Robert Mieniok

Robert Mieniok projektant grafik

Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia

nawiążę współprace;)
http://robertmieniok.blogspot.com
Pod tym adresem jest kilka wybranych realizacji

konto usunięte

Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia

Proponujemy Państwu ręczniki z reliefem.

Relief w przypadku tkanin frottowych jest to wąska, płaska powierzchnia tkaniny bez pętelek;
wzór wykonany tą metodą charakteryzuje się "wybraniem pętelek" w określonych miejscach.


Obrazek


Minimalne zamówienie dla rozmiaru 70x140: 120sztuk
Czas realizacji: 7-10 dni

ADVERTEX Jan Fecko
tel. (071) 710 96 77
fax (071) 336 09 49

www.advertex.pl
Monika Hołdak

Monika Hołdak Marketing relacyjny
czyli pozostańmy w
kontakcie!

Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia

Uprzejmie informuję uczestników forum "Identyfikacja@Branding" że zostało stworzone unikatowe na Goldenline miejsce, gdzie całkiem legalnie można powalczyć na słowa, stanowiska i celne riposty.

Jestem organizatorem takich słownych "ustawek" i pomyślałam sobie, że może być to kopalnia ciekawych pomysłów a przynajmniej inspiracji dla waszych twórczych umysłów.

Zapraszam do "WOJNY GANGÓW NA SŁOWA" na słowną konfrontację, rewelacyjną zabawę w inspirującym barwnym towarzystwie ludzi znanych medialnie, lubianych i kontrowersyjnych!

Można porozmawiać z Profesorem Bralczykiem i Piotrem Tymochowiczem osobiście, pooglądać kontrowersyjne filmy w "SEANSIE FILMOWYM" i nauczyć kilku skutecznych technik perswazyjnych!

I przede wszystkim skorzystać z bogatej pomysłodajni słowotwórczej w klubie języka ciętego.

Serdecznie zapraszam,
MH
Filip Dembski

Filip Dembski work in progress

Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia

mam przyjemność przedstawić nowa agencję reklamową, Bed and Brakfast

Agencja reklamowa założona przez Suzan Giżyńską i Piotra Mateckiego latem tego roku
wcześniej byliśmy dyrektorami kreatywnymi w innych agencjach - Suzan w DDB, Just
Piotr - w FFC
Stawiamy na łączenie nieszablonowej strategii z dojrzałą kreacją
Tworzymy kampanie zintegrowane, łącząc różne kanały komunikacji w szerszą historię
staramy się, by nasze kampanie miały swoją narrację, były wieloelementowe, by zahaczały o działania PR, by były pożywką dla innych mediów, dzięki temu wykorzystując ich siłę mamy podejście bardzo strategiczne do Brandów . Pracując gromadzimy wszelki dostępny materiał dotyczący marki
robimy focusy, wywiady, jesteśmy blisko życia, blisko konsumenta

Tworząc kreacje zawsze staramy się wybić konsumenta z poczucia kontroli - to podstawowy warunek dotarcia do jego świadomości reklama ma być pożywką dla wyobraźni odbiorcy, to spektakl, który oferujemy mu w zamian za zainteresowanie naszą marką

Reklama to dialog - wierzymy, że możliwa jest tu sytuacja win-win - obie strony mogą wynieść z niego coś wartościowego
konsument - doznania estetyczne, rozbawienie, refleksję
marka - większą rozpoznawalność

Niesztampową strategią wygraliśmy przetarg na kampanię TV i internetową dla Frosty, dania gotowe skierowane do młodego, miejskiego konsumenta
wygraliśmy przetarg dla Jetline na stworzenie identyfikacji i przyszłoroczną kampanię ATL

Zajmujemy się też produkcją swoich filmów reklamowych - to najlepsza gwarancja zachowania poziomu i maksymalnego wykorzystania budżetu dla dobra końcowego efektu

Współpracują z nami Paulina Gorzkowska - copywriter, Artur Augustyniak - art director, Michał Zygmunt – copywriter i szereg freelancerów z Polski i ze świata

Tworzymy kampanie telewizyjne, outdoorowe, internetowe, projektujemy i realizujemy strony internetowe, przeprowadzamy działania eventowe, kampanie ambientowe, projektujemy kompleksowe identyfikacje wizualne firm.

