Jan
J.
specjalista
wizerunku
Temat: Logo do krytykowania ...
Michal Hojnacki:
albo lewe albo prawe ale nie oba razem :)
lewe jest bez wyrazu, coś chce powiedzieć ale brak mu sił przebicia
prawe kopie w oczy ale w nazwie konkretniejsze i to bym dopracował a kolor, no cóż to już inna historia.
Pozwolę sobie dołozyć taka opinię, że przy postrzeganiu barw aktywny jest przedmiot. Człowiek się jemu jakby podporządkowuje.
Przy percepcji kształtu sprawa się zmienia o 180 stopni.Umysł sięga po przedmiot. Proste tłumaczenie tego oznacza że kolor wywołuje przeżycia emocjonalne a kształt raczej intelektualne. Cała sprawa polega więc na tym że przywalajac kolorem często się nad tym nie panuje.Większośc projektantów znaków lekcewazy ta
zasadę, nie posługuje się nia. Dlatego tak duzo tandety nas otacza
Warto zdawać sobie z tego sprawę. ojektując logotypy. A jeśli o ten projekt chodzi, schowaj go bo nie warto pokazywać publicznie