Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia
"Bariery Komunikacyjne w Marketingu i Public Relations"
16-17 czerwca 2011, Warszawa
Co?
W dniach 16-17 czerwca 2011 r. w Warszawie organizujemy Konferencję Marketingową pod hasłem
"Bariery Komunikacyjne w Marketingu i Public Relations"
Gdzie?
Spotkamy się w
Hotelu Mercure Warszawa Fryderyk Chopin,
Aleja Jana Pawła II 22 w Warszawie,
w godzinach 9:30-16:45
Dlaczego?
Czy kiedykolwiek miałeś problemy, żeby wytłumaczyć grafikowi jak ma wyglądać Twoja ulotka?
Czy kontakty z działem IT w Twojej firmie to przysłowiowe „darcie kotów"?
Czy masz wrażenie, że ludzie z agencji reklamowej mówią do Ciebie obcym językiem?
Tak?
My też uważamy, że podstawą pracy w marketingu i public relations jest sprawna komunikacja.
Zauważ, że wszyscy koncentrują się na rozwijaniu umiejętności komunikacji z klientem zapominając o tym, jak ważne jest skuteczne porozumienie się przy tworzeniu przekazu. Nawet genialne pomysły mogą "nie wypalić", jeśli w trakcie pracy nie będziesz potrafił „dogadać się" z ludźmi, z którymi współpracujesz. Dlatego postanowiliśmy zebrać grupę niezależnych ekspertów, którzy bazując na własnym doświadczeniu objaśnią Ci, jak zwiększyć wydajność i poprawić skuteczność Twojej pracy w kontaktach z innymi grupami zawodowymi.
Po co?
* Będziesz wiedział jakie bariery komunikacyjne możesz napotkać w pracy i jak je minimalizować
* Poznasz słownictwo branżowe grup, z którymi najczęściej masz do czynienia
* Nabędziesz praktyczne umiejętności rozwiązywania problemów komunikacyjnych
* Zobaczysz jak z problemami podobnymi do Twoich radzą sobie eksperci wynajmowani przez renomowane firmy
* Otrzymasz leksykony branżowe, z których będziesz mógł korzystać na co dzień
Dla kogo?
Konferencję kierujemy do wszystkich pracujących na co dzień w obszarze marketingu i public relations, czyli:
* dyrektorów
* kierowników
* specjalistów
* niezależnych konsultantów
* rzeczników prasowych
* pracowników biur promocji
* menagerów projektu/produktu
Jak?
Nasi eksperci przekażą Ci swoją wiedzę poprzez:
* wykłady z elementami warsztatowymi
* case studies
* sesje pytań i odpowiedzi
* materiały dydaktyczne
Kto?
Jesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą z Warszawy, działamy na rynku już od 10 lat. Prowadzimy szkolenia otwarte i zamknięte z wielu różnych obszarów tematycznych m.in. marketingu i public relations, organizujemy również konferencje, kongresy, targi i projekty EFS.
Więcej informacji o naszej firmie znajdziesz na stronie
www.kdkinfo.pl
Dowiedz się więcej
Koszt uczestnictwa:
Cena udziału jednej osoby w Konferencji wynosi:
1777 zł + 23% VAT*
Wszystkich członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations obowiązuje 20% rabat.
*Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, dodatkowe materiały dydaktyczne, przerwy kawowe, lunch.
Serdecznie zapraszamy.
Zespół
KDK Sp. z o.o.