Małgorzata
B.
art director, grafik
freelancer
Ewa
Słocińska
Postcards made with
love
Temat: Euro 2012: Warszawa pokazało swoje logo
Ze smutkiem muszę stwierdzić, że logo Wrocławia woła o pomstę do nieba ;(Ale znając realia panujące w naszym UM wcale mnie nie dziwi, że wygrał taki, a nie inny projekt.
Najważniejsze, że dorobili odpowiednią teorię do tego dzieła:
"- Mosty, a zwłaszcza Grunwaldzki, to bardzo charakterystyczny element architektury Wrocławia, który nie bez powodu nazywany jest Wenecją północy. Chcieliśmy pokazać coś zgodnego z charakterem miasta, a most symbolizuje spotkanie dwóch brzegów, różnych kultur, innych tradycji, skomplikowanej historii, to świetnie oddaje motto Wrocławia jako miejsca spotkań - wyjaśnia Magdalena Okulowska, kierownik zespołu promocji i PR w biurze Euro 2012. - Z kolei uśmiech rozciągnięty pomiędzy filarami mostu ma podkreślić przyjazny charakter miasta - dodaje Okulowska.
Prace nad nowym logo zaczęły się już rok temu. Wrocławskie agencje reklamowe przygotowywały swoje propozycje od listopada minionego roku. Ostatecznie wygrała propozycja autorstwa Izabeli Świerad z agencji CzART.
- Chcieliśmy przekazać pozytywne emocje i zaszczepić u turystów atmosferę naszego miasta, które jest miejscem dobrej zabawy - wyjaśnia wiceprezes agencji CzART Jakub Deryng-Dymitrowicz. - A czerwone usta wcale nie są tu przypadkowe - miały pokazać, że Wrocław jest sexy. "
Brrrrr....
gazetawroclawska.pl
Marcin Pawlas kocham poniedziałek
Temat: Euro 2012: Warszawa pokazało swoje logo
Kiedyś studenci PWr wywiesili w worku płóciennym profesora z Grunwaldzkiego w odwecie za niski poziom tegoż Pana na sali wykładowej ...... może i wywieszenie domniemanego czarta sprawdziłoby się z powodzeniem
... a i w naszym mocno katolickim przecież kraju pozbycie się czarta zdobyłoby poklask :)
konto usunięte
Temat: Euro 2012: Warszawa pokazało swoje logo
Najważniejsze, że dorobili odpowiednią teorię do tego dzieła:
"- Mosty, a zwłaszcza Grunwaldzki, to bardzo charakterystyczny element architektury Wrocławia, który nie bez powodu nazywany jest Wenecją północy. Chcieliśmy pokazać coś zgodnego z charakterem miasta, a most symbolizuje spotkanie dwóch brzegów, różnych kultur, innych tradycji, skomplikowanej historii, to świetnie oddaje motto Wrocławia jako miejsca spotkań - wyjaśnia Magdalena Okulowska, kierownik zespołu promocji i PR w biurze Euro 2012. - Z kolei uśmiech rozciągnięty pomiędzy filarami mostu ma podkreślić przyjazny charakter miasta - dodaje Okulowska.
Prace nad nowym logo zaczęły się już rok temu. Wrocławskie agencje reklamowe przygotowywały swoje propozycje od listopada minionego roku. Ostatecznie wygrała propozycja autorstwa Izabeli Świerad z agencji CzART.
- Chcieliśmy przekazać pozytywne emocje i zaszczepić u turystów atmosferę naszego miasta, które jest miejscem dobrej zabawy - wyjaśnia wiceprezes agencji CzART Jakub Deryng-Dymitrowicz. - A czerwone usta wcale nie są tu przypadkowe - miały pokazać, że Wrocław jest sexy. "
Brrrrr....
gazetawroclawska.pl
Fejspalm.
Marcin
Gajos
Doświadczony
Kreatywny@Brandglow
Temat: Euro 2012: Warszawa pokazało swoje logo
Ewa Słocińska:
Prace nad nowym logo zaczęły się już rok temu. Wrocławskie agencje reklamowe przygotowywały swoje propozycje od listopada minionego roku. Ostatecznie wygrała propozycja autorstwa Izabeli Świerad z agencji CzART.
