konto usunięte

Temat: Get in Bank

Zbyt niskie wymagania :-) Poprzednia identyfikacja też była średnia. Obecna ma niby potencjał, ale nie za bardzo chcą go wykorzystać. Oprócz braku jakiegokolwiek sensu (myśli przewodniej tych materiałów), brak tu również zwykłego wyczucia estetyki, przez co całość wygląda dość amatorsko
Wojciech Obuchowicz

Wojciech Obuchowicz Grafik Projektant &
Web Designer

Temat: Get in Bank

może to dlatego że bardzo.pl w portfolio ma mocniejsze chcąc czy nie chcąc reklamy niż identyfikację..

konto usunięte

Temat: Get in Bank

Wojciech Obuchowicz:
może to dlatego że bardzo.pl w portfolio ma mocniejsze chcąc czy nie chcąc reklamy niż identyfikację..

bardzo łagodnie to określiłeś ;)

konto usunięte

Temat: Get in Bank

Ma też słabą - łagodnie to określę - stronę internetową.
A żeby budować identyfikację na kompozycji prostych figur i typografii, to trzeba naprawdę zjeść wcześniej dużo kotletów.
Katarzyna K.

Katarzyna K. Specjalista Działu
Obsługi Klienta /
Customer Service
Spe...

Temat: Get in Bank

Robert Radoński:
Tylko ja mam takie głupie wrażenie czy w foncie brakło polskich znaków ? :D

P.S jeśli to ma tak być to <kill>

Ale jakie budzi emocje ;-)
Katarzyna K.

Katarzyna K. Specjalista Działu
Obsługi Klienta /
Customer Service
Spe...

Temat: Get in Bank

Moim zdaniem - w prostocie - siła:)
Przekaz jest jasny, zachęcający do odwiedzenia banku.

Od strony graficznej - samo logo - czysty vector, łatwy do umieszczania na wszelkiego rodzaju materiałach reklamowych (nie samą siecią marketing żyje:), czysta zieleń, rześka (skojarzenie z wiosną).

Poprzednie logo było smutne (może i ciekawsze w formie) - a z tym skojarzeniem z SONY - też się zgadzam.

Zatem, reasumując, dla mnie "in plus" :)

konto usunięte

Temat: Get in Bank

Może i logo jest łatwe do zastosowania, ale ktoś bardzo się stara udowodnić, że tak nie jest.
Krzysztof F.

Krzysztof F. "Zbyt mało wiem by
być
niekompetentnym."

Temat: Get in Bank

Ja jestem na nie, dla mnie nie prostota tylko prostactwo. Dziwi mnie, że większość z was ( tych, których szanuje i podziwiam za talent ) na logo Gap psy wieszała razem z resztą świata, a tutaj .. "jest dobrze" ? Gdzie tu jest dobrze ? :))


Obrazek


Dla przypomnienia .. http://craplogo.me/ .. generator Get in Bank też w kilka minut można przygotować :))
Igor Downar-Zapolski

Igor Downar-Zapolski
marketing/reklama/pr
/www

Temat: Get in Bank

Zupełnie nie trafia do mnie użycie tej strzałki w logo. Skojarzenia ze strzałką mam zupełnie "nie bankowe" - a jeśli już, to w kwestiach finansowych wolałbym strzałkę prowadzącą w górę, a nie robiącą za drogowskaz. Podejrzewam, że owa funkcja "drogowskazu" wcale nie ułatwi też utrwalenia sobie owej grafiki jako logo banku (ani żadnej innej firmy). Logo nie jest od tego, aby wskazywać kierunek, wywierać presję podjęcia decyzji, ani wywoływać jakiekolwiek emocje "sprzedażowe". A tu ktoś dokonuje takiej próby. I wiele osób z tego powodu może ową strzałkę przestawić sobie w drugą stronę i zrobić z niej właśnie owe "get out". Logo ma identyfikować, a strzałka - jako symbol banalny, wyjątkowo powszechny i taki, z którym spotykamy się kilkadziesiąt razy dziennie - nie służy przypisaniu tego symbolu jednej firmie (szczególnie użyta właśnie w taki "prostacki' sposób).Igor Downar-Zapolski edytował(a) ten post dnia 28.02.13 o godzinie 11:05

konto usunięte

Temat: Get in Bank

Igor Downar-Zapolski:
Logo ma identyfikować

ale co i w jaki sposób?

Do identyfikacji lepszy jest identyfikator. Logo jako graficzny znak firmowy znaczy czyjąś własność. Reszta to logo-mitologia logologów.

Następna dyskusja:

SYGMA BANK - logo i ludziki




Wyślij zaproszenie do