Jarek
Leśniewski
projektowanie
graficzne
Temat: Podkarpackie. Przestrzeń otwarta
Zaprezentowano nowe logo, hasło i strategię marki województwa podkarpackiego. Przygotowała je agencja Demo Effective Launching.Hasło nowej strategii promocyjnej województwa podkarpackiego brzmi „Podkarpackie. Przestrzeń otwarta”. Strategia ta zakłada, że region powinien w przyszłości pozycjonować się jako polskie centrum lotnictwa. W Podkarpackiem skupione jest 90 proc. polskiego przemysłu lotniczego, a tradycje lotnicze na tym terenie sięgają ponad 100 lat.
[...]Firma zrealizowała badania opinii, których wyniki wskazywały jednoznacznie, że najsilniejszą marką związaną z Podkarpaciem są Bieszczady. Jednak żeby odróżnić to województwo od sąsiednich, postanowiono przesunąć w jego wizerunku akcent z turystyki na gospodarkę i podkreślać związki z lotnictwem.
Opracowanie hasła i logo kosztowało urząd marszałkowski prawie 400 tys. zł.
źródło:http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/przestrzen-otwart...