konto usunięte
Temat: Nowe logo "Energa" :/
Andrzej-Ludwik Włoszczyński:
Bartosz Piosik:To trzeba było założyć temat "a ja coś wiem, ale nie powiem"
nie wszystko znajdziesz w sieci:)
dobre, uśmiałem się:)
konto usunięte
Andrzej-Ludwik Włoszczyński:
Bartosz Piosik:To trzeba było założyć temat "a ja coś wiem, ale nie powiem"
nie wszystko znajdziesz w sieci:)
Andrzej Ludwik Alw
Włoszczyński
projektant, eagler i
orloger
Grzegorz
Ryszko
projektant
komunikacji
wizualnej
konto usunięte
Marcin Gajos:
Poza tym, nie przepadam za tworzeniem liter w prostej linii z innych liter w tym samym alfabecie (naturalnie są kroje, w których ta metoda sprawdza się bardzo dobrze). Dlatego ,,r'' do ponownego zaprojektowania :)
Lubię literę ,,g'' tworzoną w ten sposób, choć nie pasuje ona zbytnio, moim zdaniem, do delikatnej ,,obliki'' (przepraszam za nieudolne spolszczenie ;))
konto usunięte
Grzegorz Ryszko:
Z Daxem ma to niewiele wspólnego. Slowo klucz: Morten Olsen :)
Bartosz Piosik brand
Tomasz
Muter
co-founder | Droids
On Roids Sp. z o.o.
Antek Korzeniowski Branding Designer
Andrzej Ludwik Alw
Włoszczyński
projektant, eagler i
orloger
konto usunięte
Bartosz Piosik brand
Tomek Bartelik bartelik.pl
Andrzej
K.
Volenti non fit
iniuria ...
konto usunięte
Andrzej K.:
...
wygląda jak reklama lodów włoskich, dołożyć wafelek i już jest,
jak ktoś chce to można użyć do kawy z pianką ...
na stronie była jeszcze taka fajna animacja obok, jak z "kupy czegoś" wyrastała roślinka, ale ku mojemu rozczarowaniu zdjęli ;)
ot takie odczucie.
konto usunięte
Antek Korzeniowski Branding Designer
Radek N.:
Andrzej K.:
...
wygląda jak reklama lodów włoskich, dołożyć wafelek i już jest,
jak ktoś chce to można użyć do kawy z pianką ...
na stronie była jeszcze taka fajna animacja obok, jak z "kupy czegoś" wyrastała roślinka, ale ku mojemu rozczarowaniu zdjęli ;)
ot takie odczucie.
Z kupy dalej coś wyrasta.
"Staramy się naśladować naturę" - oj, bo skonam :)))
Zielony zawijas - no kupa z loczkiem - ja albo jestem chory, albo mam same fekalne skojarzenia. Jeszcze ten brąz...
konto usunięte
konto usunięte
Antek Korzeniowski:
a co jest złego w kupie? miliony much nie mogą się mylić...
Bartosz Piosik brand
Tomasz Okulicz:
Jako pierwsi mieliśmy okazję przygotowywac kampanię dla Energi, opierając się na nowej księdze stylu marki.
Jedno jest pewne- nowy znak i kolory dają się dośc wdzięcznie wykorzystywac:)
Grzegorz
Ryszko
projektant
komunikacji
wizualnej
Następna dyskusja: