Temat: ERGO HESTIA
Jakub Król:
Nie wiem, czy to jest dobra zmiana. Może stary znak był już lekko passe, ale miał wysoką rozpoznawalność, był charakterystyczny i unikalny. Obawiam się, czy ten nowy nie zniknie w tłumie. Czerwony kolor budzi we mnie mniejsze zaufanie niż wcześniejsza zieleń.
Nie zapomnij, że zmiana marki nie wynika ze "zmiany gustu Prezesa", tylko krok w kierunku ujedenolicenia marki ERGO na poziomie międzynarodowym.
Zmianę robią ewolucyjnie, na co wskazuje powiększanie się nazwy ERGO w logo. Ciekawe, kiedy przejdą do końca.
http://www.ergo.com/cms/ergo/en/
Kolory też sa wypadkową ujednolicenia wizerunku marki - teraz jest bardziej "niemiecka".
Nowy wizerunek będzie optymalnie odzwierciedlał wartości firmy: prostotę,
przewidywalność procedur i dopasowanie do potrzeb klientów - tłumaczy Małgorzata
Makulska, wiceprezes Zarządu Grupy Ergo Hestia.
Hmm, nie wiem, ja tego chyba jeszcze na razie nie widzę.
Da sie - kwestia pomysły i kasy ;) Mnie raczej nurtuje pytanie, jak to przeniosą do typowo "niemieckiego" wyglądu nowej marki. Ciekawe wyzwanie komunikacyjne.
Osobiście wolę stary outfit, ale jak korporacja to korporacja. W końcu to Ergo trzyma kasę.
Pozdrawiam,
R