Leszek Dariusz
S.
dojrzałem do zmiany
pracy
Temat: Logo - co o tym sądzicie
Marek S.:
chodzi mi o to bysmy przy projektowaniu logo nie zawsze dazyli do przekazania pozytywnych wartosci firmy w znaku kiedy zakomunikowanie czegos wprost o jej dzialalnosci jest o wiele bardziej oplacalne.
Moim zdaniem nie jest opłacalne ograniczać przesłanie w znaku do prostej informacji, że jego właścicielem jest szewc. Gorzej, tego prawie nie da się zrobić, bo przesłanie w znaku jest zawsze, tylko czasem nikt nad nim nie panuje. To że mówimy, że w tym znaku nie ma przesłania oznacza tylko to że nie ma w nim ŚWIADOMEGO przesłania. Nasza dyskusja dowodzi, że inne, negatywne przesłanie jest.
bo nie robimy logo po to by uslyszec poklask grafikow projektantow
Ja nie robię ale miło jest...
ze ladnie oddalismy dynamizm firmy za pomoca czerwonego luku a niebieski kwadrat pod lukiem dobrze oddaje jej stabilnosc tylko zeby na siebie zarabialo.
Proponujesz niezrozumiałe dla mnie ograniczenie - to tak jaby używać telewizora z wyłączoną wizją. Można tylko po co - gdzie ten zysk?
to takie pewne pozycjonowanie naszego produktu jakim jest logo pod danego klienta i okreslenie co bedzie dla niego odpowiedniejsze.
do Andrzeja
nie zastanawialem sie nad tym logo pod tym wzgledem i rzeczywiscie mozesz miec racje.