- Chcieliśmy przekazać pozytywne emocje i zaszczepić u turystów atmosferę naszego miasta, które jest miejscem dobrej zabawy - wyjaśnia wiceprezes agencji CzART Jakub Deryng-Dymitrowicz. - A czerwone usta wcale nie są tu przypadkowe - miały pokazać, że Wrocław jest sexy. "
Marcin Gajos edytował(a) ten post dnia 29.10.10 o godzinie 10:18
konto usunięte
Temat: Euro 2012: Warszawa pokazało swoje logo
ktoś tam dobrze napisał"D.N.O. i światowy zaścianek piłki nożnej i designu"
Andrzej
K.
Volenti non fit
iniuria ...
Temat: Euro 2012: Warszawa pokazało swoje logo
Ewa Słocińska:ciach.
- Chcieliśmy przekazać pozytywne emocje i zaszczepić u turystów atmosferę naszego miasta, które jest miejscem dobrej zabawy - wyjaśnia wiceprezes agencji CzART Jakub Deryng-Dymitrowicz. - A czerwone usta wcale nie są tu przypadkowe - miały pokazać, że Wrocław jest sexy. "
Brrrrr....
gazetawroclawska.pl
pójdźmy zatem krok dalej w kierunku Hiszpanii:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,8572944...
konto usunięte
Temat: Euro 2012: Warszawa pokazało swoje logo
Według słoweńskiego filozofa Slavoja Žižka, obecnie najbardziej rozwiniętymi krajami świata są Chiny i Polska (choć z tego rodzaju rozwoju mieszkańcy tych krajów nie powinni się cieszyć). Wydaje się, że właśnie przegoniliśmy Chiny.konto usunięte
Temat: Euro 2012: Warszawa pokazało swoje logo
Ewa Słocińska:No i świetnie, załóżmy, że to wszystko prawda i świetnie trafione - tylko to nie miało być logo Wrocławia:)
Ze smutkiem muszę stwierdzić, że logo Wrocławia woła o pomstę do nieba ;(
Ale znając realia panujące w naszym UM wcale mnie nie dziwi, że wygrał taki, a nie inny projekt.
Najważniejsze, że dorobili odpowiednią teorię do tego dzieła:
"- Mosty, a zwłaszcza Grunwaldzki, to bardzo charakterystyczny element architektury Wrocławia, który nie bez powodu nazywany jest Wenecją północy. Chcieliśmy pokazać coś zgodnego z charakterem miasta, a most symbolizuje spotkanie dwóch brzegów, różnych kultur, innych tradycji, skomplikowanej historii, to świetnie oddaje motto Wrocławia jako miejsca spotkań - wyjaśnia Magdalena Okulowska, kierownik zespołu promocji i PR w biurze Euro 2012. - Z kolei uśmiech rozciągnięty pomiędzy filarami mostu ma podkreślić przyjazny charakter miasta - dodaje Okulowska.
Prace nad nowym logo zaczęły się już rok temu. Wrocławskie agencje reklamowe przygotowywały swoje propozycje od listopada minionego roku. Ostatecznie wygrała propozycja autorstwa Izabeli Świerad z agencji CzART.
- Chcieliśmy przekazać pozytywne emocje i zaszczepić u turystów atmosferę naszego miasta, które jest miejscem dobrej zabawy - wyjaśnia wiceprezes agencji CzART Jakub Deryng-Dymitrowicz. - A czerwone usta wcale nie są tu przypadkowe - miały pokazać, że Wrocław jest sexy. "
Brrrrr....
gazetawroclawska.pl
Niemniej, dzięki za info, o które pytałem, bo naprawdę fascynowało mnie źródło tej radosnej twórczości:)
Paweł
S.
Senior designer,
Art, Graphic
designer, 3D...
Temat: Euro 2012: Warszawa pokazało swoje logo
paweł D.:
ktoś tam dobrze napisał
"D.N.O. i światowy zaścianek piłki nożnej i designu"
Jaka pilka takie D.N.O.
Mysle ze poziom designu w pelni odzwierciedla pozycje Polskiego footbolu.
Kompromitacja/amatorstwo/dyletanctwo...
Krzysztof
F.
"Zbyt mało wiem by
być
niekompetentnym."
Temat: Euro 2012: Warszawa pokazało swoje logo
Paweł S.:
Kompromitacja/amatorstwo/dyletanctwo...
Co gorsze, dołożyliśmy się do tego z własnych kieszeni :)))
konto usunięte
Temat: Euro 2012: Warszawa pokazało swoje logo
kto projektuje te badziewne znaczki z korela z textura w srodku i gradientami?!what tha fuck?!
rzygac sie chce jak sie na to patrzy.
