Jan
J.
specjalista
wizerunku
Temat: mieć logo a być zapamiętanym
Klara Z.:
Znaki niby się różnią, jednak czy jest to aż tak diametralna różnica, skoro niemal połowa społeczeństwa ma problem z jednoznaczną identyfikacją obu banków???
Kłopot w tym, że nazwy, choć najbardziej mylne jest w tej sytuacji ich brzmienie, jednocześnie wywołują dość duże zaufanie, co do oferowanych produktów (mniej boimy się tego co znamy). W każdym więc przypadku (czy to PEKAO, czy PKO) zmiana nazwy generuje ryzyko utraty części zaufania klientów (potencjalnych i wasnych) oraz związanych z tym strat. Tym większe, że na rynku mamy już tak dużą liczbę banków starych i nowych, że niewiele osób jest w stanie wszystkie je
Mój Boże. Pani Klara się marketingiem zajmuje a takie rzeczy opowiada. Co to znaczy Pani Klaro zmiana sposobu komunikacji?
Głośniej czy ciszej ma się to odbywać? A może nie o sposób tu idzie a o treści? Pani Klara zmieniła by czcionkę, kolor i już by zagrało.Najprstsze rozwiązania okazuje się wcale nie sa takie dobre
>