Dane kontaktowe na agencje:
Piotr@bbagency.pl
Suzan@bbagency.pl

konto usunięte

Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia

Witam
Jestem profesjonalnym grafikiem z dziesiecioletnim doswiadczeniem w branzy reklamowej. Prowadze wlasne studio graficzne, specjalizuje sie grafice 3D i fotografi. Wykonuje ilustracje techniczne, wizualizacje produktow, postaci, materialow POS oraz wizualizacje architektonicznie.
Posiadam duze doswiadczenie w projektowaniu opakowan, logotypow i plakatow (nagroda Idea Awards 2000). Wykonuje infografiki i prezentacje korporacyjne.
Pozdrawiam
Maciej Nawrot
maciej@orange-studio.com.pl
Łukasz Majewski

Łukasz Majewski Wsparcie
marketingowe,
komunikacja i
design.

Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia

http://lukaszmajewski.com


Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 11.07.13 o godzinie 16:31

konto usunięte

Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia

Zapraszam do współpracy z krakowską firmą balsamstudio.
Jesteśmy wszechstronnymi projektantami, którzy z prawdziwą pasją podejmują każde graficzne wyzwanie. Wierzymy w siłę dobrego designu jako wartości kreującej markę.
Każdy projekt ma dla nas indywidualne znaczenie. Chcemy, aby nasza praca była dla odbiorcy jak balsam dla duszy. A że dusze się różnią to realizujemy różnorodne zlecenia. Cenimy długotrwałą partnerską współpracę.

Tworzymy identyfikację wizualną (znak, logotyp, kolorystykę, liternictwo):
- przedsiębiorstw
- wydarzeń kulturalnych
- koncertów
- eventów

Projektujemy:
- opakowania produktów
- okładki książek
- przedmioty użytkowe
- katalogi
- broszury
- biuletyny firmowe
- papier firmowy
- teczki firmowe
- wizytówki
- plakaty

Układamy:
- teksty promocyjne
- oferty handlowe
- slogany i nazwy
- opisy na strony www i ulotki

Realizujemy:
- strony www
- prezentacje multimedialne
- wizualizacje 3D
- aranżacje wnętrz 3D

Portfolio na stronie http://balsamstudio.com , mogę także przesłać na maila. Kontakt na priv lub anna@balsamstudio.com

Pozdrawiam!
Kamil K.

Kamil K. grafik ABC koń
kobyłe wlece

Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia

Wykonam zlecenia:
identyfikacja
kompozycja
ulotka
broszura
typografia
katalog
plakat
okładka
logo

unifical | projektowanie
http://www.unifical.ddl2.pl
PozdrawiamKamil K. edytował(a) ten post dnia 22.12.08 o godzinie 16:35
Tomasz Górski

Tomasz Górski właściciel,
projektant

Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia

http://agenza.pl

Studio Graficzne

- projektowanie logo
- liternictwo firmowe
- druki firmowe
- wizytówki
- teczki ofertowe
- koperty
- odzież firmowa

- foldery
- ulotki
- katalogi
- wizytówki
- opakowania
- etykiety
- kalendarze
- plakaty
- zaproszenia
- reklamy prasowe
- okładki

- strony i sklepy internetowe
- systemy zarządzania treścią

Zapraszamy do współpracy
Pozdrawiam Tomasz Górski - AGENZATomasz Górski edytował(a) ten post dnia 04.01.09 o godzinie 20:48
Bartosz Broński

Bartosz Broński Właściciel, Bronski
Project

Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia

Zapraszam do współpracy wszystkie agencje reklamowe, zajmujące się identyfikacją wizualną marki, firmy zajmujące się sprzedażą gadżetów reklamowych, oraz wszystkich zainteresowanych.

Prowadzę firmę, która zajmuje się znakowaniem i indywidualizacją produktów za pomocą światła lasera. Technologia na której opieramy naszą pracę, umożliwia nam wygrawerowanie do kilku tysięcy produktów każdego dnia: dżins, drewno, plastik, guma, szkło to tylko niektóre materiały, na których możliwe jest wypalenie logo firmy, czy np. zdjęcia prezesa;)

Oferta&kontakt:

http://www.bronski-project.com

"szybkie pytania" pog nr. gg 71 59 359

lub telefonicznie (+48) 793 120 440
Kamil Adamczyk

Kamil Adamczyk Front-end developer

Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia

Witam
Zapraszam osoby chętne i uzdolnione twórczo do wzięcia udziału w przetargu na nową identyfikacje wizualną firmy PMICombera Sp. z o.o..

Poniżej wstępna specyfikacja zapytania. Szczegóły prześlę osobom zainteresowanym wzięciem udziału w przetargu. Zgłoszenia proszę kierować na priv.

SKŁADNIKI ZAPYTANIA:
1. Nowe logo PMICombera stworzone na podstawie starego logo, przekazujące informację zawartą w Misji i Filarach PMICombera.
2. Logotypy działów PMICombera logo główne "powiększone" o dodatkową informację na temat danego działu.
3. Layout nowej strony PMICombera (sam projekt graficzny, wygląd, przyciski, rozplanowanie – bez wdrożenia informatycznego, CMSa itp).
4. Wzór logotypu do umieszczenia na samochodach PMICombera – tylko element brandingu, nie projekt oklejenia całych samochodów.
5. Wzór elektronicznych materiałów do komunikacji zewnętrznej:
a. wzór listu WORD (elektroniczny papier firmowy),
b. template PPT ofert obejmujący wzór ogólny oraz wzory dla ofert z poszczególnych działów (nieznacznie zmodyfikowane względem "głównego wzoru").
6. Wzór wizytówek.
7. Wzór nadruku na CDRom.
8. Wzór naklejek adresowych dopasowanych do popularnych wzorów papierów samoprzylepnych.
9. Szczegółowy opis znaku graficznego obejmujący wszystkie stosowane techniki poligraficzne (opis kolorów, przejścia, wymiary).
10. Wykonanie projektów we wszystkich stosowanych w poligrafi technikach i formatach (ai, PDF, eps, JPG).
11. Przekazanie pełnych praw autorskich do wykonanych projektów.

OFERTY BĘDĄ ROZPATRYWANE POD KĄTEM:
1. Ceny.
2. Dopasowania kreacji do wymagań wizerunkowych firmy.
3. Dostosowanie czasu pracy studia graficznego do harmonogramu.

ELEMENTY KREATYWNE DO OPRACOWANIA W PIERWSZYM ETAPIE PRZETARGU:
1. Wstępny wzór logo głównego i logo działu.
2. Wstępny wzór wizytówki i papieru WORD.

HARMONOGRAM:
1. Wstępna oferta – wymagane projekty + kalkulacja kosztów rozbita na poszczególne elementy – do 30.01.2009.
2. Wybór agencji – do 02.02.2009.
3. Stworzenie kreacji wszystkich wymaganych materiałów - do 13.02.2009.
4. Korekty i poprawki – do 20.02.2009.
5. Akceptacja finalna – do 23.02.2009.
6. Rozliczenie zlecenia– 24.02.2009.

OŚWIADCZENIE:
PMICOmbera Sp. z o .o. oświadcza, że projekty nie zakupione w czasie przetargu nie zostaną wykorzystane bez zgody ich autorów.
Joanna Siwek

Joanna Siwek Project Manager,
Getlogo

Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia

Getlogo.pl

U nas łatwo, szybko i bezpiecznie zamówisz nowe logo swojej firmy. Projektujemy wszelkie elementy systemów identyfikacji wizualnej, w tym: wizytówki, papeterie, strony internetowe oraz materiały reklamowe.
Jeśli szukasz prostego, szybkiego, oraz niedrogiego rozwiązania, aby nadać osobowość swojej firmie zapoznaj się z Ofertą Pakietową.
Jeśli potrzebujesz indywidualnych rozwiązań zapraszamy do skorzystania z Oferty Indywidualnej.

Przekonaj się, że warto z nami współpracować.

Zobacz nasze dotychczasowe realizacje: http://getlogo.pl

konto usunięte

Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia

Drodzy Państwo,

W imieniu firmy Centrum Development & Investments, chciałbym zaprosić wszystkie kreatywne i prężnie działające agencje reklamowe do wzięcia udziału w przetargu na agencję reklamową, która przygotuje nowy logotyp wraz z książką identyfikacji wizualnej (logo book) dla naszego nowego projektu handlowo-biurowego. Więcej informacji na temat projektu udzielimy agencjom, które zostaną zakwalifikowane do następnego etapu.

Centrum Development & Investments jest zarządcą i deweloperem, specjalizującym się w inwestycjach rewitalizacji i rozwoju obiektów handlowo-usługowych i biurowych w centrach miast. Firma jest grupą spółek będących właścicielami nieruchomości położonych w ścisłych centrach piętnastu największych miast w Polsce. Portfolio nieruchomości Centrum Development & Investments obejmuje ok. 110 000 mkw. powierzchni handlowo-usługowej i biurowej w 19 obiektach, wśród których są m.in.: Wars&Sawa i Junior oraz Smyk w Warszawie, Renoma we Wrocławiu, Okrąglak w Poznaniu, czy Supersam w Katowicach. Więcej informacji na stronie: http://centrumdi.com

Wszystkie zainteresowane agencje proszę o kontakt:

Robert Gietko
Dyrektor ds. Promocji Projektów
Centrum Development & Investments
Ul. Krucza 50
00-025 Warszawa
email: Robert.gietko@centrumdi.com
kom. +48 605 110 791

Zainteresowane agencje proszę o przesyłanie prezentacji pokazującej portfolio oraz doświadczenie w identyfikacji i brandingu. Firma Centrum Development & Investments zastrzega sobie prawo wyboru max. 5 agencji, które dostaną brief do opracowania.

Ostateczny termin zgłaszania dla agencji reklamowych to 16 lutego 2009r., godz. 16:00.

W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt mailowy lub telefoniczny.

serdecznie pozdrawiam,
Robert Gietko
email: Robert.gietko@centrumdi.com
kom. +48 605 110 791
Adrian Majchrzak

Adrian Majchrzak Specjalista ds.
Marketingu

Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia

Hej,

Szukam pracy...

Media/Reklama/PR/Marketing/Eventy

Zapraszam na moj profil.
Zainteresowany chetnie podesle dokumenty aplikacyjne.

Pozdrawiam
AdrianAdrian Majchrzak edytował(a) ten post dnia 04.03.09 o godzinie 05:29
Wojtek T.

Wojtek T. FREELANCER -
Telemarketer ds.
Klientów
biznesowych, Team
...

Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia


Obrazek


KREACJA REKLAMOWA

Warsztat szkoleniowy, 01-02 czerwiec 2009, Kraków

Ilość godzin/dni 16h/2dni

Obszar

Reklama to w połowie sztuka, a w połowie biznes" - te słowa Billa Bernbacha dobrze wprowadzają w temat szkolenia. Reklama estetyczna, piękna, zachwycająca - tak, ale nie możemy zapominać o jeszcze jednym ważnym celu: skuteczności. Podczas szkolenia omawiany jest proces twórczy od strony praktycznej. Skad czerpać inspiracje, jak zbudować spójną komunikację, jak prezentować swoje projekty i jak umiejętnie ich bronić. Efektywny komunikat to rezultat pracy wielu współpracujących ze sobą ludzi. Najpierw myślenie, a dopiero później "wymyślanie" - oto klucz do stworzenia dobrej reklamy.

Cele

- poznanie procesu tworzenia komunikatu reklamowego,

- poznanie mechanizmów tworzenia komunikatu reklamowego ukierunkowanego na efekt - realizację celów klienta,

- odnajdywanie źródeł inspiracji,

- umiejętne przekształcenie pomysłów w spójny komunikat,

- zwiększenie skuteczności komunikatu reklamowego i samodzielnie przygotowywanych materiałów promocyjnych,

- zwiększenie efektywności działania przedsiębiorstwa.

Profil uczestnika

Szkolenie przeznaczone jest dla:

- pracowników działów marketingu, PR, kreacji,

- samodzielnych specjalistów odpowiedzialnych za marketing, reklamę i promocję,

- przedsiębiorców chcących zwiększyć efektywność komunikatu reklamowego swojej firmy,

- oraz wszystkich osób zainteresowanych tym tematem.

Program

CZĘŚĆ 1 - PODEJŚCIE

Co to jest reklama?
Definicja Billa Bernbacha

SPRZEDAŻ A KREACJA
- We sell, or else (sprzedajemy, albo nas nie ma) - David Ogilvy
- Udowodnijmy światu, że dobry smak, dobra sztuka i dobre pisanie mogą oznaczać dobrą sprzedaż - Bill Bernbach
- Tak bardzo pochłania nas mierzenie opinii publicznej, że zapominamy, iż możemy ją kształtować. Tak bardzo pochłania nas wsłuchiwanie się w statystyki, że zapominamy, iż możemy je tworzyć - Bill Bernbach

Jak stworzyć reklamę, która sprzedaje?

Podejście do tworzenia

CZĘŚĆ 2 - PROCES TWÓRCZY

Jak to się robi? Proces twórczy
Brief klienta
Strategia
Brief kreatywny
Wgryzienie się w temat
Selekcja pomysłów
"Pomyślcie jeszcze"
Egzekucje
Internal
Prezentacja
Poprawki

Brief kreatywny

CZEŚĆ 3 - KREACJA REKLAM

Team kreatywny
- grafik (art director)
- copywriter
- inni

Big idea - dobry koncept
- Skąd czerpać inspiracje?

Insight - główna motywacja konsumenta

Kompozycja całości
- Obraz
- Słowo
- Dźwięk

Obraz w reklamie
- Produkt
- Konsument
- Styl życia
- Abstrakcja

System identyfikacji wizualnej
- Logo
- Kolory firmowe
- Druki i materiały firmowe (rachunki, faksy, faktury, kartki do zapisków)
- Przykłady

Słowo w reklamie
- Headline
- Body copy
- Claim

Skuteczne słowa
- 5 typów skutecznych nagłówków wg Johna Caplesa
- Subtelne różnice - duży efekt: jak zwiększyć siłę słów bez zmieniania faktów
- Wyróżnianie kluczowych słów i sformułowań
- Znaczenie liczb

Slogan korporacyjny
- Sprawdzone metody tworzenia
- Przykłady

Kreacja reklamy prasowej
- Grafika
- Banki zdjęć
- Nagłówek
- Body copy
- Przykłady

Kreacja reklamy zewnętrznej
- Mgnienie oka - mamy mało czasu
- Przykłady, błędy

Kreacja reklamy telewizyjnej
- Scenariusz
- Story board
- Dźwięk
- Lektor
- Przykłady

10 skutecznych typów reklamy TV wg Davida Ogilviego

Skuczteczne chwyty w reklamie TV

Kreacja reklamy radiowej
- Scenariusz
- Muzyka i efekty dźwiękowe
- Lektor
- Co działa?
- Przykłady

Jak bronić swoich pomysłów?
- Prezentacja dla klienta - przygotuj się!
- Argumenty ZA i PRZECIW

Cena

1790zł*/2 dni

Osoby, które prześlą zgłoszenie do 25 marca 2009 otrzymają 15% rabatu!

- cena zawierają catering, materiały szkoleniowe, certyfikat


Obrazek


COPYWRITING - Skuteczna sprzedaż za pomocą słów

Warsztat szkoleniowy, 11-12 maj 2009, Kraków

Ilość godzin/dni 16h/2dni

Obszar

Dlaczego jedne słowa działają lepiej niż inne? Co zrobić, by dodać im mocy i zwiększyć skuteczność Twojego przekazu? Umiejętnie zastosowane słowa są bezcennym narzędziem sprzedawców, copywriterów, dziennikarzy, handlowców, pracowników marketingu, public relations i wielu innych osób komunikujących się z otoczeniem. Mimo, że jeden obraz może zastąpić tysiąc słów, to jednak słowa także są bardzo skutecznym orężem, prowadzącym do jednego z głównych celów reklamy - sprzedaży.

Cele

Podczas szkolenia poznasz wiele porad, wskazówek i przykładów zastosowania słów w przekazie reklamowym. Dowiesz się, jak zwiększyć siłę słów bez zmieniania faktów oraz jak skonstruować skuteczny przekaz reklamowy.

Profil uczestnika

Szkolenia dla pracowników działów marketingu, reklamy, copywriterów oraz dla osób, które chcą rozpocząć karierę w branży reklamowej.

Program

Część 1. ZACZNIJMY OD PODSTAW

Jak pisać skutecznie?
Najpierw myślenie, a później "wymyślanie"
Motywacja konsumenta
Empatia
Jasno i na temat
Słowa właściwe
Wydobądź to, co ważne
To wcale nie musi być monolog
Krok po kroku - przykład procesu twórczego

Właściwe słowa - wyrażenie osobowości marki
- Jeep czy Mercedes? Jak "mówią" marki?
- TVN 24 czy MTV? Jak "mówią" marki?
- Radio ZET czy Trójka? Jak "mówią" marki?
- Roll-Royce
- Bristol
- Apart
- McDonalds

Rekla-MOWA. Podstawowe pojęcia.
Wyjaśnijmy to w końcu! Czym jest i czym nie jest:
- claim
- headline
- body copy
- lead

Koncepcja całości: słowa i obraz
Prowadźmy wzrok czytelnika - wyróżnianie słów kluczowych

Część 2. SUBTELNE RÓŻNICE - DUŻY EFEKT:
JAK ZWIĘKSZYĆ SKUTECZNOŚĆ SŁÓW BEZ ZMIENIANIA FAKTÓW?


Subtelne różnice: kiedy, jeśli, gdyby
Subtelne różnice między "ale" a "lecz"
Subtelne różnice: niemoc słowa "móc"

Subtelne różnice:
- oszczędność - jak komunikować ją skuteczniej?
- kto tu rządzi?
- jak słowo "teraz" przybliża przyszłość
- gwiazdki i nawiasy
- sprawdzona skuteczność słowa "jeszcze"
- stara, poprzednia, dotychczasowa
- jak zwiększyć wartość produktu/usługi? PrzykładSubtelne różnice: uważajmy na to, co obiecujemy
- blisko, prawie, niemal, praktycznie
- punkt widzenia nadawcy
- trzeba, zrób, wystarczy, że, przeczytaj, zapoznaj się
- wszyscy i każdy
- dodajmy trochę przypraw do tekstu

Część 3. LICZYMY SIĘ ZE SŁOWAMI - LICZEBNIKI

Czy na pewno godzina = 60 minut?
Czy na pewno tydzień = 7 dni?
Czy na pewno doba = 24 godziny?
Działajmy na wyobraźnię, zwiększmy dramaturgię
Zero - szara eminencja
Dodajmy mocy liczbom

Część 4. TWORZYMY SKUTECZNE TEKSTY

Jak stworzyć skuteczny nagłówek?
Cechy skutecznego nagłówka (wg Johna Caplesa)
Czy nagłówek musi być krótki?
To działa! Nagłówki w akcji
Droga do nagłówka - przykład Indesit
Droga do nagłówka przykład Idea Profit
Tworzymy nagłówki - ćwiczenie
Tworzenie ofert biznesowych
Tworzenie listów biznesowych
Pisanie listów do "trudnych" klientów
Tekst do reklamy prasowej
Tekst do ulotki
Tekst do reklamy radiowej
Tekst do strony internetowej

Część 5. DOBRZE CZY ŹLE? NAJCZĘSTSZE BŁĘDY JĘZYKOWE

Kiedy adaptować, a kiedy adoptować?
Kiedy półtorej, a kiedy półtora?
Tydzień czy tydzień czasu?
Iść po linii najmniejszego oporu czy iść po najmniejszej linii oporu?
W każdym razie czy w każdym bądź razie?
Trzeci z rzędu czy trzeci pod rząd?
Przywiązywać wagę, zwracać uwagę czy przywiązywać uwagę?
Jedenaste: nie nadużywaj!

