Temat: Euro 2012: Warszawa pokazało swoje logo
„Jak podkreślił Kallen, uzgodnienie treści tzw. Wytycznych Marketingowych, będących załącznikiem do umów UEFA z miastami, zamyka kolejny etap przygotowań, a jednocześnie otwiera możliwość promocji gospodarzy poprzez wykorzystania oficjalnej symboliki turnieju UEFA EURO 2012. Jednym z narzędzi jest oficjalna strona internetowa UEFA, na której miasta mogą się prezentować wielomilionowej rzeszy kibiców w całej Europie.
Cztery polskie miasta zapewniły sobie prawo do utworzenia podstrony dedykowanej turniejowi na istniejącej już witrynie lub uruchomienia osobnej strony poświęconej prezentacji przygotowań do EURO 2012, a także do umieszczenia informacji na stadionach podczas rozgrywania meczów.”
http://www.rp.pl/artykul/55270,555409.html
"From now on the logos will appear in the streets as a sign that UEFA EURO 2012 is approaching fast," said PZPN president Grzegorz Lato. Gdansk, Poland's Baltic port, has Neptune, god of the sea, as its key visual element. The local theme for Poznan's host city logo is stars in the shape of a ball. Warsaw, as is tradition, is symbolised by a mermaid while Wroclaw's individual brand identity shows the city's famous Grunwaldzki bridge.
Martin Kallen of UEFA Events said: "Today's event is another milestone in UEFA EURO 2012 preparations. This means that fans will be welcomed in the Polish host cities. They will see how the host cities and Poland are beautiful. I am sure this EURO will be a great success."
http://www.uefa.com/uefaeuro2012/news/newsid=1554173.html
;/