Wojciech Karłowski

Wojciech Karłowski Dyrektor
zarządzający,
Rekrutacje, HR,

Temat: Gdzie można znaleźć dobrego marketingowca do ośrodka...

Witam serdecznie,

Mam następujące pytanie. Od jakiegoś czasu szukam do nowootwartego ośrodka, którego łączna wartość przekroczyła 200mln zł osoby na stanowisko specjalista ds. marketigu. Ma to być osoba, która rozpropaguje ośrodek na skalę kraju.
Publikuje ogłoszenia w różnych mediach i jakoś nie mogę znaleźć osoby idealnej. Jakieś inne podpowiedzi?Wojciech Karłowski edytował(a) ten post dnia 22.12.09 o godzinie 16:26
Sławomir F.

Sławomir F. Jeśli - tak jak ja -
nie lubisz byle
jakości to
zapraszam...

Temat: Gdzie można znaleźć dobrego marketingowca do ośrodka...

NIEAKTUALNE!Sławomir F. edytował(a) ten post dnia 02.02.10 o godzinie 10:21

konto usunięte

Temat: Gdzie można znaleźć dobrego marketingowca do ośrodka...

Wojciech Karłowski:
Witam serdecznie,

Mam następujące pytanie. Od jakiegoś czasu szukam do nowootwartego ośrodka, którego łączna wartość przekroczyła 200mln zł osoby na stanowisko specjalista ds. marketigu. Ma to być osoba, która rozpropaguje ośrodek na skalę kraju.
Publikuje ogłoszenia w różnych mediach i jakoś nie mogę znaleźć osoby idealnej. Jakieś inne podpowiedzi?
A ośrodek znajduje się ?Piotr Wasiński edytował(a) ten post dnia 11.01.10 o godzinie 17:04
Marcin Z.

Marcin Z. Hotelarz z pasji...

Temat: Gdzie można znaleźć dobrego marketingowca do ośrodka...

Panie Wojciechu,
a czym jakimi cechami miałby się charakteryzować "dobry marketingowiec" ?
Marek P.

Marek P. Albergolog,
Współpracownik Domu
Gospodarki Niemiecko
- Po...

Temat: Gdzie można znaleźć dobrego marketingowca do ośrodka...

Witajcie!

To był, jest i będzie zawsze najtrudniejszy problem do rozwiązania.Znaleźć dobrego marketingowca w hotelarstwie graniczy niestety z cudem. Ideałem byłoby aby kandydat łączył dwie kwestie: z jednej strony aby był doświadczonym hotelarzem a z drugiej strony aby miał ukończone studia z zakresu marketingu. To swoisty wzorzec. Rzeczywistość jest niestety prozaiczna. Najczęściej zajmują się tym amatorzy, którzy marketingu hotelowego uczą się w codziennej praktyce. Stąd wiele błędów i nieprzemyślanych decyzji. Ta radosna twórczość nie przynosi niestety splendoru hotelom. Tak niestety to wygląda. Mimo wszystko życzę wytrwałości w poszukiwaniach, a w Nowym Roku życzę wszystkiego dobrego.



Wyślij zaproszenie do