konto usunięte
Temat: Nowe Logo Oriflame
Jarek Leśniewski:
edit: tej wersji nie pamietam
moim zdaniem najbardziej rozpoznawalny znak z ich całej historii
widać nawet z dachu się wykurzyć nie dał :)
http://tnijurl.com/oriflame/
konto usunięte
Jarek Leśniewski:
edit: tej wersji nie pamietam
Katarzyna Nowakowska IT Project Manager
Adam Maciejczyk:
NOWE logo:
Co myślicie?
Irenka
Czusz
design, ilustracja,
grafika użytkowa,
identyfikacja
wizua...
Mateusz Dymek:
Takiego briefa też trzeba najpierw stworzyć...Wybaczcie, ale nie mogę pozostać obojętną...
konto usunięte
Jarek
Leśniewski
projektowanie
graficzne
paweł D.:
a ja kupuję średnio - za bardzo mi loreal przypomina...
konto usunięte
Jarek Leśniewski:
paweł D.:
a ja kupuję średnio - za bardzo mi loreal przypomina...
Pawle, z której strony? ;) jak juz się na kimś inspirowali to być może na AVON'ie, ktory też działa na zasadzie MLM
btw.jak chcesz L'oreala to prosze ;)
Katarzyna Nowakowska IT Project Manager
konto usunięte
Katarzyna Nowakowska:
Ale czy logo musi być oryginalne? Pytam o to, czy kreatywność w podejściu do tworzenia jest najważniejsza. Mi się wydaje, że drugorzędna. Że najważniejsze jest, aby logo "powiedziało" to, co ma powiedzieć. Najprościej jak się da.
Przemysław
Schmelter
STUDIO-PRZEM /
Schmelter Fitness
Club
Irenka Czusz:
Mateusz Dymek:Wybaczcie, ale nie mogę pozostać obojętną...
Takiego briefa też trzeba najpierw stworzyć...
Brief (ang. informować, streszczać) zatem nie "takiego briefa", tylko jeśli już - taki brief.
Monika Izabela
K.
Specjalista ds.
Marketingu
Katarzyna Nowakowska:
Adam Maciejczyk:
NOWE logo:
Co myślicie?
Widzę jasny komunikat: jesteśmy silniejsi i aspirujemy wyżej. I ja to kupuję. Dobrze rozumiany rebranding jest zawsze wyrazem zmiany tożsamości marki - logo wyraża bowiem istotę osobowości firmy. W przypadku Oriflame nie mam wątpliwości, co marka chciała mi powiedzieć. I to jest dla mnie dowód dobrej roboty.
Monika Izabela
K.
Specjalista ds.
Marketingu
Maciej
S.
Projektuję, buduję i
remontuję marki.
paweł D.:
a ja kupuję średnio - za bardzo mi loreal przypomina...
ale może tak miało być?
Irenka
Czusz
design, ilustracja,
grafika użytkowa,
identyfikacja
wizua...
Przemek Schmelter:
czepiasz się bo nie masz nic do powiedzenia?
konto usunięte
Maciej S.:
paweł D.:
a ja kupuję średnio - za bardzo mi loreal przypomina...
ale może tak miało być?
Logotypy bardzo wielu firm kosmetycznych są do siebie "podobne", dlatego że są maksymalnie proste i różnice polegają na niuansach typograficznych. "Zwykły człowiek" mógłby tak powiedzieć, ale osoba zajmująca się grafiką powinna te delikatne różnice widzieć.
Oczywiście kwestia oryginalności to odrębna sprawa.
Przemysław
Schmelter
STUDIO-PRZEM /
Schmelter Fitness
Club
Irenka Czusz:
Przemek Schmelter:
czepiasz się bo nie masz nic do powiedzenia?
W tej prostackiej pyskówce?
Nie, nie mam ochoty się wypowiadać.
Dałam plusy pewnym wypowiedziom i tyle. Specjalista od "brief" sprowokował mnie jednak. Coraz mniej mam ochotę wypowiadać się tam, gdzie nikt nikogo nie szanuje, każdy che pokazać, swoje rozdmuchane ego, a wielu piszących, popełnia szkolne błędy w wypowiedzi. Merytorycznie prawie nikt się nie wypowiada. Tego po prostu nie che się czytać, pomimo mojej dobrej woli i dobrnięcia aż tutaj.
Irenka
Czusz
design, ilustracja,
grafika użytkowa,
identyfikacja
wizua...
Jarek
Leśniewski
projektowanie
graficzne
Przemek Schmelter:
to może skasuj profil i przenieś się gdzieś gdzie towarzystwo będzie odpowiadać...
Przemysław
Schmelter
STUDIO-PRZEM /
Schmelter Fitness
Club
Jarek Leśniewski:
Przemek Schmelter:
to może skasuj profil i przenieś się gdzieś gdzie towarzystwo będzie odpowiadać...
czepiasz się bo nie masz nic do powiedzenia?
:)
konto usunięte
Przemek Schmelter:
Irenka Czusz:to może skasuj profil i przenieś się gdzieś gdzie towarzystwo będzie odpowiadać...
Przemek Schmelter:
konto usunięte
Następna dyskusja: