Krzysztof M.

Krzysztof M. Fotograf - Hotele,
Pensjonaty
Apartamenty,architek
tura, w...

Temat: Twitter jako narzędzie budowania wizerunku

Dziś kilka słów o Twitterze, miejscu bardzo popularnym na zachodzie u nas jeszcze niedocenianym.
W dwóch słowach jest to mikroblog gdzie możemy publikować krótkie wiadomości do 140 znaków,
a wiec kwintesencją jest zawartość , jednym słowem krótko , zwięźle i na temat.Im ciekawsza wypowiedź tym łatwiej możemy z nią dotrzeć zainteresowanych, a wiec możemy powiedzieć o wydarzeniu w hotelu, o nowej ofercie, o nowych zdjęciach , bo właśnie była sesja. Możemy pokazać ciekawostki obiektu czy okolicy itp. Możemy pisać ale tez zamieścić link do pełnej wersji opisu , pamiętając by ta skrócona była równie ciekawa. W odróżnieniu od Facebooka na Twitterze nie ma znajomych, więc nasza publikacja trafia do osób zainteresowanych tematem, oczywiście są obserwujący i to zwykle są nasi klienci, potencjalni klienci lub partnerzy. Należy dbać,o stały dopływ informacji na naszego Twittera inaczej nie znajdziemy nasz twitter nie będzie interesujący dla czytających , a pisząc zbudujemy swój wizerunek. Powinno się pamiętać by nie dublować wpisów na facebooku bo traktowane jest to jako brak szacunku dla obserwujących. Należy tak opracować informacje by było krótko treściwie ale i kontekstowo bo wyszukując słowami kluczowymi w wyszukiwarce Twittera można znaleźć cytowane nasze wypowiedzi lub komentarze do naszych tweetów ,odpowiadając na nie możemy zbudować interakcje.
Teraz trochę o warunkach polskich. Niestety bardzo mało polskich hoteli istnieje na Twitterze. Narzędzie oczywiście nie jest dodatkowym kanałem dystrybucji, ale doskonałym pod względem kreowania naszego wizerunku. Niestety wymaga czasu i dbałości o formę i treść. Uważam , że dobrze przemyślane konto na Twitterze pozwala przybliżyć zarówno klienta jak i potencjalnego klienta do interakcji z nami, do stałego kontaktu i w pewnym sensie przywiązania. warto o tym pomyśleć

jestem ciekaw waszych doświadczeń z TwitteremTen post został edytowany przez Autora dnia 16.07.13 o godzinie 14:26