Część 6. EFEKTYWNA WSPÓŁPRACA: KLIENT - AGENCJA REKLAMOWA

Efektywna współpraca: klient - agencja reklamowa
Poznajmy się - struktura agencji reklamowej
My, wy, oni! Sposób pracy i filozofia agencji
Znamy to? - "sztuczki" agencji
Ułatwmy sobie życie! Sprawdzone sposoby na udaną współpracę

---------------------------------------------------------------------
Trener i autor programów:

Adrian Tomaszewski - copywriter, projektant, szkoleniowiec.

Marketingowe i reklamowe projekty zrealizowane dla klientów: Avon, Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in. Pracowal m. in. dla firm: Altkom Akademia, Young & Rubicam Poland, Ogilvy One Poland, Polymus, V&P. Doświadczenie w zakresie tworzenia tekstów i nazw marketingowych, reklamowych, ofertowych, scanariuszy eventów i mechanizmów promocji: copywriter i senior copywriter w agencjach reklamowych: Young & Rubicam Poland, Ogilvy One Poland, HYPERmedia. Doświadczenie w kreowaniu komunikacji wizualnej oraz projektowaniu spójnych materiałów marketingowych i reklamowych (katalogi, foldery, znaki graficzne). Szkoleniowiec: certyfikowany trener Microsoft (Microsoft Certified Trainer). Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń: Altkom Akademia, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Uniwersytet Śląski w Katowicach. Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz "Reklamowa Gra w słowa". Kompozytor muzyki i efektów dźwiękowych - do reklam, serwisów www, prezentacji multimedialnych, infolinii, gier, eventów itp. Zrealizowane projekty m.in. dla: Mastercook, Philip Morris, Samsung, Delicji, KFC, Pilsner Urquell. Nagrody i wyróżnienia: Złote Orły, Boomerang, Złota strzała.

---------------------------------------------------------------------

Cena

1790zł*/2 dni

Osoby, które prześlą zgłoszenie do 25 marca 2009 otrzymają 15% rabatu!

- cena zawierają catering, materiały szkoleniowe, certyfikat

---------------------------------------------------------------------

POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY Z NASZEJ STRONY INTERNETOWEJ I PRZEŚLIJ DO NAS NA NUMER FAXU (0-12) 619 28 59.

ZGŁOSZENIA I PYTANIA:

Wojciech Turzański; tel. 666 011 771;
mail: wojciech.turzanski@itcgrupa.pl



ITC CENTRUM SZKOLEŃ I EVENTÓW
ul. Kurniki 4
31-156 Kraków

tel.: 0 12 357 22 77,0 12 357 22 88
fax 0 12 619 28 59

http://itcgrupa.pl
Kamila Mikołajewicz

Kamila Mikołajewicz grafik komputerowy,
ZEN DEZIGN -
WWW.ZENDEZIGN.PL

Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia

projekty logotypów, wizytówek, folderów reklamowych (wraz z wykonaniem zdjęć), stron www

zapraszam na http://zendezign.pl

konto usunięte

Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia

"Vizual Art" Studio Grafiki Komputerowej poleca wizualizacje 3d różnego rodzaju imprez.
Wykonujemy również wszelkiego typu projekty do identyfikacji firmy/produktu/usługi w poligrafii.
Proponujemy także świetne serwisy www.

Zainteresowanych zapraszamy do zapoznania z naszą ofertą na http://www.vizualart.eu

e-mail: vizualart@vizualart.euNatalia i Radosław G. edytował(a) ten post dnia 25.03.09 o godzinie 20:23

konto usunięte

Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia

Podejmę współpracę przy kreowaniu marki w Internecie, tworzeniu efektu lojalności, re-brandingu, personalizacji stron WWW

pozdrawiam
Justyna KwaśniewskaJustyna Kwaśniewska edytował(a) ten post dnia 18.03.09 o godzinie 21:41
Gosia M.

Gosia M. Design manager /
opakowania FMCG
kosmetyki

Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia

Packaging design ......to moja najmocniejsza strona, ale to nie wszystko co potrafie ...
SPRAWDZ

konto usunięte

Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia

Agencja studio-piksel szuka grafików do stałej współpracy. Zainteresowanych proszę o kontakt: biuro@studio-piksel.pl

Następna dyskusja:

uwagi i propozycje




Wyślij zaproszenie do