Aneta Michalczewska

Aneta Michalczewska Sales Manager,
Coffee Catering

Temat: Czy chcesz aby Twoja firma wzięła udział w największym...

W ramach MEN'S DAY, na 500 tys. mkw powierzchni, powstanie największe miasteczko męskich pasji i żądzy. Każdy mężczyzna, niezależnie od wieku, wykształcenia, zainteresowań i hobby, znajdzie tutaj coś dla siebie. Wyjątkowe samochody, najszybsze łodzie, luksusowe jachty, modne gadżety, ekstremalne sporty, aktualna moda i. piękne kobiety, to tylko niektóre z atrakcji MEN'S DAY.

Na 2 miesiące przed imprezą, rusza kampania promująca event. Jej celem jest poinformowanie o wydarzeniu oraz zwiększenie zainteresowania projektem, zarówno wystawców, jak i samych zwiedzających. Pierwsze reklamy MEN'S DAY pojawią się w prasie. Kolejne w telewizji, radio oraz internecie.

Media w których pojawią się reklamy MEN'S DAY to: RADIO ZET, ANTYRADIO WARSZAWA, CHILLI ZET, TVN, TVN TURBO, MEN'S HEALTH, AUTO ŚWIAT, MOTOCYKL, CHIP, MALEMEN, ESSENCE, GAZETA CO JEST GRANE. Kampania realizowana będzie także za pośrednictwem serwisów internetowych w/w mediów. Patronami medialnymi MEN'S DAY w sieci są portale internetowe ONET.PL, ZUMI.PL oraz MENFORUM.PL. Wartość kampanii reklamowej to blisko 1,5 mln. zł. Dodatkowo projekt wspierany jest działaniami public relations. Pomysłodawcą i organizatorem przedsięwzięcia jest agencja SOUND OF MUSIC.


Jeżeli jetseś zainteresowany udziałem Twojej restauracji lub firmy cateringowej w obsłuzeniu części gastronomicznej tej imprezy prosimy o kontakt. Jesteśmy jedyną firmą upowaznioną z ramienia organizatora do rozmów na temat wyboru partnera gastronomicznego

http://mensday.pl


Wszelkie informacje pod numerem telefonu
022 786 23 58
0 608 784 037

biuro@coffee-catering.pl