Jarek M.

Jarek M. POP (Pan Od
Pudełek), czasem i
inne...

Temat: Pepsi

Sie dolacze.
W Lidlu szukalem PEPSI, bo pije w celach podbijania cukru we krwi.
I co?
I guzik, nie moglem znalezc. W koncu znalazlem te 1,5 l butelke. Biedniutka, i nie wyrozniajaca sie na tle napojow "no name" stojacych obok.
A moze to moje przyzwyczajenie? Bo logo PEPSI to grube litery, konkret.Moze i ostatnio przeladowane byly etykiety roznymi mazajami, floralami i duperelami. Ale moze wystarczylo tylko wlasnie tlo wyczyscic?
I tu sie zgadzam z przedmowca, ze logo z lat 90 bylo najlepsze (i jeszcze mialo polska flage w tle :) ).

konto usunięte

Temat: Pepsi

Kurcze, znowu poprawianie dobrego :( Po jakiego grzyba?

Chciaż nowy font bardziej mi się podoba.

konto usunięte

Temat: Pepsi

Łukasz Walat:
Nie rozumiem intencji osób proponujących zmianę.
Też próbowałam się jej doszukać i trafiłam na to:
http://prolog.blox.pl/2009/02/Nowe-logo-Pepsi-Szczyt-m...

Edit: Przepraszam za zdublowanie posta (http://www.goldenline.pl/forum/reklama-marketing-marka...Sylwia Michno edytował(a) ten post dnia 22.01.10 o godzinie 17:18

konto usunięte

Temat: Pepsi

zważywszy na to, że nie mam nic wspólnego z projektowaniem i grafiką, a jestem jedynie jej konsumentką, wynika to zapewne z mojej niewiedzy i ogólnie nie-obycia, ale nowe logo, puszki i butelki Pepsi bardzo mi się podobają. Świeżo, minimalistycznie, bez przeładowania jak w poprzednich latach. Taki konkret. Jestem na "tak". :)

konto usunięte

Temat: Pepsi

Można debatować nad technicznymi walorami nowego logotypu, ja wiem, że kiedy pierwszy raz zobaczyłem nowa puszkę zastanawiałem się jaka sieć hipermarketów wypuściła swój pepsi-podobny produkt i doszukiwałem się jakichś literówek w nazwie.

konto usunięte

Temat: Pepsi

Bartosz Iwański:
Można debatować nad technicznymi walorami nowego logotypu, ja wiem, że kiedy pierwszy raz zobaczyłem nowa puszkę zastanawiałem się jaka sieć hipermarketów wypuściła swój pepsi-podobny produkt i doszukiwałem się jakichś literówek w nazwie.
miałem dokładnie tak samo:), ba nawet zacząłem szukać tej oryginalnej:)Mariusz Jakubczyk edytował(a) ten post dnia 25.01.10 o godzinie 15:12
Adrian Spóz

Adrian Spóz Redkroft Studio

Temat: Pepsi

Identity fail;]

konto usunięte

Temat: Pepsi

Droga Pani,

Poruszyła Pani tu bardzo ciekawą i ważną kwestię. Kryzys spowodował, że pewne zawody przestały zarabiać tyle, ile przed kryzysem. Zapewne grupka co mądrzejszych "skrzyknęła" się razem i wyłącznie dla zarobku zrobiła nowe logo dla Pepsi i dlatego dziwi mnie trochę rozmowa wszystkich wokół "designu". O tym nie ma co dyskutować, bo to kwestia gustu. Nawet jeśli komuś się nie podoba to się do tego przyzwyczai. Nowe logo nie wprowadza nic istotnego i nie będzie miało absolutnie żadnego wpływu na postrzeganie marki bądź wzrost/spadek sprzedaży. Tu chodziło wyłącznie o zarobek kreatywnych na koncernie Pepsi.

Paulina S.:
Witajcie,
Co do logo - jest ok, ale może ktoś mi wytłumaczy, bo nie bardzo rozumiem, dlaczego i tak rozpoznawalna marka ze znanym logotypem tyle razy zmieniała swój znak? Niedawno pisałam pracę na temat: "Logotyp jako instrument komuniakcji wizualnej" i między innymi wśród moich "ofiar" znalazł się logotyp Pepsi. Od początku istnienia kilkanaście (jak nie więcej) zmian to troszkę dużo. Fakt, jest to zauważalne, idzie z biegiem czasu i zmianami. Na pewno ktoś, kto nad tym czuwa ma swoją wizję, ale stare też było ok. Dla mnie to jest kombinacja dla kombinacji, nie urażając nikogo oczywiście.

konto usunięte

Temat: Pepsi

Nowe logo zawsze ma wpływ na postrzeganie marki(chyba że o niej nie wiemy w ogóle :)
O sprzedaży nic nie mówię.

konto usunięte

Temat: Pepsi

Nadal jednak twierdzę, że nie był to główny cel, który przyświecał zmianie loga tejże marki.
Patryk T.:
Nowe logo zawsze ma wpływ na postrzeganie marki(chyba że o niej nie wiemy w ogóle :)
O sprzedaży nic nie mówię.

konto usunięte

Temat: Pepsi

Patryk T.:
Nowe logo zawsze ma wpływ na postrzeganie marki(chyba że o niej nie wiemy w ogóle :)
O sprzedaży nic nie mówię.
takie zmiany jak zmiany logo marek motoryzacyjnych mają sens i wiążą się ze zmianami w samym designie produktów - nikt nie wpadł żeby zmieniać samo logo na nowocześniejsze:) Tutaj nie widze żadnego sensu ani rewolucji która miała by poprzeć choćby nowe hasło "nie gaś pragnień"

konto usunięte

Temat: Pepsi

Marcin Bartusik:

Obrazek



Obrazek
Marcin Bartusik edytował(a) ten post dnia 11.02.09 o godzinie 11:10


Supersize me...? :)

konto usunięte

Temat: Pepsi

Kamil Newczyński:
Nadal jednak twierdzę, że nie był to główny cel, który przyświecał zmianie loga tejże marki.

