konto usunięte

Temat: 28% dużych firm ma identyfikację starszą niż 10 lat

http://www.brief.pl/artykul,506,ponad_30_proc_firm_dec...

Jak w temacie. Ciekawe, czy niedługo zacznie się duży ruch w branży. 10 lat to już dobry czas na odświeżenie wizerunku przecież.

konto usunięte

Temat: 28% dużych firm ma identyfikację starszą niż 10 lat

Maciej B.:
http://www.brief.pl/artykul,506,ponad_30_proc_firm_dec...

Jak w temacie. Ciekawe, czy niedługo zacznie się duży ruch w branży. 10 lat to już dobry czas na odświeżenie wizerunku przecież.

Powiedz to Coca Coli ;)

konto usunięte

Temat: 28% dużych firm ma identyfikację starszą niż 10 lat

Piotr L.:
Maciej B.:
http://www.brief.pl/artykul,506,ponad_30_proc_firm_dec...

Jak w temacie. Ciekawe, czy niedługo zacznie się duży ruch w branży. 10 lat to już dobry czas na odświeżenie wizerunku przecież.

Powiedz to Coca Coli ;)

Oni już zmieniali wizerunek... i każdy wie jak to się skończyło (new coke).Ten post został edytowany przez Autora dnia 19.06.13 o godzinie 11:41

konto usunięte

Temat: 28% dużych firm ma identyfikację starszą niż 10 lat

Piotr L.:
Powiedz to Coca Coli ;)

Cóż, parę razy co nieco już zmienili... ;) Ostatni raz wcale nie tak dawno.


Obrazek
Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Temat: 28% dużych firm ma identyfikację starszą niż 10 lat

O ruchu w branży było głośno chyba rok temu, jak Press wysmażył tekst o modzie na rebranding i (pozornie) złotych czasach branży, że niby można się obłowić, wiele agencji na tym zarobi i że ho ho i eksperci się wypowiadali i w ogóle ten rebranding jest naturalnie niezbędny. Jak się firma zapozna z ceną globalnego wdrożenia, to już nie są tak chętni do refreshingu. Weźmy pod uwagę, że stare jare spółki nie mają ludzi (nie wspominając o wiedzy i otwartości na wiedzę) do tego, by móc o takich rzeczach pomyśleć choćby przez tydzień.

konto usunięte

Temat: 28% dużych firm ma identyfikację starszą niż 10 lat

Albo najczęściej nie widzą sensu wydawania kasy, "bo skoro to, co jest, się sprzedaje, to po co kombinować...?". A tak btw- artykuł z linka dotyczy dużych firm. Fajnie byłoby porównać to z MSP, więc jeśli ktoś ma podobny miniraport dotyczący tego sektora, to mógłby się podzielić ;)

Następna dyskusja:

Skomentujcie - logo na 200 lat




Wyślij zaproszenie do