rzecz, najpierw zastrzegłeś znak, a teraz pytasz o opinię czy jest dobry...

konto usunięte

Temat: Prośba o ocenę loga Party House

No wlasnie - juz za pozno na zmiane logo.
Za to nigdy nie jest za pozno na poprawienie strony...



Wyślij zaproszenie do