Marcin Południkiewicz Gotowy na wszystko.
Temat: Poczta Polska zmienia logo.
i jeszcze nieco konkurencji" alt="Obrazek" class="autolinked" />
Marcin Południkiewicz Gotowy na wszystko.
konto usunięte
Katarzyna Nowakowska IT Project Manager
Szymon N.:
... ze stron UPRP.
Szy.
konto usunięte
Marcin
Gajos
Doświadczony
Kreatywny@Brandglow
Rafał Krawczyk:
Już pomijając kwestię tego słabego logo. Mnie bardziej zastanawia jakie koneksje ma Loża A5. Przecież nikt poważny firmy, która plagiatuje, nie wziąłbym do "przetargu.
http://ja.rafi.pl/2010/06/12/poczta-polska-w-kolorach-...
konto usunięte
Marcin Gajos:Zwłaszcza w sektorze publicznym powyższy cytat jest jak żywy. :)
Pasuje mi do tego cytat z pewnego filmu: ,,..Czasy się zmieniają, ale Pan zawsze jest w komisjach...'' ;)
Bart R. projektant
Jan
J.
specjalista
wizerunku
Marcin
Gajos
Doświadczony
Kreatywny@Brandglow
Bart R.:
I tak nowe logo Poczty Polskiej wygląda na tle innych...
Marcin
Gajos
Doświadczony
Kreatywny@Brandglow
Jan J.:
konto usunięte
Jan
J.
specjalista
wizerunku
Marcin Gajos:
Jan J.:
Janie, obawiam się, że brniesz za daleko.
Ja aż tak daleko sprawy nie zbadałem a wiem jak może wyglądać nowa strategia PP.
Oto ona: ,,Zróbmy nowe logo a z resztą jakoś będzie'' ;)Marcin Gajos edytował(a) ten post dnia 14.06.10 o godzinie 11:35
konto usunięte
Bart R.:
I tak nowe logo Poczty Polskiej wygląda na tle innych...
konto usunięte
Piotr W.:to tylko potwierdza fakt, że chyba nawet w europie jeszcze nie jesteśmy:)
Bart R.:
I tak nowe logo Poczty Polskiej wygląda na tle innych...
W tym zestawieniu zabrakło mi jeszcze wg mnie bardzo pozytywnego logo poczty greckiej
Marcin
Gajos
Doświadczony
Kreatywny@Brandglow
Jan J.:
Mam dla Ciebie propozycje. Wklej w google hasło ,,strategia poczty polskiej,,
Przeczytaj tylko się nie pogub, bo te strategie powstawały tam wraz z każdą zmianą na stanowisku dyrektora generalnego.A zmian było sporo. Natomiast dowiesz się tez że od 2006 roku strategię komunikacyjną PP przygotowują fachowcy z tzw górnej półki czyli Capgemini oraz Partner of Promotion.
Marcin
Gajos
Doświadczony
Kreatywny@Brandglow
Andrzej Ludwik Alw
Włoszczyński
projektant, eagler i
orloger
Artur A.:I miał rację że wydarł, bo mało że coś sugerujesz (śmierdzącego), insynuujesz między wierszami, to na dodatek sam sobie przeczysz:
ja.rafi.pl/2010/06/12/poczta-polska-w-kolorach-...
"Loża A5 w przeszłości pod szyldem Grupa A5/Totem wykonywała prace dla państwowych spółek takich jak Tauron Polska Energia i Banku Pocztowego. To pozwala przypuszczać, że dzięki tym samym powiązaniom “wygrała” przetarg na nową identyfikację Poczty Polskiej S.A.."
a ktoś niedawno na mnie wydarł paszcze, że bredzę pisząc o tajemniczej kolesiowskiej portponetce i żebym pokazał bilingi, taśmy wideo itd:)
no cóż, prawda zawsze ,po odtajaniu akt, ukaże swe oblicze prawdziwe,
szkoda tylko, że człek w takich sytuacjach zupełnie bezradnie może jedynie co? -rozłożyć ręce, albo wyjechać na zachód, tylko do kogo?.:)
Paweł
S.
Senior designer,
Art, Graphic
designer, 3D...
2. przyjmując twój punkt widzenia, że jak wrócili to kolesiostwo, wychodzi że nie wolno nikomu i nigdy zamawiać podobnej pracy u tego samego wykonawcy, choćby nie wiem jak dobrze mu się współpracowało, bo to kolesiostwo ;) a może paranoja?
konto usunięte
Paweł S.:
Pytanie retoryczne jak mniemam;))
Następna dyskusja: