Antek Korzeniowski Branding Designer
Temat: America On Line...
...czyli jeden z najbardziej popularnych portali w USA przeobraża się :) Aol.Źródło.
Antek Korzeniowski Branding Designer
konto usunięte
konto usunięte
konto usunięte
Antek Korzeniowski Branding Designer
Alicja Migda Art Director
konto usunięte
konto usunięte
Jakub
Król
chief marketing
officer
Piotr S. ✍
Jakub Król:
Któreś z muzuów sztuki współczesnej ma takie założenia zrealizowane o niebo lepiej, jak tylko sobie przypomnę które - podam. Chyba, że ktoś pomoże? :)
Andrzej
K.
Volenti non fit
iniuria ...
Tomasz Mateusz
Zelmański
freelance art
director
Piotr S.:
Tate ma zmienny logotyp, zrobiony przez Wolff Olins.
konto usunięte
Piotr Wełniak:Lepsze niż poprzednie. Nawet po zabraniu tła.
Chciałbym zobaczyć zjeby, które by poleciały gdyby ktoś to nowe wrzucił tu do oceny jako swój projekt :D
konto usunięte
Edward Łuska:
Lepsze niż poprzednie. Nawet po zabraniu tła.
Hubert
Z.
Promise less or do
more
Piotr Wełniak:Prawda, ale to świadczy o nas a nie o logo
Może i lepsze. Ale nie zmienia to faktu, że gdyby miesiąc temu ktoś tym samym krojem napisał Loa., wrzucił tu do oceny, zostałby pojechany po całości, zarządano by od niego briefu i wyśmiano realizację, wytkniętoby wtórność i pójście po najmniejszej linii oporu. Prawda? :)
konto usunięte
konto usunięte
Krzysztof B.:Wg mnie jest nowocześniej, ładniej i prościej. Łatwo zapamiętać, a możliwości zastosowania są ogromne. Gdyby to była zupełnie nowa marka, wykorzystująca logo jako jeden ze sposobów zaistnienia w świadomości klientów, nowa wersja nie byłaby specjalnie pomocna i wymagałaby sporej inwestycji w promocję. Tutaj jednak mamy markę o tak ugruntowanej pozycji, że cokolwiek by nie wymyślili, logo i tak się przyjmie i zostanie zapamiętane. Wizerunkowo zrobili krok o 10 lat do przodu.
Moim zdaniem zmieniono na gorsze.
Mniej charakterystyczne, mniej indywidualne. Jedyny plus to swoboda w dobrze tła.
konto usunięte
konto usunięte
Hubert Z.:
Prawda, ale to świadczy o nas a nie o logo
konto usunięte
Edward Łuska:Ponieważ w tle są jakieś śmieci? Dla mnie to co w tle, to śmieci.
Wg mnie jest nowocześniej,
ładniej i prościej.A wytnij z folii ten dymek?
zapamiętać, a możliwości zastosowania są ogromne.To trzeba było Arialem. Ariala każdy ma. Byłoby jeszcze prościej.
Gdyby to była zupełnie nowa marka, wykorzystująca logo jako jeden ze sposobów zaistnienia w świadomości klientów, nowa wersja nie byłaby specjalnie pomocna i wymagałaby sporej inwestycji w promocję. Tutaj jednak mamy markę o tak ugruntowanej pozycji, że cokolwiek by nie wymyślili, logo i tak się przyjmie i zostanie zapamiętane. Wizerunkowo zrobili krok o 10 lat do przodu.A może właśnie dlatego tak drastyczna zmiana to krok w przepaść.
Następna dyskusja: