Danuta
Kowalczyk
Stale dokształcający
się Product
Manager/Brand
Manager z ...
Temat: Barlinek, nowy znak
Tchnie nowością i jest mniej ‘klockowe’. Podoba mi się lekkość czcionki i ‘drzewko’.By the way w poprzednim znaku to ugruntowanie ‘drzewa’ przechodzące w podkreślnik było zbyt ciężkie. A w obrysie to już mocno ciężkie.
A teraz lekkość, lekkość i to mi się podoba. Jedynie ta ‘drewnianość’ – w ujęciu popularyzacji ‘bliżej natury’ mniej mi się podoba. ‘naturalne’ kojarzy mi się lepiej niż ‘drewniane’ – ale t wchodzi raczej w grę ‘nośność’ jaką sama marka chce uzyskać.
Zastanawiam się tylko nad tym czy przypadkiem nie idą w tą lekkość marki i wizualne marek, które w jakiś tam sposób kojarzyć się powinny z majestatyzmem.. Zbyt dużo się dzieje w kierunku ‘lekkości’ i podobnych czcionek a przecież ‘inność to powinność’ i nie wszystkie ogólnie przyjęte trendy są dobrym wyjściem dla każdej marki, loga i identyfikacji.