Temat: keep smiling czyli Hortex na nowo
No coz jak by sie zastanowic nad tym usmiechem to daleko szukac nie trzeba wystarczy spojrzec na Danona;)
Samo logo mysle ze jest w miare ok. Pewnie mialo byc naturalniej, mlodziej, dunamiczniej i jest, ale zgadzam sie z Helena ze niczym specjalnym sie nie wyroznia. Wpisuje sie generalnie w kategorie "spozywcze ze slonecznym usmiechem" ;) Problem jaki widze to biale tlo ktore pozostalo a biel to deko slaby kolor jak na spozywke, Ale pewnie wieksze zmiany przy tak duzej zmianie opakowania i loga bylyby deko ryzykowne.
Co do opakowania to mamy kolejny przyklad wyscigu w tym ktory sok bedzie najbardziej smaczny , owocowy , naturalny, orzewiajacy ...
No i oczywiscie wszystko to musialo sie na nim znalezc wiec mamy troche balaganu co ladnie mozna by okreslic ze jest w nim wiele emocji;) a to kochaja - podobno - Polacy.
W sumie jednak nienajgorzej to wyglada choc mam wrazenie ze skads to wszystko juz znam;) np. panel w tle z napojow Fortuny albo zup Heinza.
Ciekawie wygladaja owoce ktore sa duzo lepsze niz te plastikowe ze starego.
No i mamy troche przestrzeni i oddechu;)
Wiec zmiana in plus.
I nawet rozni sie to od kokurencji wiec jast jakis poin of differences;))
Ciekawe jak to w reklamie bedzie ogrywane;)) i jak to sie przelozy na reszte produktow;)
Paweł S. edytował(a) ten post dnia 10.11.10 o godzinie 21:45