Rafał
Jackowski
Sales Manager,
Select Language
Solutions
Temat: SELECT HOTEL PERFECTION - YOUR PERFECTION
Zapraszam do wzięcia udziału w szkoleniu przygotowanym specjalnie o pracownikach branży hotelarskiej i turystycznej. Szkolenie dostarcza wiedzy w jaki sposób zapewnić wysoki standard obsługi gości hotelowych oraz jak należy sobie radzić w trudnych sytuacjach. Trening prowadzony jest w języku angielskim tj. najczęściej używanym przez turystów odwiedzających nasz kraj.Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą:
- Znali zasady telefonicznej obsługi klienta tak by była ona efektywna
- Umieli wykorzystać odpowiednie zwroty w języku angielski związane z obsługą klienta
- Wiedzieli jak w sposób dyplomatyczny radzić sobie z trudnymi sytuacjami
- Potrafili przedstawić w języku angielskim ofertę hotelu i restauracji
Plan szkolenia:
MODUŁ 1: Prowadzenie rozmów telefonicznych
Rozmowy przychodzące(dotyczące rezerwacji w hotelu i w restauracji). Przekazywanie informacji.
MODUŁ 2: Przyjmowanie gości
Obsługa gości w recepcji hotelu lub w restauracji.
MODUŁ 3: Prośby i odpowiedzi
Formułowanie, udzielanie i odpowiednie odrzucanie próśb i propozycji.
MODUŁ 4: Przyjmowanie zamówień
Opisywanie, porównywanie potraw i napojów, dostarczanie informacji na ich temat. Realizacja zamówień typu ,,ad hoc’’.
MODUŁ 5: Skargi od klientów
Radzenie sobie z uwagami gości hotelu i restauracji.
MODUŁ 6: Płacenie rachunków
Metody płacenia i zapytania odnośnie płacenia.
MODUŁ 7: Prezentowanie oferty i usług
Opisywanie gościom regulaminu pobytu. Dawanie wskazówek dotyczących hotelu i terenu na zewnątrz.
MODUŁ 8: Podsumowanie, indywidualny feedback na temat efektów pracy.
Ćwiczenia z podziałem na role.
Szkolenie prowadzone jest w grupach maksymalnie 10cio osobowych, u Klienta lub w siedzibie naszej firmy w Krakowie.
Szczegółowe informacje pod numerami:
Biuro Select (12) 616 21 41
Rafał Jackowski, Sales Manager +48 793 930 260
Zapraszam również na stronę: select.krakow.pl
Do zobaczenia na zajęciach!