konto usunięte
Temat: Prezydent wybrał logo Suwałk
Jan J.:Skądże znowu. Po prostu Twoim śladem idąc doczepiłem się do nieścisłości językowej, której się dopuściłeś przecząc Hubertowi, choć miał rację w tym co napisał.
Czy to takie trudne?
konto usunięte
Jan J.:Skądże znowu. Po prostu Twoim śladem idąc doczepiłem się do nieścisłości językowej, której się dopuściłeś przecząc Hubertowi, choć miał rację w tym co napisał.
Czy to takie trudne?
konto usunięte
Jan
J.
specjalista
wizerunku
Andrzej Ludwik Alw
Włoszczyński
projektant, eagler i
orloger
Hubert Tatarkiewicz:chyba chcąc dociąć coś pomieszałeś :)
andrzej-ludwik "alw" włoszczyński:Czemu nie. Albo o mieście.Logo to komunikat wizualny, który przekazuje pewną kwintesencję oferty.Czyżby, oferty? mówisz o markach np. proszków czy firmowych?
Andrzej Ludwik Alw
Włoszczyński
projektant, eagler i
orloger
Hubert Tatarkiewicz:
konto usunięte
Jan J.:
dlatego proszę mnie nie łapać za słowa
Jan
J.
specjalista
wizerunku
Hubert Tatarkiewicz:
Przejęzyczenia są naturalne.
Ale, ale... Komunikacja to proces wymiany informacji między jej uczestnikami.
To nie oznacza wymiany czegoś za coś. Za słownikiem: "[...] przekazywanie myśli, udzielanie wiadomości".
Jan
J.
specjalista
wizerunku
Krzysztof B.:Tu nie chodzi o mnie lecz o to, że temat jest dośc skomplikowany i muszę
Jan J.:
dlatego proszę mnie nie łapać za słowa
Więc przestań łapać innych za słowa.
Skoro Ty nie piszesz notek do encyklopedii to inni też nie muszą być zawsze precyzyjni. W ten prosty sposób wypełni się definicja i dojdzie do komunikowania się miast li tylko komunikowania...
konto usunięte
konto usunięte
andrzej-ludwik "alw" włoszczyński:
Hubert Tatarkiewicz:chyba chcąc dociąć coś pomieszałeś :)
andrzej-ludwik "alw" włoszczyński:Czemu nie. Albo o mieście.Logo to komunikat wizualny, który przekazuje pewną kwintesencję oferty.Czyżby, oferty? mówisz o markach np. proszków czy firmowych?
Andrzej Ludwik Alw
Włoszczyński
projektant, eagler i
orloger
Hubert Tatarkiewicz:i wychodzą usta ;)
andrzej-ludwik "alw" włoszczyński:
Hubert Tatarkiewicz:chyba chcąc dociąć coś pomieszałeś :)
andrzej-ludwik "alw" włoszczyński:Czemu nie. Albo o mieście.Logo to komunikat wizualny, który przekazuje pewną kwintesencję oferty.Czyżby, oferty? mówisz o markach np. proszków czy firmowych?
Bynajmniej. Bynajmniej to pierwsze i bynajmniej drugie.
Region czy miasto to taka sama oferta jak każda inna usługa/produkt*. Ma swoje właściwości, które możesz promować. Atuty promujesz, wady poprawiasz - to jest strategia produktu. Logiem markujesz USP ("kwintesencję oferty").
*) edit: dodałem to słowo ze względu na proszki. Oczywiście produkt jest usługą.
konto usunięte
Jan
J.
specjalista
wizerunku
Region czy miasto to taka sama oferta jak każda inna usługa/produkt*. Ma swoje właściwości, które możesz promować. Atuty promujesz, wady poprawiasz - to jest strategia produktu. Logiem markujesz USP ("kwintesencję oferty").Tak dokładniej to nie jest taka sama ta oferta. Marketing terytorialny ma swoją specyfikę. Jest podobny do marketingu usług, ale nie można twierdzić że tożsamy. To tak, gwoli precyzyjności wypowiedzi.
*) edit: dodałem to słowo ze względu na proszki. Oczywiście produkt jest usługą.Hubert Tatarkiewicz edytował(a) ten post dnia 22.03.11 o godzinie 08:20
Andrzej Ludwik Alw
Włoszczyński
projektant, eagler i
orloger
Hubert Tatarkiewicz:tego kto robił też nie wiesz? :)
Nie. Sikora starał się zrobić usta.
konto usunięte
Jan J.:
Region czy miasto to taka sama oferta jak każda inna usługa[...]Tak dokładniej to nie jest taka sama ta oferta.
Marketing terytorialny ma swoją specyfikę. Jest podobny do marketingu usług, ale nie można twierdzić że tożsamy.
Jan
J.
specjalista
wizerunku
Jarek
Leśniewski
projektowanie
graficzne
Helena Ebert brand design
Jarek Leśniewski:
http://www.niebywalesuwalki.pl/4008/
konto usunięte
Andrzej
K.
Volenti non fit
iniuria ...
Następna dyskusja: