konto usunięte

Temat: poszukuje pilnie...

Chyba się Pan nie myli...
To nie jest łatwa i przyjemna praca,ale do takich call center najłatwiej się dostać osobom bez doświadczenia.
Często to jest ich pierwsza praca(jak i w moim przypadku),zdobywają w ten sposób jakieś doświadczenie.
Jak już zasmakują co to telemarketing,to albo zostają(jeśli sie sprawdzą,albo uciekają ).Eliza G. edytował(a) ten post dnia 29.10.08 o godzinie 20:24

konto usunięte

Temat: poszukuje pilnie...

pani Aniu ma Pani jak najbardziej racje ale ciężko znaleźć ludzi z ambicjami gotowych do ciężkiej pracy....
Daniel Terlecki

Daniel Terlecki Fizjoterapeuta

Temat: poszukuje pilnie...

Pracując w telefonicznej sprzedaży spotkałem się z osobami, które przychodziły odwalic swoje godziny i wychodziły zapominając co w ogóle dziś się działo. Rozmowy były oparte na skryptach i jak klient zadał zaskakujące pytanie(nie zawarte w skrypcie) następowała cisza lub odp: nie wiem.
Pracowników trzeba motywowac do samodzielnego myślenia i szukania wyjścia z "opresji". Proponuję na koniec dnia(nie codziennie) organizowac zebrania, na których poda Pan błędy w rozmowach. Zespół powinien sam zastanowic się nad poprawą jakości prowadzonych rozmów.
Propozycja Pani Małgosi o odegraniu przykładowej scenki to dobry pomysł. Dobrym pomysłem jest propozycja sprzedaży własnego hobby, uprzedzając o swoim odmiennym. Miałem kiedyś za zadanie przekonanie późniejszego pracodawcy do uprawiania koszykówki, kiedy to on preferował siatkówkę:)

konto usunięte

Temat: poszukuje pilnie...

Witam,

motywacja jest ważna w tej pracy. Ważna dla młodych pracowników. Ale ważne są także szkolenia. Trzeba poświęcić mnóstwo uwagi na błędy, najlepiej chyba na takim szkoleniu zapytać telemarketerów, co sprawia im największą trudność w rozmowie, jakie są obiekcje klientów i jak by sobie z nimi poradzili. Jeśli nie mają pomysłów, to trzeba im pomóc.

Lecz również ważna jest sama wstępna rekrutacja. Choć nie zawsze osoba, która ma niewiele do powiedzenia -jest stracona.

Sama pracuje w telemarketingu. Czasami praca mnie męczy, a czasami pracuje mi się z przyjemnością i ochotą. Wszystko to zależy od projektu i od godzin pracy.
Wyobraźcie sobie Państwo, że kiedyś pracowałam tylko 6h na jednym projekcie tylko sprzedażowym i po 2tygodniach miałam dość. W poprzednim miesiącu pracowałam przy dwóch projektach. Jeden związany z pozyskiwaniem danych klientów (2h), drugi -typowa sprzedażówka abonamentów telefonicznych dla klientów indywidualnych (6h). Praktycznie w ogóle się nie męczyłam.
Nie wiem od czego to zależy. Ale klepanie ciągle na jeden temat męczy i nudzi. Zresztą np. umawianie np. spotkań biznesowych przy konkretnym produkcie wymusza klepanie jednej i tej samej rozmowy. Rozmowa sprzedażowa ma inny wymiar. W niej potrzeba być bardziej skupionym i uważać na to co mówią klienci, by móc z nimi porozmawiać. Wiadomo, nie każdy klient jest idealny, ale telemarketera trzeba nauczyć uważnie słuchać i jak pokonywać obiekcje, zwracając uwagę, że nie każde rozwiązanie daje ten sam efekt. Liczy się aktywne słuchanie no i chęci...

W mojej pracy, aby nas zmotywować do większej sprzedaży -liderzy ogłosili tygodniowy konkurs z nagrodami pieniężnymi. Zadziałało. Oczywiście za każdą sprzedaż jest prowizja, więc to jeszcze bardziej motywowało.

Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: poszukuje pilnie...

Potwierdzam - motywacja to bardzo ważny aspekt w tej pracy. Zalecam, w miarę możliwości, indywidualne podejście, bo jak wiemy różnych ludzi różne rzeczy motywują. Na jednych działają konkursy z nagrodami rzeczowymi lub pieniężnymi, dla innych bodźcem będzie uznanie, pochwała, wyróżnienie na tle innych.

Żeby nauczyć myśleć proponuje coachingi. Jeśli ma Pan, Panie Damianie możliwość nagrania prowadzonych przez telemarketerów rozmów to świetnie. Można taką rozmowę puścić agentowi i pozwolić, aby sam ją ocenił. Zaakcentować te elementy rozmowy, które Pana zdaniem (lub samego telemarketera, jeśli je zauważy)powinny zostać rozwiązane inaczej i zapytać, jak myśli, jak powienien zareagować poprawnie na dane pytanie/obiekcje. Jeśli agent nie ma pomysłu, proszę pomóc, podpowiedzieć, ale w formie: "a co myślisz o takim rozwiązaniu...".

Odnośnie motywacji, proponuję na jakimś zebraniu puścić telemarketerom dobrą/poprawną rozmowę(lub kilka). Osoba, której była to rozmowa na pewno poczuje się jako wyróżniona, a sama rozmowa może stać się inspiracją dla innych agentów.

konto usunięte

Temat: poszukuje pilnie...

dziekuje na pewno skorzystam....
Marcin Godlewski

Marcin Godlewski Właściciel
ProPartner.pl,
MiastoSzkolen.pl
itp.

Temat: poszukuje pilnie...

Kamila Tranzewicz:
Witam,

motywacja jest ważna w tej pracy. Ważna dla młodych pracowników. Ale ważne są także szkolenia. Trzeba poświęcić mnóstwo uwagi na błędy, najlepiej chyba na takim szkoleniu zapytać telemarketerów, co sprawia im największą trudność w rozmowie, jakie są obiekcje klientów i jak by sobie z nimi poradzili. Jeśli nie mają pomysłów, to trzeba im pomóc.

Lecz również ważna jest sama wstępna rekrutacja. Choć nie zawsze osoba, która ma niewiele do powiedzenia -jest stracona.

Sama pracuje w telemarketingu. Czasami praca mnie męczy, a czasami pracuje mi się z przyjemnością i ochotą. Wszystko to zależy od projektu i od godzin pracy.
Wyobraźcie sobie Państwo, że kiedyś pracowałam tylko 6h na jednym projekcie tylko sprzedażowym i po 2tygodniach miałam dość. W poprzednim miesiącu pracowałam przy dwóch projektach. Jeden związany z pozyskiwaniem danych klientów (2h), drugi -typowa sprzedażówka abonamentów telefonicznych dla klientów indywidualnych (6h). Praktycznie w ogóle się nie męczyłam.
Nie wiem od czego to zależy. Ale klepanie ciągle na jeden temat męczy i nudzi. Zresztą np. umawianie np. spotkań biznesowych przy konkretnym produkcie wymusza klepanie jednej i tej samej rozmowy. Rozmowa sprzedażowa ma inny wymiar. W niej potrzeba być bardziej skupionym i uważać na to co mówią klienci, by móc z nimi porozmawiać. Wiadomo, nie każdy klient jest idealny, ale telemarketera trzeba nauczyć uważnie słuchać i jak pokonywać obiekcje, zwracając uwagę, że nie każde rozwiązanie daje ten sam efekt. Liczy się aktywne słuchanie no i chęci...

W mojej pracy, aby nas zmotywować do większej sprzedaży -liderzy ogłosili tygodniowy konkurs z nagrodami pieniężnymi. Zadziałało. Oczywiście za każdą sprzedaż jest prowizja, więc to jeszcze bardziej motywowało.

Pozdrawiam

Kamila ma rację - w pracy tele motywacja musi być i to bardzo mocna. Mimo iż nigdy nie pracowałem jako telemarketer to mam do czynienia z rozmowami telefonicznymi codziennie i co jakiś czas szkole swoich pracowników z takowych. Wiem że problem dla nich jest samo zadzwonienie do znanych czy nieznanych osób - stres i to jaki nie raz zjadał mi taką osobę ;)
Wszystko jednak zmieniało się kiedy pojawi się motywacja w postaci niespodzianki,pieniędzy itp. - ogólnie nagrody.
Wtedy pojawia się dużo spotkań, dużo zaproszonych osób na rozgrywki itp.
Motywacja i jeszcze raz motywacja - tylko pamiętajcie o piramidzie maslowa ;)

Z czasem dochodzą do takiej wprawy że już im nie trzeba bonusów, a wszystko pięknie gra :)
Joanna D.

Joanna D. Ceń słowa! Każde
może być twoim
ostatnim.

Temat: poszukuje pilnie...

DO WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH

Radziłabym mocno z przymrużeniem oka traktować wypowiedzi p. Damiana Szczypińskiego. Niewiele może, niewiele potrafi, ale obiecuje wszystko co sie da pobierając zaliczki i ich nie zwraca, choć z zadania się nie wywiązuje.
Tu pisze, ze nigdy nie był telemarketerem, a jeszcze kilka miesięcy temu proponował indywidualne szkolenia w tym zakresie. Na dowód cytat z jego wypowiedzi na Goldenline.

"OFERUJE WSPÓŁPRACĘ W ZAKRESIE ZDOBYWANIA POTENCJALNYCH KLIENTÓW. JAKO BYŁY AGENT WIEM ZE TO NIE PROSTE, STĄD MOJA OFERTA>

PROPONUJE WSPÓŁPRACE PRZY NASTĘPUJĄCYCH RZECZACH

1. TWORZENIE BAZ DANYCH ZIMNYCH KONTAKTÓW (IMIE NAZWISKO, NUMER TELEFONU, STANOWISKO, FIRMA)

2. ANKIETY (POSZUKIWANIE OSÓB ZAINETERESOWANYCH KONKRETNYM PRODUKTEM FINASOWO - UBEZPIECZENIOWYM)

3. TELEMARKETING - POSIADAM WŁASNE CENTRUM TELEMARKETINGOWE

4. SZKOLENIA Z ZAKRESU TELEMARKETINGU - SZKOLĘ ZARÓWNO DORADCÓW JAK I TELEMARKETERÓW

5. TZW, LISTY DO MIESZKAŃCÓW

6. ORGANIZACJA ACJI PLENEROWYCH

OSOBY ZAINTERESOWANE SZCZEGÓŁAMI PROSZE O KONTAKT TELEFONICZNY POD NUMERAMI TELEFONU: 500 381 112, 509 981 957

LUB NA E-MAIL: damianszczypinski@op.pl
w temacie: pomoge zdoby klientów, na grupie: Ubezpiecznia"

Przestrzegam przed nieuczciwością tego człowieka, bo sama zostałam przez niego wykiwana.joanna domostowicz edytował(a) ten post dnia 08.12.08 o godzinie 14:07
Małgorzata G.

Małgorzata G. HR Business Partner

Temat: poszukuje pilnie...

Ja również szukam telemarketerów- do branży IT- jeżeli to będzie uznane za spam, to pozwolę sobie wrzucić linka do ogłoszenia:

http://www.sente.pl/index.php?do=article&s=s_praca&id=444
Dominik Wieczorek

Dominik Wieczorek Psychometra,
psycholog :)

Temat: poszukuje pilnie...

Ja również! Poza atrakcyjnym wynagrodzeniem oferujemy także ścieżkę karier umożliwiającą rozwój w jednym z trzech kierunków: 1) kierowniczym (na stanowisko Lidera Grupy Telemarketerów; 2) sprzedażowym (na stanowisko Specjalisty ds. Sprzedaży) lub 3) trenerskim. Serdecznie zachęcam do kontaktu telemarketerów potrafiących sprzedawać - na pewno Was docenimy!

Następna dyskusja:

poszukuję Telemarketerów!!!




Wyślij zaproszenie do