Temat: pomoc w wybraniu nazwy
Tak jak mój przedmówca napisał, wybór ten warto poprzedzić wcześniejszym rozpoznaniem na rynku - czy oby coś takiego już nie funkcjonuje lub czy nazwa nie jest zbyt "oklepana". W momencie gdy rozważana nazwa jest już zajęta albo powtarza się nazbyt często, to pomyśl nad inną.
W tym celu zastanów się nad profilem swojej działalności oraz do kogo ją kierujesz. Warto też bardziej sprecyzować czym zajmuje się Twoja agencja - czyli czy to są tylko pokazy kameralne, taneczno-akrobatyczne, czy np. prowadzicie również warsztaty z tego zakresu?
Wszystko to pozwoli Ci wybrać odpowiednią nazwę i uniknąć nieprzyjemnych sytuacji lub niechcianych powiązań, czy skojarzeń. Przykładowo, "Tropikana" zupełnie nic nie mówi o tym kim jesteś, a powiązanie słów/wyrazów "agencja" i "Tropikana" może budzić niezbyt pochlebne skojarzenia. Choć mogę tutaj przesadnie się czepiać. Niemniej, nie piszę Ci tego, aby w jakiś sposób dokuczyć, bo to nie o to chodzi, po prostu różne kwiatki wśród nazewnictw firm widziałem :)
Kolejna sprawa - po przedstawionych przez Ciebie propozycjach widzę, że bardziej interesują Ciebie domeny (adresy strony WWW), a nie tylko nazwa agencji. Rozumiem, że chcesz upiec dwie pieczenie na jednym ogniu? Jeśli tak, to w przypadku samych domen możesz zarejestrować ich kilka i podpiąć pod jedną stronę WWW. Agencję nazwiesz zgodnie ze swoim postanowieniem, a na stronę mogą kierować dowolne adresy, np.: agencjataneczna.pl ; nazwaagencji.pl ; roztanczonyparkiet.pl (oczywiście, nie wszystkie muszą być .pl'kami, to tylko przykłady wymyślone na szybko).
Ten post został edytowany przez Autora dnia 18.11.13 o godzinie 22:50