>
Ciekawe zatem, jaką gadką pojechali Ci kreatywni, co to zarobić chcieli, uzasadniając konieczność zmian :) :) :)
"Zrobimy Wam lifting znaku, bo to Wam do niczego nie jest potrzebne, za to my zarobimy i będzie gites..." :)

konto usunięte

Temat: Pepsi

Joanna M.:

Supersize me...? :)

oglądałem i miałem podobne skojarzenie ;)

konto usunięte

Temat: Pepsi

Joanna M.:
Kamil Newczyński:
Nadal jednak twierdzę, że nie był to główny cel, który przyświecał zmianie loga tejże marki.

>
Ciekawe zatem, jaką gadką pojechali Ci kreatywni, co to zarobić chcieli, uzasadniając konieczność zmian :) :) :)
"Zrobimy Wam lifting znaku, bo to Wam do niczego nie jest potrzebne, za to my zarobimy i będzie gites..." :)

dokładnie, ciekawe jaki kapitalista by to klepnął? :)

konto usunięte

Temat: Pepsi

paweł P.:
Joanna M.:
Kamil Newczyński:
Nadal jednak twierdzę, że nie był to główny cel, który przyświecał zmianie loga tejże marki.

>
Ciekawe zatem, jaką gadką pojechali Ci kreatywni, co to zarobić chcieli, uzasadniając konieczność zmian :) :) :)
"Zrobimy Wam lifting znaku, bo to Wam do niczego nie jest potrzebne, za to my zarobimy i będzie gites..." :)

dokładnie, ciekawe jaki kapitalista by to klepnął? :)

Kapitalista może nie, ale podległy mu kierownik, który by jeszcze trochę od tych kreatywnych grosza uszczknął :)

konto usunięte

Temat: Pepsi

Mariusz Jakubczyk:
Patryk T.:
Nowe logo zawsze ma wpływ na postrzeganie marki(chyba że o niej nie wiemy w ogóle :)
O sprzedaży nic nie mówię.
takie zmiany jak zmiany logo marek motoryzacyjnych mają sens i wiążą się ze zmianami w samym designie produktów - nikt nie wpadł żeby zmieniać samo logo na nowocześniejsze:) Tutaj nie widze żadnego sensu ani rewolucji która miała by poprzeć choćby nowe hasło "nie gaś pragnień"
Się li tylko twierdzenia czepiłem. Po prostu nowe logo zawsze wpływa na obraz marki. Nie mówię w którą stronę.
Od lat sam się zastanawiam o co chodzi pepsico. W końcu to wlaśnie nie opel jest :)Patryk T. edytował(a) ten post dnia 31.01.10 o godzinie 20:11

konto usunięte

Temat: Pepsi

Przecież wprost o tym nie powiedzieli, ale tak jak ktoś już tu wcześniej napisał: po co tak dobrze rozpoznawalnej marce lifting loga? Tylko po to, żeby pokazać, że idziemy z duchem czasu? Dla mnie podejrzane i myślę, że stał za tym zupełnie inny cel.

C> Joanna M.:
Kamil Newczyński:
Nadal jednak twierdzę, że nie był to główny cel, który przyświecał zmianie loga tejże marki.

>
Ciekawe zatem, jaką gadką pojechali Ci kreatywni, co to zarobić chcieli, uzasadniając konieczność zmian :) :) :)
"Zrobimy Wam lifting znaku, bo to Wam do niczego nie jest potrzebne, za to my zarobimy i będzie gites..." :)
Mariusz Czepiec

Mariusz Czepiec Senior Art Director,
180 heartbeats, Item

Temat: Pepsi

Nie wiem skąd te obruszenia, że o to Pepsi zmieniło logo. W końcu to nie pierwszy i nie ostatni raz. IMHO nawet się już należało. Warto zaczerpnąć troche wiedzy o tym jak Pepsi chce być postrzegane, skąd te zmiany, jakie były założenia. Ludzie, przecież ten znak nie jest niewiadomo skąd. To bardzo fajne logo.

Jak czytam, że ktoś prze zmianę nie może doszukać się puszek w sklepie .. kaman. W końcu zmienili znak, a nie poprzestawiali lodówki do alejki z makaronami.

A na tle jarmarcznych nalepeczek minimalistyczne butelki od razu są zauważalne.
Ania P.

Ania P. Web and Information
Design

Temat: Pepsi

Aleksander Lenart:
Tylko, że wg twórców to nie żadna woda i fala tylko uśmiech...

no pewnie że nie. Zobaczcie, gdzie ta fala naprawdę wylądowała: w kreseczce od "e".

Następna dyskusja:

nowe PEPSI




Wyślij zaproszenie do