Krzysztof M.

Krzysztof M. Fotograf - Hotele,
Pensjonaty
Apartamenty,architek
tura, w...

Temat: targi

Właśnie do jutra trwają targi World hotel w warszawie, jednocześnie targi eventowe i świąteczne, trochę się po nich kręciłem i jutro postaram się napisać o tym kilka słów, piszę już dziś gdyby ktoś chciał jeszcze zajrzeć i zobaczyć
Krzysztof M.

Krzysztof M. Fotograf - Hotele,
Pensjonaty
Apartamenty,architek
tura, w...

Temat: targi

tak jak pisałem przedwczoraj kilka słów komentarza odnośnie targów bieżących jak i samego uczestnictwa w targach jako narzędzia promocji hotelu.
Bieżące targi dały mały przegląd tego co proponują firmy oferujące wyposażenie i usługi dla hoteli, firmy eventowe i okołoeventowe oraz same hotele. W wyposażeniu dominujące były firmy produkujące meble, choć może z małymi wyjątkami spodziewałbym się innej formy prezentacji.
Ciekawie zaprezentowały się firmy eventowe prezentując swoje możliwości za pomocą materiałów wizualnych oraz przestrzennych.
Co do samych hoteli zauważyłem dużą rozbieżność w prezentacji samego hotelu, od bardzo ciekawych prezentacji opartych o bliską mi fotografię po stoiska oparte na materiałach bardziej informacyjnych.
Jak dla mnie targi dały kontakt z ludźmi z branży i nowe kontakty.
Co do samego wykorzystania targów uważam to za ciekawe narzędzie pozwalające zaprezentować się zarówno klientowi branżowemu , jak i w przypadku dużych targów klientowi indywidualnemu. Z uwagi na koszty, jedną z podstawowych spraw jest dobór imprez zgodnych ze strategią i kierunkiem marketingu.
Jedną z uwag jest to , że powinno się mieć ujednoliconą formę prezentacji hotelu. tak jak promuje się markę, logo, nazwę stosuje się zwykle tą samą stylistykę, uważam , że to samo dotyczy całego hotelu, dlatego szykując materiały targowe powinno się zwrócić uwagę na to co się chce osiągnąć i w tym kierunku "stylizować" materiały na targi .
Samą informacje o targach dostałem tu na GL stąd nasuwa się wniosek dotyczący promocji social media. Bardzo fajnie można wykorzystać narzędzia social media do zainteresowania potencjalnych klientów ofertą hotelu. Prezentując informacje na portalach społecznościowych dajemy sobie możliwość osobistej rozmowy z potencjalnym klientem , co zwykle daje najlepsze efekty kończące się sprzedażą. Także powiązanie tych dwóch narzędzi może przynieść doskonałe rezultaty
Przy okazji zetknąłem się z ciekawostkami rynkowymi, ale nie chcąc zaśmiecać grupy innymi tematami zapraszam na prv jeśli ktoś chciałby się zapoznać z metodą ograniczenia kosztów energii elektrycznej hotelu ( do 50%-70%!!!) lub skorzystać z ciekawej oferty kawowej ( to mnie zainteresowało jako smakosza kawy)Ten post został edytowany przez Autora dnia 06.10.13 o godzinie 12:45

Następna dyskusja:

Targi pracy na PW




Wyślij zaproszenie do