Kuba C

Kuba C Graphic Designer |
Freelance Art
Director

Temat: mail firmowy

.Jakub Ciniewski edytował(a) ten post dnia 02.08.10 o godzinie 15:47

Temat: mail firmowy

Ogólnie rzecz biorąc to taki firmowy e-mail to plik html. Sprawdziłem program Outlook 2007 posiada całkiem spore mozliwości edycji wiadomości.

Temat: mail firmowy

Ten temat chyba nie pasuje do tego działu... ale jak już na niego trafiłem to wrzucę coś od siebie.

Jeśli koniecznie chcesz wysyłać mailing z Outlooka to przygotuj sobie go tak jak się robi stronę www - najlepiej z CSS zaszytym w HTML. Następnie odpal Outlooka i wybierz: Narzędzia > Opcje > Redagowanie i w części "Papeteria" zaznacz "Poczta" i wskaż plik html z swojego dysku.

Profesjonalny mailing robi się podobnie jak stronę www (w html), tyle, że wysyła się z przeznaczonych do tego aplikacji.
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: mail firmowy

Mylisz się Łukaszu, jak najbardziej w temacie działu tylko nie na proponowanych zasadach tworzenia.

Jako że temat na dwu grupach wiec powtórzę się:

Szczerze mówiąc nie bardzo wiem po co bitmapy w e-mailu firmowym. Powinien być klarownie ustawiony tekst, prawidłowa stopka teleadresowa i koniec. Zabawy w bitmapy owszem ale przy mailingu reklamowym wyłącznie.
Kuba C

Kuba C Graphic Designer |
Freelance Art
Director

Temat: mail firmowy

.Jakub Ciniewski edytował(a) ten post dnia 02.08.10 o godzinie 15:47
Kuba C

Kuba C Graphic Designer |
Freelance Art
Director

Temat: mail firmowy

.Jakub Ciniewski edytował(a) ten post dnia 02.08.10 o godzinie 15:48

Temat: mail firmowy

Tak od siebie.. CSS nie jest trudny ... a dobrze jest go poznać jeżeli robi się coś kolwiek w okolicach (X)HTML.Michał Żuk edytował(a) ten post dnia 16.01.08 o godzinie 21:45

Temat: mail firmowy

Andrzej-Ludwik Włoszczyński:
Szczerze mówiąc nie bardzo wiem po co bitmapy w e-mailu firmowym.

Zgadzam się, że mail w formie bitmapy to pomyłka. Natomiast bitmapy w treści - dlaczego nie?
Powinien być klarownie ustawiony tekst, prawidłowa stopka teleadresowa i koniec. Zabawy w bitmapy owszem ale przy mailingu reklamowym wyłącznie.

Tu też się zgadzam - dodatkowo nagłówek. Tylko aby to zrobić w atrakcyjny sposób najlepiej użyć własnych HTML/CSS-ów (zamiast domyślnych).

Na początku ten temat mi w ogóle tu nie pasował (techniczny problem) ale teraz pomyślałem sobie, że mail firmowy jest również elementem identyfikacji wizualnej. Mało kto ma to w swojej ofercie - nawet w pakietach Pana Andrzeja-Ludwika nie widzę... ;-)
Michał Żuk:
Tak od siebie.. CSS nie jest trudny ... a dobrze jest go poznać
jeżeli robi się coś kolwiek w okolicach (X)HTML.

No jasne. Zwłaszcza, że wspomniany Dreamweaver doskonale je obsługuje. Stosując style możesz zrobić ultralajtowe mailingi o bardzo atrakcyjnym wyglądzie. Poza tym eksperymentowanie z CSS to niesamowita przygoda. ;-)

Następna dyskusja:

Grafika pod druk - ulotki, ...




Wyślij zaproszenie do