Krzysztof
M.
Fotograf - Hotele,
Pensjonaty
Apartamenty,architek
tura, w...
Temat: atmosfera hotelu - czyli coś o obsłudze klientów
Sporo jeżdżę po różnych hotelach i nasunęła mi się jedna refleksja, którą chciałbym się podzielić. zastanawiałem się co tworzy atmosfer hotelu, czyli to co sprawia, że jedne obiekty darzymy sympatią a inne po prostu były przez nas odwiedzone. Poza samą strona estetyki i wyglądu pomieszczeń jednym z najważniejszych elementów omawianej " atmosfery" jest sposób podejścia do klienta. Często spotkałem sie z taką sytuacją , że w danym mieście wspominałem dużo milej pobyt w hotelu nieskategoryzowanym lub z mała ilością gwiazdek ale z obsługą , która sprawiała , że czułem się tam lepiej niż w hotelu czterogwiazdkowym. Odrobina "sympatii" włożona w profesjonalne podejście do klienta spowodowała , że mały hotel wydawał mi się w tym mieście o niebo lepszy od znanego markowego hotelu.Oczywiście można powiedzieć od razu , że trudno przy dużej liczbie osób personelu wymagać od wszystkich by byli mili i sympatyczni, sądzę jednak , że ten aspekt dbania o wizerunek jest wart zastanowienia.