Krzysztof Stęplowski

Krzysztof Stęplowski Skuteczny
e-marketing hotelu

Temat: Jak wyglądają umowy na pozycjonowanie Waszych hoteli?

Jak wyglądają umowy na pozycjonowanie Waszych hoteli?

Pomagałem ostatnio negocjować umowy na pozycjonowanie dla dwóch hoteli. Dla naszej branży to specyficzna sprawa, wyniki wyszukiwania Google są bowiem często bardzo "poszatkowane" i może się okazać, że bardziej opłaca się lepsza ekspozycja w Google Places.

Zobaczcie moją małą analizę na blogu: Na co zwrócić uwagę przy podpisywaniu umowy SEO?

Zapraszam do dyskusji - czy warto w ogóle płacić za miejsca 8-10?

Pozdrawiam!

----------
www.marketinghotelu.pl/szkolenia

Temat: Jak wyglądają umowy na pozycjonowanie Waszych hoteli?

Z paroletniej praktyki napisze ze jezeli chodzi o top 8-10 to niewarto placic.
Liczy sie tylko top1-3 + sponsorowane zabiera ok 80 % wejsc.
Mapy google + serwisy noclegowe bedace w topie dadza wiecej wejsc przy mniejszych kosztach.
No chyba ze ktorys z obiektow stac na przebijabie sie z ogolnopolskim bazami.
Krzysztof Stęplowski

Krzysztof Stęplowski Skuteczny
e-marketing hotelu

Temat: Jak wyglądają umowy na pozycjonowanie Waszych hoteli?

Witaj Jerzy

Zgadzam się - końcówka pierwszej strony nie jest już tak efektywna.

Pozdrawiam!
Marek Poliński

Marek Poliński Prezes, Poliński AMT
Sp. z o.o.

Temat: Jak wyglądają umowy na pozycjonowanie Waszych hoteli?

Witam
Znam dobrze branże przemysłowe po kątem pozycjonowania, od dwóch lat nadzoruję pozycjonowanie Hotelu i doszedłem do wniosku że to jest w Warszawie karkołomne. Setki hoteli chce być na 1-3 miejscu w Google, każdy hotel licytuje coraz wyższa kwotę która jest absurdalnie wysoka a i tak jest na 2-3 stronie nie mylić z pozycją. A SEO to też porażka przy takiej konkurencji wszystko zależy od szczęścia tak jak ruletce. Jak ktoś jest hazardzistą to ma szanse na wygranie czegoś od czasu do czasu. I tak naprawdę pozycjonowanie hotelu w Warszawie opłaca się tylko osobom lub firmą które zajmują się pozycjonowaniem. Jeśli się mylę to będę wdzięczny za inne opinie i Państwa doświadczenia.

Następna dyskusja:

Problemy promocji i reklamy...




Wyślij zaproszenie do