Dominik D.

Dominik D. Brand Strategy
Format

Temat: Identyfikacja Wizualna + Branding

Studio Kolor otwiera swoje drzwi w Polsce, Krakowie. Zapraszam wszystkich chętnych do współpracy.

Kolor : http://kolorize.pl
Ewa Michałowska

Ewa Michałowska
www.copywriting.pl.t
l copywriting,
naming, marketing,
P...

Temat: Identyfikacja Wizualna + Branding

A może przyda się Wam ktoś od nazw, sloganów, tekstów? :-)

Zdarzają sie klienci że przychodzą po logo, a nie są przekonani do nazwy do której sie robi projekty.

Współpracuje tak z kilkoma grafikami i agencjami interaktywnimi i reklamowymi, zapraszam.
W razie zainteresowania przesle portfolio na maila.

Ewa M.
http://copywriting.pl.tl
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: Identyfikacja Wizualna + Branding

Dominik D.:
Kolor : http://kolorize.pl
Portfolio na login i hasło? Dlaczego?
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Identyfikacja Wizualna + Branding

bo tajne przez poufne, nie dla profanów :)
Ewa Michałowska

Ewa Michałowska
www.copywriting.pl.t
l copywriting,
naming, marketing,
P...

Temat: Identyfikacja Wizualna + Branding

Paweł Tkaczyk:
Dominik D.:
Kolor : http://kolorize.pl
Portfolio na login i hasło? Dlaczego?

Ja też tak robiłam przez 4 lata :-) bo wiekszosc prac była chroniona np. umowami o tajemnicy handlowej i nie mogłam (lub dalej nie moge) publikowac prac oficjalnie. Robią tak np. niektóre agencje reklamowe z którymi wspolpracuje, ag.interaktywne, graficy, itd. (nawet z tak zwanych 'dużych'). Są tacy, którym zależało, zalezy, żeby nie publikować prac w dostepnych dla każdego miejscach albo w portfolio. Np. chca miec prace tylko w swoim portfolio (np.slogan, nazwe, itd.).

Rozumiem takie prośby i szanuje je.
Też mysle teraz o takim rozwiązaniu dla swojej nowej profesjonalnej strony WWW. Z dostepem do portfolio przez hasło, tak, żebym mogła prezentować dorobek, ale wybrane prace albo wybranym firmom i osobom.Ewa Michałowska edytował(a) ten post dnia 11.03.08 o godzinie 16:32
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Identyfikacja Wizualna + Branding

Ewa Michałowska:
Są tacy, którym zależało, zalezy, żeby nie publikować prac w dostepnych dla każdego miejscach albo w portfolio. Np. chca miec prace tylko w swoim portfolio (np.slogan, nazwe, itd.).
to podpada pod naruszenie praw autorskich :)
Jan J.

Jan J. specjalista
wizerunku

Temat: Identyfikacja Wizualna + Branding

Andrzej-Ludwik Włoszczyński:
Ewa Michałowska:
Są tacy, którym zależało, zalezy, żeby nie publikować prac w dostepnych dla każdego miejscach albo w portfolio. Np. chca miec prace tylko w swoim portfolio (np.slogan, nazwe, itd.).
to podpada pod naruszenie praw autorskich :)

Popatrz Andrzeju w wolnej chwili na stronę Pani Ewy. Ile tam ciekawych rzeczy. Mnie szczególnie jej cennik poruszył. Zastanawiam się nad zamówieniem wierszyka, rymowanki za 400 PLN
albo reportazu za podobne pieniądze. Nie mogę się zdecydować
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Identyfikacja Wizualna + Branding

Janie, za 100 odpalę ci wierszyk o np. sroce, albo idorze :)
Jan J.

Jan J. specjalista
wizerunku

Temat: Identyfikacja Wizualna + Branding

Andrzej-Ludwik Włoszczyński:
Janie, za 100 odpalę ci wierszyk o np. sroce, albo idorze :)


Non ale Pani Ewa nie narzuca tematu. Chcesz o sroce może być. Chcesz o KWK Rydułtowy tez ci to zrymuje. Lepsza jest. A co to idor?
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Identyfikacja Wizualna + Branding

No fakt nie przebije ale ceny dump i ngowe.
Ssorry za idora, miał być indor, męski indyk :)
Tomasz Duda

Tomasz Duda świeża mięta.
agencja reklamowa

Temat: Identyfikacja Wizualna + Branding

to ja chcę esej, powiedzmy o bibliotece Babel Borgesa, w odniesieniu do słynnego cytatu Johna Bartha o mutacjach i permutacjach, albo omowienie watkow nazistowskich w dzialanosci ciorana i eliadego z czasow klubu dyskusyjnego Axa :P

[wierszyk, rymowanka, esej, opowiadanie
390-490 zł netto/na rękę za pierwszą stronę A4 (+90-290 zł za każdą kolejną stronę powyżej 2 stron A4)]
Ewa Michałowska

Ewa Michałowska
www.copywriting.pl.t
l copywriting,
naming, marketing,
P...

Temat: Identyfikacja Wizualna + Branding

Andrzej-Ludwik Włoszczyński:
Ewa Michałowska:
Są tacy, którym zależało, zalezy, żeby nie publikować prac w dostepnych dla każdego miejscach albo w portfolio. Np. chca miec prace tylko w swoim portfolio (np.slogan, nazwe, itd.).
to podpada pod naruszenie praw autorskich :)

Coś w tym jest. wpolpracuje tak z 2 dużymi agencjami interaktywnymi, które nie zyczą sobie umieszczania prac w portfolio, ale rozumiem to i jakoś się nie szarpię o to, zwłaszcza z agencjami albo klientami z którymi wspólpracuje na stałe. Mają swoje racje, zależy im np. żeby klient myslał, że wszysko jest u nich, że mają pełniejszą oferte. Normalka.
Jest tez sprawa tego typu, że przyzwyczailiśmy sie, ze np.projektant strony www umieszcza swój link do portfolio albo strony www, że na opakowaniach bywają nazwy producentów, a i twórcy logo są chwaleni, opisywani. Za to rzadko kto i kiedy informuje, umieszcza informacje kto zrobił nazwe, slogan, teksty na strone.

Ostatnio była dyskusja w jednej z agencji z którą wspolpracuje , że nawet na serwisach w stylu digart, przykładowo umieszcając prace graficzną, trzeba podac np. zdjecie na bazie którego powstał projekt, linki, projektanta logo, itd., ale o twórcy nazwy, tekstów do tego logo, czy projektów, generalnie sie nie wspomina, chociaz one tez są przecież elementem tego projektu i podlegają prawu autorskiemu.
Ewa Michałowska

Ewa Michałowska
www.copywriting.pl.t
l copywriting,
naming, marketing,
P...

Temat: Identyfikacja Wizualna + Branding

ale o co Panom chodzi? :-) widze ze złosliwosci na golden line muszą królowac w wiekszosci dyskusji? a szkoda.
mozliwe, ze esej dot. nazizmu i ciorana zająłby mi wiecej czasu, ale mysle że przykladowo temat biblioteki Borgesa to całkiem przyjemna praca, nawet na weekend ;-)
co do cen, cóż, kazdy ma swoje stawki i swoje racje, mamy wolny rynek, itd. jest napisane wyraznie, ze ceny na www są ORIENTACYJNE. to słowo klucz, zwł. w przypadku specjalistycznych albo banalnych prac Panie Tomku i Janie :-) dodam, ze moi klienci jakos nie maja z tym problemu i jest to dla nich jasne.
tomasz duda:
to ja chcę esej, powiedzmy o bibliotece Babel Borgesa, w odniesieniu do słynnego cytatu Johna Bartha o mutacjach i permutacjach, albo omowienie watkow nazistowskich w dzialanosci ciorana i eliadego z czasow klubu dyskusyjnego Axa :P

[wierszyk, rymowanka, esej, opowiadanie
390-490 zł netto/na rękę za pierwszą stronę A4 (+90-290 zł za każdą kolejną stronę powyżej 2 stron A4)]
Dominik D.

Dominik D. Brand Strategy
Format

Temat: Identyfikacja Wizualna + Branding

Ewa: Chociaż nie oferujemy takich usług nigdy nie zaszkodzi wysłać nam namiaru. Więc zapraszam.

Paweł: Tak jak Ewa wspomniała jest tam kilka projektów które wymagają poufności i nie są publikowane publicznie, ale również z tego powody że chcemy nawiązać kontakt z klientem i zaprezentować nasze prace w trochę inny sposób. Jeżeli klient nie wyrazi zainteresowania naszym studiem po przeglądnięciu case studies to i tak portfolio nic nie pomoże i nie za bardzo interesuję nas współpraca z tym klientem.

Pozdrawiam serdecznie,
Tomasz Duda

Tomasz Duda świeża mięta.
agencja reklamowa

Temat: Identyfikacja Wizualna + Branding

Ewa Michałowska:
ale o co Panom chodzi? :-) widze ze złosliwosci na golden line muszą królowac w wiekszosci dyskusji? a szkoda.
mozliwe, ze esej dot. nazizmu i ciorana zająłby mi wiecej czasu, ale mysle że przykladowo temat biblioteki Borgesa to całkiem przyjemna praca, nawet na weekend ;-)
co do cen, cóż, kazdy ma swoje stawki i swoje racje, mamy wolny rynek, itd. jest napisane wyraznie, ze ceny na www są ORIENTACYJNE. to słowo klucz, zwł. w przypadku specjalistycznych albo banalnych prac Panie Tomku i Janie :-) dodam, ze moi klienci jakos nie maja z tym problemu i jest to dla nich jasne.
tomasz duda:
to ja chcę esej, powiedzmy o bibliotece Babel Borgesa, w odniesieniu do słynnego cytatu Johna Bartha o mutacjach i permutacjach, albo omowienie watkow nazistowskich w dzialanosci ciorana i eliadego z czasow klubu dyskusyjnego Axa :P

[wierszyk, rymowanka, esej, opowiadanie
390-490 zł netto/na rękę za pierwszą stronę A4 (+90-290 zł za każdą kolejną stronę powyżej 2 stron A4)]

Ewa, to ja przepraszam :) Jesli sie wyzlosliwiam to tak niegroznie ;)

rozsmieszylo mnie po prostu to zestawinie - wierszyk rymowanka (prosta, krotka forma, rymy czestochowskie) z esejem (np eseje milosza)

pozdrawiam :)

konto usunięte

Temat: Identyfikacja Wizualna + Branding

Ewa Michałowska:
Coś w tym jest. wpolpracuje tak z 2 dużymi agencjami interaktywnymi, które nie zyczą sobie umieszczania prac w portfolio...
Tak jak piszesz, to całkiem normalne zachowanie. Agencja nie zawsze ma ochotę pokazywać, że korzysta z zewnętrznych wykonawców. Normalnym jest jednak rownież to, że prace, którymi nie można się potem pochwalić we własnym portfolio sprzedaje się 25-50% drożej. W końcu pośrednio rezygnujesz w ten sposób z zysków i z nowych klientów, którzy oglądając te prace mogliby zechcieć skorzystać z Twoich usług.
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Identyfikacja Wizualna + Branding

Jeżeli dobrze rozumiem Edwardzie to to utajnienie nie jest wynikiem ekstra dodatku finansowego? Jeżeli tak to jest ewidentnym sprowadzaniem do roli "murzyna" zrozumiałym jeśli bezumowne, ale jeśli umowa jest to jest naruszeniem praw autorskich osobistych, których zrzec się NIE MOŻNA w żadnej formie :)
Ewa Michałowska

Ewa Michałowska
www.copywriting.pl.t
l copywriting,
naming, marketing,
P...

Temat: Identyfikacja Wizualna + Branding

tomasz duda:
Ewa Michałowska:
ale o co Panom chodzi? :-) widze ze złosliwosci na golden line muszą królowac w wiekszosci dyskusji? a szkoda.
mozliwe, ze esej dot. nazizmu i ciorana zająłby mi wiecej czasu, ale mysle że przykladowo temat biblioteki Borgesa to całkiem przyjemna praca, nawet na weekend ;-)
co do cen, cóż, kazdy ma swoje stawki i swoje racje, mamy wolny rynek, itd. jest napisane wyraznie, ze ceny na www są ORIENTACYJNE. to słowo klucz, zwł. w przypadku specjalistycznych albo banalnych prac Panie Tomku i Janie :-) dodam, ze moi klienci jakos nie maja z tym problemu i jest to dla nich jasne.
tomasz duda:
to ja chcę esej, powiedzmy o bibliotece Babel Borgesa, w odniesieniu do słynnego cytatu Johna Bartha o mutacjach i permutacjach, albo omowienie watkow nazistowskich w dzialanosci ciorana i eliadego z czasow klubu dyskusyjnego Axa :P

[wierszyk, rymowanka, esej, opowiadanie
390-490 zł netto/na rękę za pierwszą stronę A4 (+90-290 zł za każdą kolejną stronę powyżej 2 stron A4)]

Ewa, to ja przepraszam :) Jesli sie wyzlosliwiam to tak niegroznie ;)

rozsmieszylo mnie po prostu to zestawinie - wierszyk rymowanka (prosta, krotka forma, rymy czestochowskie) z esejem (np eseje milosza)

pozdrawiam :)

ok, przyjmuje :-) jak mowilam, to orientacyjne ceny, a do tego od jednego z redaktorów nacz. duzej branzowej gazety dowiedziałam sie że miewam "zacięcie literackie" :-) wiec czasem tekst surowy może byc trudniejszy do napisania, niż wspominany esej, czy wierszyk.
zależy od umiejętnosci, tematu, predyspozycji, itd.
dlatego jest to wszystko do negocjacji i zawsze musze zobaczyc z jakim tematem, bede pracowac.

pozdrawiam :-)
Arkadiusz Parys

Arkadiusz Parys Head of Design /
Active Pharma Sp. z
o.o.

Temat: Identyfikacja Wizualna + Branding

Andrzej-Ludwik Włoszczyński:
Jeżeli dobrze rozumiem Edwardzie to to utajnienie nie jest wynikiem ekstra dodatku finansowego? Jeżeli tak to jest ewidentnym sprowadzaniem do roli "murzyna" zrozumiałym jeśli bezumowne, ale jeśli umowa jest to jest naruszeniem praw autorskich osobistych, których zrzec się NIE MOŻNA w żadnej formie :)


wydaje mi się, że Edwardowi chodziło bardziej o umowę ustną tzn. że klient zgadza się na wyższą stawkę a projektant w zamian za to nie umieszcza pracy w portfolio. bo zapis czegoś takiego na papierze jest ewidentnym naruszeniem praw autorskich
Ewa Michałowska

Ewa Michałowska
www.copywriting.pl.t
l copywriting,
naming, marketing,
P...

Temat: Identyfikacja Wizualna + Branding

Edward Łuska:
Ewa Michałowska:
Coś w tym jest. wpolpracuje tak z 2 dużymi agencjami interaktywnymi, które nie zyczą sobie umieszczania prac w portfolio...
Tak jak piszesz, to całkiem normalne zachowanie. Agencja nie zawsze ma ochotę pokazywać, że korzysta z zewnętrznych wykonawców. Normalnym jest jednak rownież to, że prace, którymi nie można się potem pochwalić we własnym portfolio sprzedaje się 25-50% drożej. W końcu pośrednio rezygnujesz w ten sposób z zysków i z nowych klientów, którzy oglądając te prace mogliby zechcieć skorzystać z Twoich usług.

tak. u mnie tylko róznie sie konczy z tym tłumaczeniem dlaczego wtedy ma byc drożej :-) dlatego często odpuszczam i zostaje przy standardowych cenach bo portfolio i tak mam wysarczające

Następna dyskusja:

Identyfikacja wizualna




Wyślij zaproszenie do