Monika D.

Monika D. Coaching / Marketing
/ Branding /
Business Development

Temat: ERGO HESTIA

Od 1 października 2010 będzie obowiązywało nowe logo ERGO HESTIA.
http://prnews.pl/ubezpieczenia/ergo-hestia-z-nowym-log...
Jakub Król

Jakub Król chief marketing
officer

Temat: ERGO HESTIA

Monika D.:
Od 1 października 2010 będzie obowiązywało nowe logo ERGO HESTIA.
http://prnews.pl/ubezpieczenia/ergo-hestia-z-nowym-log...
czyli takie:

Obrazek


w miejsce takiego:

Obrazek


Nie wiem, czy to jest dobra zmiana. Może stary znak był już lekko passe, ale miał wysoką rozpoznawalność, był charakterystyczny i unikalny. Obawiam się, czy ten nowy nie zniknie w tłumie. Czerwony kolor budzi we mnie mniejsze zaufanie niż wcześniejsza zieleń.
Nowy wizerunek będzie optymalnie odzwierciedlał wartości firmy: prostotę,
przewidywalność procedur i dopasowanie do potrzeb klientów - tłumaczy Małgorzata
Makulska, wiceprezes Zarządu Grupy Ergo Hestia.

Hmm, nie wiem, ja tego chyba jeszcze na razie nie widzę.

Temat: ERGO HESTIA

Ewolucja logo wydaje się sugerować, że kiedyś zostanie samo ERGO...

konto usunięte

Temat: ERGO HESTIA

Jak dla mnie połączenie krojów rodem z dupy.
W poprzednim wydaniu tak tragicznie nie wyglądało...
Radek Małkiewicz

Radek Małkiewicz ekspert w zakresie
komunikacji i
strategii
marketingowej

Temat: ERGO HESTIA

Jakub Król:

Nie wiem, czy to jest dobra zmiana. Może stary znak był już lekko passe, ale miał wysoką rozpoznawalność, był charakterystyczny i unikalny. Obawiam się, czy ten nowy nie zniknie w tłumie. Czerwony kolor budzi we mnie mniejsze zaufanie niż wcześniejsza zieleń.

Nie zapomnij, że zmiana marki nie wynika ze "zmiany gustu Prezesa", tylko krok w kierunku ujedenolicenia marki ERGO na poziomie międzynarodowym.
Zmianę robią ewolucyjnie, na co wskazuje powiększanie się nazwy ERGO w logo. Ciekawe, kiedy przejdą do końca.
http://www.ergo.com/cms/ergo/en/

Kolory też sa wypadkową ujednolicenia wizerunku marki - teraz jest bardziej "niemiecka".
Nowy wizerunek będzie optymalnie odzwierciedlał wartości firmy: prostotę,
przewidywalność procedur i dopasowanie do potrzeb klientów - tłumaczy Małgorzata
Makulska, wiceprezes Zarządu Grupy Ergo Hestia.

Hmm, nie wiem, ja tego chyba jeszcze na razie nie widzę.

Da sie - kwestia pomysły i kasy ;) Mnie raczej nurtuje pytanie, jak to przeniosą do typowo "niemieckiego" wyglądu nowej marki. Ciekawe wyzwanie komunikacyjne.

Osobiście wolę stary outfit, ale jak korporacja to korporacja. W końcu to Ergo trzyma kasę.

Pozdrawiam,
R

Następna dyskusja:

Ergo Hestia




Wyślij zaproszenie do