Andrzej Kidaj www.ad3.eu
Temat: Euro 2012: Warszawa pokazało swoje logo
A S P.:
kto projektuje te badziewne znaczki z korela z textura w srodku i gradientami?!
what tha fuck?!
rzygac sie chce jak sie na to patrzy.
Z ust (palców) mi to wyjąłeś. Autor chyba odkrył w karolu wypełnienia proceduralne (czy jak to się tam nazywa) i zaszalał :|
A najgorsze jest to, że ktoś to zrobił wziął za to pieniądze i, jak pisze Krzysztof, my za to zapłaciliśmy.
Małgorzata
B.
art director, grafik
freelancer
Temat: Euro 2012: Warszawa pokazało swoje logo
http://www.brief.pl/inbrief/artykuly/art1663,logotypy-...
Andrzej Ludwik Alw
Włoszczyński
projektant, eagler i
orloger
Temat: Euro 2012: Warszawa pokazało swoje logo
Małgorzata Burakowska:a tu co ja o tym powyżej sądzę http://www.alw.pl/2010/10/brief-tlumaczy-checi/
http://www.brief.pl/inbrief/artykuly/art1663,logotypy-...
zaś tu mała próba modyfikacji w zgodzie z dotychczasowymi strategiami miast - http://www.alw.pl/2010/11/co-by-bylo-gdyby/
konto usunięte
Temat: Euro 2012: Warszawa pokazało swoje logo
Dobry blog-post Andrzeju.Nie rozumiem tylko jednego, cyt. z artykulu na Briefie:
Poza tym Warszawie zarzuca się również że promująca ją syrenka nie jest spójna z jej „wcześniejszymi wersjami”, które już od kilku lat promują stolicę naszego kraju. Spowodowane jest to jednak kwestiami prawnymi. Miasta-gospodarze EURO będą mogły korzystać z zaprezentowanych symboli jedynie do września 2012. Dlatego też Poznań nie mógł promować się samą gwiazdką a Warszawa nie mogła użyć znanej już wcześniej wersji syrenki.
Czy ktos jest w stanie mi wytlumaczyc o co dokladnie chodzi?
konto usunięte
Temat: Euro 2012: Warszawa pokazało swoje logo
właśnie miałem to wkleić.może chodzi o to, że uefa za to płaci i ma to być wykorzystywane jedynie na potrzeby promocji imprezy?
tak czy siak, można było to zrobić dużo lepiej - nawet Pan Andrzej P. to zauważył :D to nie jest różnorodność, tylko koncert nieudolności projektantów(?) jak ktoś pod tym artykułem napisał...
Aleksander Lenart gra & fika
Temat: Euro 2012: Warszawa pokazało swoje logo
"Na naszym profilu na Facebooku, grafik Andrzej Pągowski napisał - Nie rozumiem co się stało w Polsce, że z mocnego myślą graficzną kraju staliśmy się daleką prowincją. Kto podejmuje takie decyzje? Jakie ma do tego kompetencje? Przecież u nas powstaje masa dobrych projektów.":P
konto usunięte
Temat: Euro 2012: Warszawa pokazało swoje logo
Brief nie jest wyrocznią w sprawach brandingu. Poza tym ich strategia przypomina corectness pisemek New Age: czyli jeśli omawiany jest branding, to jest to dobry branding, bo to branding.Ciekawe dlaczego Portugalczycy nie uwzględnili w swoim systemie logotypów miast-organizatorów.
konto usunięte
Temat: Euro 2012: Warszawa pokazało swoje logo
A Gdańsk w mono jesteście w stanie sobie wyobrazić??
Podobne tematy
-
Identyfikacja & Branding » logo stadionu na Euro 2012 w Poznaniu -
-
Identyfikacja & Branding » Warszawa - Powiśle ma swoje logo -
-
Identyfikacja & Branding » Kazimierz Dolny ma swoje logo. -
-
Identyfikacja & Branding » EYCA — logo z antypodów dla EURO<26 -
-
Identyfikacja & Branding » Expo 2012 logo -
-
Identyfikacja & Branding » KONKURS na logo ekocertyfikatu (do 03.10.2012). NAGRODA -
-
Identyfikacja & Branding » Logo PJN -
-
Identyfikacja & Branding » nowe logo Acer'a -
-
Identyfikacja & Branding » Szlak Zabytków Techniki ma nowe logo -
-
Identyfikacja & Branding » Podobne założenia przy LOGO -
Następna dyskusja: