konto usunięte

Temat: [Pilne] Analiza potrzeb klienta

Potrzebuję jak najszybciej wzór formularza analizy potrzeb klienta zainteresowanego produktem IT (Serwis internetowy). Miałem na starym dysku taki formularz, niestety chwilowo nie mam do niego dostępu, a nie pamiętam wszystkich pytań, które w nim się znajdowały.

Chodzi mi o brief, który zawiera zagadnienia pod kątem biznesowym (grupa docelowa, strategia etc.) jak i pytania techniczne pod kątem graficznym projektu i wdrożeniowym.

Będę wdzięczny za podanie linków do przykładów jeśli ktoś takowe posiada.

Dziękuję

Temat: [Pilne] Analiza potrzeb klienta

Pilne?!

Człowieku:
http://c.wrzuta.pl/wi19886/3a429283000529364beff805/0/...!

konto usunięte

Temat: [Pilne] Analiza potrzeb klienta

Nie rozumiem o co ci Człowieku chodzi? Potrzebuję po prostu przykład porządnego briefu jakiś problem?

Temat: [Pilne] Analiza potrzeb klienta

Tak dresiku, spory problem, a nawet kilka.

1. Ton w którym się zwracasz do użytkowników. My nie "ziomy z gimbazy" więc z kulturą waćpan podejdzie.

2. Prosisz o coś co jest dla Ciebie ważne, więc daruj sobie te PILNE! w tytule.

3. Rusz mózgiem, napisanie podstawowego szablonu briefa (zakładam, że zleceń za 50 tys. i w górę nie robisz więc wypasu Ci nie potrzeba) to 15 minut roboty i chwila zastanowienia dla osoby, która kiedykolwiek miała brief przed oczami.

4. Mama Ci internet kupiła, ale google nie dali w pakiecie?

Może nieco od dupy strony jest tu temat wzięty, ale przydatne rady dla Ciebie i dla klienta się znajdują w linkach poniższych:

http://studiotg.pl/porady/jak_napisac_dobry_brief___cz_i_
http://studiotg.pl/porady/jak_napisac_dobry_brief__cz_ii_

Znaj moje chamskie serce, a na przyszłość pamiętaj o tym co tu wymieniłem.

konto usunięte

Temat: [Pilne] Analiza potrzeb klienta

Człowieku nie wiem o co Ci chodzi. Nie rób z siebie nie wiadomo kogo to po pierwsze. Jak już mnie nazwałeś dresikiem, to wiedz że na ulicy za takie cwaniactwo to wiesz gdzie się dostaje -> pozwoliłem sobie to powiedzieć skoro już mówimy o ziomach, dresach i ulicy. Nie chcesz pomóc to nie pomagaj i proste. A te linki które podałeś to dawno sam znalazłem ;d
Piotr L.

Piotr L. • Weź Mnie •

Temat: [Pilne] Analiza potrzeb klienta

Hmmm... nie bardzo zrozumiałem powód tego ataku... :)
Jakub Król

Jakub Król chief marketing
officer

Temat: [Pilne] Analiza potrzeb klienta

Łukasz Dziepak:
Chodzi mi o brief, który zawiera zagadnienia pod kątem biznesowym (grupa docelowa, strategia etc.) jak i pytania techniczne pod kątem graficznym projektu i wdrożeniowym.

Będę wdzięczny za podanie linków do przykładów jeśli ktoś takowe posiada.
Bardzo lubię tę prezentację "How to write a creative brief":
http://www.slideshare.net/truedigital/how-to-write-a-c...

Polecam!
Łukasz J.

Łukasz J. projektant / ceo

Temat: [Pilne] Analiza potrzeb klienta

Waldemar B.:
Tak dresiku, spory problem, a nawet kilka.

1. Ton w którym się zwracasz do użytkowników. My nie "ziomy z gimbazy" więc z kulturą waćpan podejdzie.

2. Prosisz o coś co jest dla Ciebie ważne, więc daruj sobie te PILNE! w tytule.

3. Rusz mózgiem, napisanie podstawowego szablonu briefa (zakładam, że zleceń za 50 tys. i w górę nie robisz więc wypasu Ci nie potrzeba) to 15 minut roboty i chwila zastanowienia dla osoby, która kiedykolwiek miała brief przed oczami.

4. Mama Ci internet kupiła, ale google nie dali w pakiecie?

Może nieco od dupy strony jest tu temat wzięty, ale przydatne rady dla Ciebie i dla klienta się znajdują w linkach poniższych:

http://studiotg.pl/porady/jak_napisac_dobry_brief___cz_i_
http://studiotg.pl/porady/jak_napisac_dobry_brief__cz_ii_

Znaj moje chamskie serce, a na przyszłość pamiętaj o tym co tu wymieniłem.


kolega chyba na kacu albo lewa nogą wstał...
Marek Karnecki

Marek Karnecki rozwijamy się ;)

Temat: [Pilne] Analiza potrzeb klienta

Waldemar B.:
Tak dresiku, spory problem, a nawet kilka.

1. Ton w którym się zwracasz do użytkowników. My nie "ziomy z gimbazy" więc z kulturą waćpan podejdzie.

2. Prosisz o coś co jest dla Ciebie ważne, więc daruj sobie te PILNE! w tytule.

3. Rusz mózgiem, napisanie podstawowego szablonu briefa (zakładam, że zleceń za 50 tys. i w górę nie robisz więc wypasu Ci nie potrzeba) to 15 minut roboty i chwila zastanowienia dla osoby, która kiedykolwiek miała brief przed oczami.

4. Mama Ci internet kupiła, ale google nie dali w pakiecie?

Może nieco od dupy strony jest tu temat wzięty, ale przydatne rady dla Ciebie i dla klienta się znajdują w linkach poniższych:

http://studiotg.pl/porady/jak_napisac_dobry_brief___cz_i_
http://studiotg.pl/porady/jak_napisac_dobry_brief__cz_ii_

Znaj moje chamskie serce, a na przyszłość pamiętaj o tym co tu wymieniłem.

???

p.s.
tego jeszcze nie było... chyba że ktoś się włamał na twoje konto i zrobił ci smutny psikus ?
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: [Pilne] Analiza potrzeb klienta

Waldemar B.:
przydatne rady dla Ciebie i dla klienta się znajdują w linkach poniższych:

http://studiotg.pl/porady/jak_napisac_dobry_brief___cz_i_
http://studiotg.pl/porady/jak_napisac_dobry_brief__cz_ii_

Znaj moje chamskie serce, a na przyszłość pamiętaj o tym co tu wymieniłem.
poznałem oba, znaczy i brief i chamskie serce... i chyba nie warto korzystać.
Piotr Golczyk

Piotr Golczyk Marketing Management
Expert, founder at
MKTOUT

Temat: [Pilne] Analiza potrzeb klienta

Waldemar B.:
Tak dresiku, spory problem, a nawet kilka.

1. Ton w którym się zwracasz do użytkowników. My nie "ziomy z gimbazy" więc z kulturą waćpan podejdzie.

2. Prosisz o coś co jest dla Ciebie ważne, więc daruj sobie te PILNE! w tytule.

3. Rusz mózgiem, napisanie podstawowego szablonu briefa (zakładam, że zleceń za 50 tys. i w górę nie robisz więc wypasu Ci nie potrzeba) to 15 minut roboty i chwila zastanowienia dla osoby, która kiedykolwiek miała brief przed oczami.

4. Mama Ci internet kupiła, ale google nie dali w pakiecie?

Może nieco od dupy strony jest tu temat wzięty, ale przydatne rady dla Ciebie i dla klienta się znajdują w linkach poniższych:


Zaskoczyłeś mnie. Jedyne w czym przewyższasz swojego adwersarza to wyrobienie w jarmarcznym pyskowaniu. No chyba, że ktoś zalogował się na Twoje konto i zrobił to co zrobił.

Temat: [Pilne] Analiza potrzeb klienta

Panowie, macie rację zbyt ostro potraktowałem naszego kolegę.

Po prostu alergia na tytułowanie słowem PILNE! połączona z wrodzoną niechęcią do postawy "zamiast poszukać i pomyśleć zapytam na forum" zrobiła swoje.

Jeżeli kolegę Łukasza uraziłem, to bardzo przepraszam.

PS. Nikt mi się na konto nie włamał, pod wypowiedziami podpisuję się imieniem i nazwiskiem, w związku z czym biorę pełną odpowiedzialność za swoje słowa.
Przemysław Schmelter

Przemysław Schmelter STUDIO-PRZEM /
Schmelter Fitness
Club

Temat: [Pilne] Analiza potrzeb klienta

Waldemar B.:
Tak dresiku, spory problem, a nawet kilka.

1. Ton w którym się zwracasz do użytkowników. My nie "ziomy z gimbazy" więc z kulturą waćpan podejdzie.

2. Prosisz o coś co jest dla Ciebie ważne, więc daruj sobie te PILNE! w tytule.

3. Rusz mózgiem, napisanie podstawowego szablonu briefa (zakładam, że zleceń za 50 tys. i w górę nie robisz więc wypasu Ci nie potrzeba) to 15 minut roboty i chwila zastanowienia dla osoby, która kiedykolwiek miała brief przed oczami.

4. Mama Ci internet kupiła, ale google nie dali w pakiecie?

Może nieco od dupy strony jest tu temat wzięty, ale przydatne rady dla Ciebie i dla klienta się znajdują w linkach poniższych:

http://studiotg.pl/porady/jak_napisac_dobry_brief___cz_i_
http://studiotg.pl/porady/jak_napisac_dobry_brief__cz_ii_

Znaj moje chamskie serce, a na przyszłość pamiętaj o tym co tu wymieniłem.


Sory ale nie widzę nic złego w zapytaniu założyciela wątku.
Anna Kowal

Anna Kowal Student, liceum

Temat: [Pilne] Analiza potrzeb klienta

ciekawy artykuł który może się Wam przydać analiza potrzeb klienta

Następna dyskusja:

szukam agencji reklamowej -...




Wyślij zaproszenie do