Marek Poliński

Marek Poliński Prezes, Poliński AMT
Sp. z o.o.

Temat: Jak opracować i wdrożyć nowy system zarządzania obiektem...

Nie jestem fachowcem w branży hotelowej a muszę opracować i wdrożyć nowy system zarządzania niewielkim obiektem świadczącym usługi hotelowe w Warszawie (50 łóżek). Planuję oprzeć się na wiedzy osób które mają doświadczenie, ale czy to jest dobry pomysł nie jestem przekonany do końca, innym rozwiązaniem jest zatrudnienie młodej osoby z min. rocznym doświadczeniem w hotelu i zlecić jej pod moim nadzorem opracowanie strategii oraz dokonania rekrutacji całej nowej załogi obiektu. Co o tym sądzicie?
Dawid M.

Dawid M. Hospes Hospiti Sacer

Temat: Jak opracować i wdrożyć nowy system zarządzania obiektem...

Witam,
Moim zdaniem osoba zarządzająca obiektem powinna mieć doświadczenie minimum kilkuletnie. Musi mieć plan/pomysł co i jak zrobić aby sprzedać te pokoje i wypromować obiekt.
Musi umieć zatrudniać pracowników, musi wiedzieć ilu ich potrzeba, a ilu można zatrudnić z firmy zewnętrznej. Osoba zarządzająca obiektem powinna mieć szeroką wiedzę marketingową i sprzedażową, ale musi również umieć dobrze zarządzać czasem pracy pracownika aby ten się nie zmieniał zbyt często, czyli motywacja nie tylko finansowa.
Dlatego tez i tych zagadnień do ogarnięcia jest sporo, młoda osoba może być ale najlepiej z jak największym doświadczeniem i pasją do hotelarstwa.

Pozdrawiam i życzę powodzenia w poszukiwaniu odpowiedniej osoby.
Marek Poliński

Marek Poliński Prezes, Poliński AMT
Sp. z o.o.

Temat: Jak opracować i wdrożyć nowy system zarządzania obiektem...

Dziękuję za opinie która jak zauważyłem jest bardzo profesjonalna i rzeczowa. Zgadzam się w 100% z Pana sugestiami. Mam też obawy czy młoda osoba poradzi sobie np. z 40 letnimi pracownikami czy będzie w stanie zbudować swój autorytet.



Wyślij zaproszenie do