Temat: Jak szybko i łatwo sprzedawać usługi hotelowe dla firm i...
Dario, Marku
Zgadzam się w 100% z Wami.
Jednak uważam, że żeby mówić o obłożeniu w hotelu i staraniu się pozyskać jak największą rzeszę wielbicieli naszego hotelu najpierw trzeba zastanowi się na jakim poziomie jest nasza obsługa. Mówicie, że Klienci szukają czegoś innego. Na każdych 100, którzy zrezygnowali:
1 zmarł
7 przeprowadziło się
10 znalazło gdzieś coś tańszego
14 przestało być zadowolonych z produktu
68 było niezadowolonych z obsługi!!!
Nocując w hotelu, bez względu czy ma on *** czy ***** każdy z nas, oczekuje kilku podstawowych rzeczy:
1. Żeby obsługiwano go jak człowieka - co akurat w Warszawie jest rzadko spotykane. Nie jest to trudna sztuka, jednak jak widać nie jednego przerasta. Zmieniło się, moim zdaniem, na gorsze, że osoby pracujące na recepcji nie muszą już być po szkole hotelarskiej, praca na recepcji to przecież, nie tylko obsługa Klienta.
2. Czystego pokoju - a po czym można sprawdzić czy pokój był dobrze sprzątnięty - po łazience.
3. Zapewnienia podstawowych potrzeb człowieka.
Jak widać są to podstawowe sprawy, niby nic trudnego, a ilu hotelom udaje się je codziennie przestrzegać??