Rafał Jackowski

Rafał Jackowski Sales Manager,
Select Language
Solutions

Temat: SELECT HOTEL PERFECTION - YOUR PERFECTION

Zapraszam do wzięcia udziału w szkoleniu przygotowanym specjalnie o pracownikach branży hotelarskiej i turystycznej. Szkolenie dostarcza wiedzy w jaki sposób zapewnić wysoki standard obsługi gości hotelowych oraz jak należy sobie radzić w trudnych sytuacjach. Trening prowadzony jest w języku angielskim tj. najczęściej używanym przez turystów odwiedzających nasz kraj.

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą:
- Znali zasady telefonicznej obsługi klienta tak by była ona efektywna
- Umieli wykorzystać odpowiednie zwroty w języku angielski związane z obsługą klienta
- Wiedzieli jak w sposób dyplomatyczny radzić sobie z trudnymi sytuacjami
- Potrafili przedstawić w języku angielskim ofertę hotelu i restauracji

Plan szkolenia:

MODUŁ 1: Prowadzenie rozmów telefonicznych
Rozmowy przychodzące(dotyczące rezerwacji w hotelu i w restauracji). Przekazywanie informacji.

MODUŁ 2: Przyjmowanie gości
Obsługa gości w recepcji hotelu lub w restauracji.

MODUŁ 3: Prośby i odpowiedzi
Formułowanie, udzielanie i odpowiednie odrzucanie próśb i propozycji.

MODUŁ 4: Przyjmowanie zamówień
Opisywanie, porównywanie potraw i napojów, dostarczanie informacji na ich temat. Realizacja zamówień typu ,,ad hoc’’.

MODUŁ 5: Skargi od klientów
Radzenie sobie z uwagami gości hotelu i restauracji.

MODUŁ 6: Płacenie rachunków
Metody płacenia i zapytania odnośnie płacenia.

MODUŁ 7: Prezentowanie oferty i usług
Opisywanie gościom regulaminu pobytu. Dawanie wskazówek dotyczących hotelu i terenu na zewnątrz.

MODUŁ 8: Podsumowanie, indywidualny feedback na temat efektów pracy.
Ćwiczenia z podziałem na role.

Szkolenie prowadzone jest w grupach maksymalnie 10cio osobowych, u Klienta lub w siedzibie naszej firmy w Krakowie.
Szczegółowe informacje pod numerami:
Biuro Select (12) 616 21 41
Rafał Jackowski, Sales Manager +48 793 930 260


Zapraszam również na stronę: select.krakow.pl
Do zobaczenia na zajęciach!