Magdalena Mikorska Mba

Magdalena Mikorska Mba Manager operacyjny /
Project Manager

Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia

A. ZARZĄDZANIE MARKĄ, KREOWANIE MARKI I JEJ WZMACNIANIE, KREOWANIE WIZERUNKU
B. RE-BRANDING
C. EMPLOYER BRANDING - BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY
D. ZARZĄDZANIE TREŚCIAMI NA STRONACH WWW
E. ZARZĄDZANIE CORPORATE IDENTITY, OPRACOWYWANIE MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH
F. PRZYGOTOWYWANIE EVENTÓW MARKETINGOWYCH ORAZ KONFERENCJI
G. KREACJA WIZERUNKU FIRM
H. OPRACOWYWANIE STRATEGII MARKETINGOWYCH
I. MARKETING USŁUG PROFESJONALNYCH B2B
J. ATL, BTL
K. DORADZTWO I KONSULTACJA W ZAKRESIE REKLAMY I MARKETINGU
L. ePR
M. PROMOCJA
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w warsztatach:

Skuteczna promocja w Internecie. Co trendy a co passe?
23-24 września, Warszawa

Obrazek
Patronat medialny:
Obrazek

Dzień I - 23 września

1. Reklama internetowa – co trendy a co passe?
• Rodzaje i formy reklamy internetowej
• Zasady budowy reklam interaktywnych
• Metody pomiaru skuteczności i efektywności kampanii reklamowych w Internecie
• Planowanie kampanii reklamowych w Internecie – krok po kroku
• Jak przeprowadzić skuteczną i efektywną kampanię reklamową w sieci?
• Case studies

2. Marketing w wyszukiwarkach
• Co to SEM i dlaczego jest tak ważny?
• Optymalizacja serwisu internetowego
• Budowanie popularności serwisu w Internecie
• Płatna obecność w wyszukiwarkach

3. Internet PR czyli jak kreować swój wizerunek w sieci
• Dlaczego InternetPR? - Znaczenie Internetu dla kreowania wizerunku
• InternetPR w serwisie firmowym
• E-media relations – czyli wszystko o komunikowaniu się z dziennikarzami poprzez Internet
• News prasowy w Internecie – jak pisać, jak wysłać i do kogo?
• Narzędzia Internet PR w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
• Case studies

4. Badania marketingowe w Internecie, czyli jak zbadać rynek?
• Badania typu site-centric i user centric
• Narzędzia badawcze, zasady ich wykorzystywania i konstrukcja
• Case studies

5. Jak dobrze przeprowadzić projekt e-biznesowy?
• Przygotowanie briefu
• Rynek agencji interaktywnych w Polsce
• Kryteria wyboru agencji interaktywnej
• Zasady dobrej współpracy z agencją interaktywną
• Etapy projektu

Dzień II - 24 września

1. Znaczenie Internetu dla działań biznesowych - fakty i mity
• potencjał sieci dla biznesu w Polsce i za granicą
• zakres narzedzi e-biznesowych oraz e-marketingowych
• strategie e-marketingu i e-handlu - rodzaje i przykłady wykorzystania
• pułapki i zagrozenia wykorzystania Internetu do handlu on-line
• e-handel i e-marketing w Polsce - jak to realnie wygląda

2. Serwis internetowy jako oś komunikacji i transakcji w Internecie
• 10 najczęstszych błędów w tworzeniu witryn internetowych
• Metodyka budowy skutecznego serwisu internetowego
• Konstrukcja dobrego serwisu www – ergonomia, kreacja i technologia
• CMS – czyli czym jest profesjonalne zarządzanie treścią serwisu i jak dobrać optymalny system klasy Content Management
• Funkcjonalność transakcyjna w Internecie - kreowanie realnego e-biznesu
• pułapki i błędy w tworzeniu i zarządzaniu handlem i marketingiem w Internecie

3. Budowanie lojalności w Internecie - dlaczego i po co klient ma wracać do nas?
• „Skracanie dystansu” – blogi korporacyjne i podcasty
• Aplikacje do obsługi klienta
• Identyfikacja i personalizacja
• Cykliczna komunikacja - e-biuletyn/ newsletter
• Dostarczenie unikalnej wartości

4. E-mail marketing – Skuteczne wykorzystanie e-mail marketingu do kształtowania sprzedaży i lojalności Internatów
• strategie wykorzystanie e-maila
• co to znaczy dobry e-mail marketing?
• aspekty prawne e-mail marketingu?

5. Mierzalność działań w Internecie - co i jak warto mierzyć
• mierniki skuteczności
• mierniki efektywności
• innowacyjne mierniki działań e-biznesowych i e-marketingowych
• ćwiczenia

Koszt uczestnictwa: 1290 PLN

Formularz zgłoszenia

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl

konto usunięte

Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia


Obrazek

Witam,

Zapraszam do zapoznania się z ofertą Agencji reklamowej Pyrus Studio, zajmuje się zarówno projektowanie, przygotowanie do druku materiałów reklamowych, katalogów, opakowań, miesięczników itd., ponadto corporate identity, strony internetowe, reklama zewnętrzna - projektowanie oraz wykonanie.

W ofercie posiadamy również sprzedaż gadżetów reklamowych. Posiadamy pełną ofertę gadżetów reklamowych we wszystkich kategoriach tematycznych, a także realizujemy nietypowe pomysły reklamowe - tworzone na indywidualne zamówienie klienta.

Zapraszamy do współpracy.

pyrusstudio.pl
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w warsztatach:

Pozycjonowanie i reklama w wyszukiwarkach internetowych (SEM, SEO, PPC)
27-28 września, Warszawa

Obrazek
Patronat medialny:
Obrazek

Rozwój umiejętności:

• Optymalizacji serwisów www pod kątem wyszukiwarek internetowych z naciskiem na Google
• Pisanie i redakcji treści przyjaznych wyszukiwarkom
• Tworzenie prostych i zaawansowanych kampanii linków sponsorowanych (AdWords)
• Analizy skuteczności i efektywności SEM
• Oceny ofert agencji zajmujące się SEM (SEO i PPC)

Narzędzia ułatwiające przyswajanie wiedzy:

• Ćwiczenie – mierzenie skuteczności SEO dla sklepu internetowego http://jarmarkiswiata.pl
• Ćwiczenie – zaprojektowania świątecznej kampanii reklamowej dla sklepu internetowego

Program

Dzień I - temat przewodni SEO

1. Marketing w wyszukiwarkach – kurs na efektywność
• rynek reklamy online w Polsce i za granicą
• SEO i PPC wśród narzędzi marketingu online
• najświeższe dane i trendy z rynku marketingu w wyszukiwarkach

2. Czym są i jak działają wyszukiwarki
• co widzą, a czego nie widza wyszukiwarki
• jakie elementu stron biorą pod uwagę wyszukiwarki
• czym jest Page Rank

3. Optymalizacja stron od A do Z
• adresy stron - URLs
• znaczniki title oraz nagłówki
• meta tags
• mapy witryn
• optymalizacja landing pages
• nazewnictwo obrazków
• szybkość ładowania stron
• Flash
• AJAX/Javascript
• optymalizacja serwowania treści dla robotów (robots.txt, wykluczanie, widoczność treści dla robotów)
• Google Webmasters Tools

4. Content is the king- copywriting na usługach SEO
• analiza słów kluczowych
• optymalizacja istniejących treści
• user generated content
• specyfika języka Internetu

5. Strategie linkowania
• budowanie linków w oparciu o wartościowe treści
• rejestracja w katalogach
• wymiana i kupowanie linków
• zaawansowane strategie linkowania

6. Techniki nieetyczne (Black Hat) w SEO
• omówienie głównych technik nieetycznych
• jak rozpoznać techniki które mogą zaszkodzić
• czy warto myśleć o Black Hat

7. Mierzenie skuteczności i efektywności działań SEO
• Analiza pozycji słów kluczowych
• Pomiar konwersji
• ćwiczenie – mierzenie skuteczności SEO dla sklepu internetowego http://jarmarkiswiata.pl

Dzień II - temat przewodni PPC

1. Google AdWords od podstaw
• zakładanie i konfiguracja konta AdWords
• struktura konta AdWords
• podstawowe terminy i pojęcia

2. Pierwsza kampania w Google – szybki start
• definiowanie słów kluczowych
• teksty reklam
• kierowanie (targetowanie) reklam
• strona docelowa
• dopasowanie słów
• Keyword Tool

3. Typy kampanii reklamowych
• budowanie ruchu
• generowanie leadów (zapytań ofertowych)
• sprzedaż branding

4. Mierzenie skuteczności i efektywności działań SEO
• klasyczne oraz szybkie raporty w AdWords
• pomiar konwersji
• optymalizacja kampanii
• ćwiczenie – mierzenie skuteczności SEO dla sklepu internetowego http://jarmarkiswiata.pl

5. Zaawansowane dla zaawansowanych
• reklamy graficzne
• generator reklam graficznych
• edytor AdWords
• Integracja z Google Analytics
• Retargetowanie
• AdPlaner

6. Jak oceniać agencję SEM i jakość jej oferty
• kluczowi gracze
• standardy branżowe
• pułapki i nieetyczne zachowania
• modele rozliczeń

Koszt uczestnictwa: 1390 PLN

Formularz zgłoszenia

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl

konto usunięte

Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia

Witajcie,

miło mi poinformować, że 10 grudnia 2010 uruchomiona zostanie w Krakowie kolejna edycja programu Professional Diploma in Marketing przygotowującego do uzyskania prestiżowego dyplomu The Chartered Institute of Marketing (CIM).

Szkolenie Professional Diploma in Marketing jest programem na zaawansowanym poziomie w brytyjskim systemie certyfikacji marketerów, a jego ukończenie i zdanie egzaminów oznacza zdobycie brytyjskiego dyplomu honorowanego na całym świecie. Jest to program przydatny dla osób które maja kontakt z klientem.

CIM to największa na świecie organizacja zrzeszającą osoby pracujące w branży marketingowej. Kurs Professional Diploma in Marketing Pozwala poszerzyć wiedzę między innymi w zakresie planowania marketingowego, zarządzania marką, zarządzania projektami, a praktyczny charakter szkoleń CIM sprzyja pogłębianiu wiedzy oraz poznaniu międzynarodowych standardów.

Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu:

Sabina Bryś
mobile: +48 669 288 444
sbrys@questus.pl
Robert K.

Robert K. Specjalista ds.
HelpDesk i
E-Commerce

Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia

pozdrawiam wszystkich czule
Marcin Kosiec

Marcin Kosiec Producent filmowy

Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia

Następna realizacja:

http://www.youtube.com/watch?v=x56OBEHyu3A
Marcin Kosiec

Marcin Kosiec Producent filmowy

Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia

http://www.youtube.com/watch?v=VlD01UeGNQs
Joanna K.

Joanna K. Dyrektor Operacyjny

Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia

Witam,

pragnę poinformować, że program Professional Diploma in Marketing na licencji The Chartered Institute of Marketing będzie realizowany w najbliższym czasie w kolejnych dwóch miastach:

- 5 LISTOPADA 2010 r. - inauguracja programu w ŁODZI
- 21 STYCZNIA 2011 r. - inauguracja programu we WROCŁAWIU

Zapraszam wszystkie zainteresowane osoby do kontaktu celem uzyskania szczegółowych informacji na temat edycji łódzkiej oraz wrocławskiej:

Joanna Kozielska-Sieczkowska
e-mail: jkozielska@questus.pl
tel. +48 667 898 977
Michał Zając

Michał Zając Poszukuję
najlepszych
kandydatów z obszaru
księgowości, k...

Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w warsztatach:

Media Relations, czyli jak profesjonalnie współpracować z mediami
14-15 października, Warszawa

Obrazek
Patronat medialny:
Obrazek

Cele szkolenia:

nabycie umiejętności tworzenia i podtrzymywania relacji z mediami różnymi technikami i narzędziami, dobranymi odpowiednio do sytuacji.

Metody:

aktywne – nagrywanie, ćwiczenia, symulacje, dyskusja, case study, mini wykłady

Program

1. Kroków kilka w ramach budowania relacji z mediami

• Z czego składa się twoje otoczenie medialne, a z czego chcesz żeby się składało?
• Sposoby działania zmierzające do współpracy z mediami
• Etyka w relacjach z mediami

2. Efektywna współpraca z mediami

• Media – narzędzie do budowania wizerunku firmy
• System informacji bieżącej dla prasy – co nam gwarantuje
• Zasady współpracy z radiem i telewizją – przegląd technik
• Jak informować o swoich przedsięwzięciach - przygotowywanie wiadomości adresowanych do konkretnych środowisk – czyli do adresata docelowego poprzez dziennikarza;
• Formy dialogu z mediami (rozmowa telefoniczna, briefing prasowy, konferencja prasowa, oświadczenia) - ich skuteczność i koszt.
• Specyfika kontaktów z poszczególnymi mediami, ich przydatność w określonych sytuacjach.

3. Informacje prasowe w proaktywnych i trudnych sytuacjach

• Metody pracy z prasą – tekst i jego części. Techniki „mniej i więcej niż wyraz”.
• Wiadomości, artykuły i informacje dla prasy
• Jedyna w swoim rodzaju: zawartość „teczki informacyjnej” firmy
• Czarny PR - jak chronić się przed oszustami, czyli brudne techniki pracy „dziennikarskiej” podczas nagrywania TV, radiowego, dla prasy. Elementy prawa prasowego, a realia życia.
• Prawo jest po stronie firmy - czyli jak dochodzić prawdy w sytuacji, gdy kłamstwo już się ukazało - sąd i ugoda
• Kreowanie faktów medialnych – jak się bronić, techniki współpracy z mediami

4. Wywiad prasowy – przygotowanie i przeprowadzenie

• Jak przygotować się do wywiadu?
o rozeznanie co do osoby z którą ma nastąpić spotkanie, niezbędnych materiałów, przypuszczalnych pytań – własny bank informacji. Rola przygotowania merytorycznego i psychicznego do rozmowy.
• Rodzaje wywiadu – na żywo, nagrywany, z zaskoczenia, panel ekspertów
• Jakie są psychologiczne uwarunkowania udzielania wywiadu?

5. Osobiste wystąpienie przed mediami – konferencja prasowa- wypowiedź, odpowiadanie na pytania, oświadczenie, dementi, wywiad przed kamerą, wywiad w radio, debata.

• Konferencja prasowa w dobrym stylu: cel, planowanie, etapy, zaproszenie gości i dziennikarzy, prowadzenie, radzenie sobie z trudnymi pytaniami
• Oświadczenie i dementi – elementy niezbędne w przygotowaniu i przekazaniu informacji
• Struktura krótkiej („gorąca setka”) i dłuższej wypowiedzi – zasady ich budowy i podawania.
• Zachowania przed kamerą – co wolno a czego nie w rozmowie z agresywnym dziennikarzem
• Zasady udzielania wywiadu w radio – panowanie nad głosem, rozkład argumentów, zakończenie wypowiedzi.
• Niebezpieczeństwa przemilczania i zaprzeczania niewygodnym faktom
• Jak powinny wyglądać wystąpienia w sytuacjach problemowych?

6. Podsumowanie szkolenia

Koszt uczestnictwa: 1390 PLN

Formularz zgłoszenia

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu.

Obrazek

Pozdrawiam,
Michał Zając
tel.: 022 379-23-07
michal.zajac@kdkinfo.com.pl

konto usunięte

Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia

http://studioengram.pl

Oferujemy kompleksową obsługę marek w zakresie strategii i kreacji, zarówno rozbudowanych systemów identyfikacji wizualnej oraz werbalnej, jak i stron internetowych oraz materiałów promocyjnych.

Zapraszamy do współpracy!
Henryk Kiełbasiński

Henryk Kiełbasiński właściciel, Paper
Trix Grupa Proma

Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia

Szukasz inspiracji i ciekawych rozwiązań?
Szukasz nieszablonowych produktów reklamowych?
Potrzebujesz profesjonalnej obsługi poligraficznej?

GRUPA PROMA jest odpowiedzią na twoje potrzeby!!!

Paper Trix- wyskokowe produkty reklamowe, które ożywają w rękach
odbiorcy! Zaskakujące, szokujące, pozostające w pamięci... Tego jeszcze
nie ma Twoja konkurencja- wejdź na http://papertrix.pl i pierwszy zaskocz
swoich Odbiorców .Neutralna strona dla agencji http://papierowetrixy.pl
Posiadamy produkty, które idealnie nadają się do komunikacji przy zmianie loga itp.
pozdrawiam
Henryk Kiełbasiński

konto usunięte

Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia

Agencja Interaktywna Cubitoo

Jesteśmy nowoczesną agencją interaktywną, dlatego wśród naszych usług i produktów znajdziesz nowoczesne rozwiązania dla Twojej firmy. Nie ograniczamy naszych możliwości tylko do jednego rozwiązania — posiadamy szereg sprawdzonych, efektywnych narzędzi i technologii.

Poznaj oferowane przez nas usługi — wystarczy, że odwiedzisz nasz serwis internetowy

konto usunięte

Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia

Pijemy wódke, wino z naszymi klientami... niezdrowo się odżywiamy, palimy...papierosy...
mamy niedowage i nadwage, nasi copy maja dyslekcje, graficy daltonizm a account jest głuchy... mimo to mamy wielu zadowolonych klientów... w czym tkwi sukces? Chcesz się dowiedzieć ?

http://facebook.com/emptypage


Obrazek
Michał Rudek

Michał Rudek Art Director at Grey

Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia

http://michalrudek.pl & mail@michalrudek.pl

WWW, logosy i druk chętnie popełnię.
Paweł S.

Paweł S. CEO, Founder

Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia

Poszukuję "MANAGERA ARTYSTYCZNEGO" zainteresowanego współpracą. Zajmuję się sztuką (rzeźbą w drewnie) i chcąc rozwinąć swoją działalność, szukam kogoś doświadczonego w promocji artystycznej. Może to być agencjia, PR- owiec, manager,itp. Stawiam na nowatorstwo i niekonwencjonalność.
Więcej o mnie na: moderncraftblog.blogspot.com/

Macie jakieś wskazówki lub propozycje?

Zainteresowanych proszę o kontakt na priv lub e-mail: ps1777fin@o2.pl

Pozdrawiam

Paweł

konto usunięte

Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia

Zapraszam do skorzystania ze skutecznego i sympatycznego w obsłudze systemu mailingowego:

Obrazek

http://www.opcja.pl/land/system-mailingowy
Karol Gadzała

Karol Gadzała Art Director

Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia

Dzieńdobry, cześć i halo!

Bombastudio jest nowe. To znaczy prace są nowe i nowsze, bardzo dużo typografii ilustracyjnej i trochę ilustracji. Zapraszamy i pozdrawiamy.


Obrazek

http://www.bombastudio.pl

Obrazek


Let us do some type for you!Karol Gadzała edytował(a) ten post dnia 30.10.10 o godzinie 15:50
Sławomir S.

Sławomir S. IT Administrator

Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia

Potrzebujesz profesjonalnie wykonanej strony WWW ? Zapraszam do zapoznania się z ofertą.

Tworzenie skutecznych stron www
Przemysław Pazderski

Przemysław Pazderski multi-biznes.pl -
autorski projekt

Temat: Oferty, propozycje, współpraca, inne ogłoszenia

Jeśli jesteś początkującym networkerem, albo chcesz zwiększyć swoją skuteczność i polepszyć efekty, zapisz się na DARMOWY e-kurs pt. "Pewny sukces w sektorze MLM".


Obrazek


Kurs zawiera 9 lekcji, które wyślę na Twój adres e-mail.

Wejdź na http://www.przemyslaw.pazderski.pl/skutecznymlm i sprawdź co możesz dzięki niemu zyskać.

Pozdrawiam,
Przemysław Pazderski
http://www.przemyslaw.pazderski.plPrzemysław Pazderski edytował(a) ten post dnia 10.11.10 o godzinie 18:42

Następna dyskusja:

uwagi i propozycje




Wyślij zaproszenie do