Łukasz
Walat
Dyrektor Biura
Marketingu
Bankowości
Korporacyjnej,
Credi...
Temat: kolejne logo do oceny
gdybym - przy zakupie mebli - kierował się logo firmy (a kieruję się), nie wszedłbym nawet do sklepu z takim logo.Samo "in" czy "im" - według niektórych - zupełnie nie pasuje do nazwy firmy (z punktu widzenia graficznego). Forma "in" INfantylizuje cały obraz (podobnie jak użycie czcionki "comic" na korporacyjnych dokumentach).
Sam napis jeszcze jakość się broni - kwestia czcionki chyba. Nie robie jednak nadzwyczajnie dobrego wrażenia. Nie wiem, jak pozycjonowana jest oferta firmy (strona internetowa się zawiesiła) - ale wyobrażam sobie, że niezbyt "ekskluzywnie".
gdybym - przy zakupie mebli - kierował się logo firmy (a kieruję się), wybrałbym pewnie Black Red White (choć nie wyobrażam sobie, abym kiedyś dokonał tam zakupu).
PS: podziwiam odwagę autorów, oddających swe dzieła na pożarcie krytyki :) życzę powodzenia