Temat: Oferta Specjalna dla członków grupy: Hipnotyczny...
Oferta Specjalna dla członków grupy: Hipnotyczny Telemarketing
Przygotowałem 4 tygodniowy kurs internetowy: Telefoniczne Umawianie Spotkań.
Dla kogo będzie pomocny?
Dedykuję go przede wszystkim handlowcom, którzy umawiają dla siebie spotkania. Również osoby, które umawiają spotkania dla handlowców wiele z niego wyniosą. Trenerzy zajmujący się tą tematyką mogą zyskać nowe spojrzenie na temat umawiania spotkań. Koordynatorzy grupy handlowców (telemarketerów) umawiających spotkania mogą zyskać cenny wgląd, pozwalający im zrozumieć specyfikę pracy swojego zespołu.
Co dokładnie zawiera taki kurs internetowy?
Program tego szkolenia powstał na bazie moich ponad 15-letnich kontaktów telefonicznych z klientami. Spotkałem w tym czasie setki osób, które zarabiały na życie, korzystając w swojej pracy z telefonu. Wielu błędów mogłyby uniknąć, gdyby ktoś im podpowiedział, w jaki sposób udoskonalić korzystanie z tak przydatnego narzędzia, jakim jest telefon.
Dziś miliony osób korzystają z telefonu jako podstawowego narzędzia w prowadzeniu interesów. Wykorzystują telefon do:
umawiania spotkań, sprzedaży, obsługi klienta, wsparcia technicznego, zbierania informacji ...
Korzystanie z telefonu pozwala nie tylko zaoszczędzić dużo czasu, ale również znacząco obniża koszty i znacznie poprawia Twój wskaźnik sprzedaży.
Już teraz dołącz do spotkania: Telefoniczne Umawianie Spotkań.
Na priv otrzymasz informacje, co trzeba zrobić,
aby uczestniczyć w szkoleniu wartym 147 zł
za jedyne 27 zł lub za darmo!!!
Szkolenie internetowe w telemarketingu
Szkolenie internetowe to metoda szkolenia polegająca na regularnych spotkaniach trenera z uczestnikiem w internecie. Pomiędzy sesjami istnieje możliwość konsultacji zapewniających wsparcie.
Każda osoba stosująca telefon zmaga się z innymi przeszkodami oraz wykorzystuje telefon w innym zakresie do rozwoju swojego biznesu. Każdy uczestnik ma więc inne oczekiwania dotyczące tego, co powinno być trenowane na
szkoleniu.
Dlatego do szkolenia internetowego dodaję jako bonusy konsultacje e-mailowe, aby jeszcze bardziej dopasować szkolenie do potrzeb uczestnika. Masz więc moje osobiste wsparcie podczas doskonalenia swojego warsztatu telemarketera. Wiedza, umiejętności i doświadczenie które zdobywałem 15 lat, pracując na telefonie, może być teraz dostępne dla Ciebie.
Jak przebiega szkolenie?
Szkolenie trwa 4 tygodnie. Ten program koncentruje się na korzystaniu z telefonu w celu umawiania spotkań.
Na początku każdego tygodnia wysyłam e-mailem skrypt z zagadnieniami na dany tydzień. Zawiera część teoretyczną oraz część praktyczną wraz ze specjalnymi ćwiczeniami odsyłanymi po wykonaniu na podany e-mail.
Od momentu otrzymania materiałów na dany tydzień przysługują Tobie konsultacje e-mailowe. Jeśli więc będziesz mieć pytania, możesz wysłać do mnie e-maila z pytaniami. Przysługują Tobie 4 konsultacje e-mailowych w trakcie trwania szkolenia, czyli 1 konsultacja w każdym tygodniu szkolenia.
Celem szkolenia jest osiągnięcie wymaganej ilości umawianych spotkań przy minimalnym nakładzie czasu, energii i pieniędzy
Tydzień 1 będzie poświęcony doskonaleniu obecnego modelu rozmowy.
Przyjrzymy się elementom Twojego modelu rozmowy: od nawiązania kontaktu, poprzez wstępną ocenę, rozmowę z decydentem, propozycję spotkania, rozwiewanie wątpliwości do etapu kończenia rozmowy.
Tydzień 2 będzie poświęcony kluczowym umiejętnościom w umawianiu spotkań.
Poznasz sposoby wywoływania odpowiedniego stanu emocjonalnego, doświadczysz wpływu dopasowania głosu do rozmówcy, poznasz zasady prowadzenia notatek, wprowadzisz do swoich rozmów perswazyjne wzorce lingwistyczne (wzorzec potwierdzania, wzorzec uzasadniania, ukryte założenia), zaczniesz stosować wizualizowanie rozmówcy, odkryjesz rolę i zastosowania pytań precyzyjnych, nauczysz się rozpoznawać typy rozmówców, poznasz strategie decyzyjne, zaczniesz świadomie przybierać optymalną pozycję ciała podczas rozmów.
Tydzień 3 będzie poświęcony analizie wyników działań w celu doskonalenia.
Pokażę, jak zauważać informację zwrotne, jak stosować pytania poprawkowe kierujące uwagę na obszary wymagające doskonalenia.
b
Tydzień 4 będzie poświęcony kwestiom motywacyjnym i planowaniu pracy własnej.
Zamienisz problemy w cele, odkryjesz prawdziwe przeszkody na drodze do celu, zaczniesz korzystać z osobistego generatora mocy, ustalisz etapy na drodze do celu, zaplanujesz optymalną kolejność działań.
BONUS
Po zakończeniu szkolenia pomogę Tobie w analizie wyników sesji telefonicznej z ostatniego tygodnia pracy. Dodatkowo prześlę wskazówki dotyczące dalszej pracy własnej.
Już teraz dołącz do spotkania: Telefoniczne Umawianie Spotkań.
Na priv otrzymasz informacje, co trzeba zrobić,
aby uczestniczyć w szkoleniu wartym 147 zł
za jedyne 27 zł lub za darmo!!!
Ciekawe doświadczenie
Pracowałem kiedyś dla pewnej firmy ubezpieczeniowej. Umawiałem spotkania dla doradców finansowych. W trakcie jednej z takich sesji telefonicznych przydarzyło mi się coś zaskakującego.
Osiągałem świetne wyniki w umawianiu spotkań. Jednak jakość moich połączeń telefonicznych zaczęła się pogarszać (echo, szumy). Wkrótce odkryłem, że moje rozmowy są podsłuchiwane i wykorzystywane podczas szkolenia agentów.
Pewnie wiesz, jak wygląda praca ludzi zajmujących się sprzedażą. Jeśli chcesz coś sprzedać, to musisz spotkać się z klientem, a jeśli chcesz się z nim spotkać, to musisz do niego zadzwonić i przekonać go do spotkania.
Problem wielu osób polega na tym, że chcą mieć spotkania, ale trudno im zacząć dzwonić do klientów. Ten problem powtarza się każdego dnia. Zanim zaczną dzwonić, znajdują sobie wiele pozornie ważnych zajęć, którymi wypełniają czas, aby tylko odsunąć dzwonienie w czasie. Mają świadomość, jak ważne jest to, aby dzwonić, jednak nie dzwonią, tylko odwlekają wszystko na później.
Dlaczego tak się dzieje?
Dzieje się tak, ponieważ boją się świadomie lub podświadomie odrzucenia, jakiego mogą doświadczyć, dzwoniąc do nieznanych osób, boją się że nie będą w stanie odpowiedzieć na trudne pytania, boją się, że rozmówcy będą niezainteresowani ich ofertą, boją się, że ...
Podczas szkolenia przygotuję Cię na różne trudne sytuacje. Dzięki temu będziesz codziennie wykonywać dużą liczbę telefonów i umawiać oczekiwaną liczbę spotkań. Nie będziesz myśleć, czy to jest przyjemne, czy nie, czy ktoś będzie niemiły, czy nie. Po prostu będziesz dzwonić!
Jak to zrobić? Dowiesz się tego na szkoleniu internetowym.
Już teraz dołącz do spotkania: Telefoniczne Umawianie Spotkań.
Na priv otrzymasz informacje, co trzeba zrobić,
aby uczestniczyć w szkoleniu wartym 147 zł
za jedyne 27 zł lub za darmo!!!
PROGRAM SZKOLENIA
Tydzień 1 – Model rozmowy
Nawiązanie kontaktu (szybkie budowanie porozumienia)
Wstępna ocena (selekcja kontaktów telefonicznych)
Rozmowa z decydentem (kluczowe zasady kontaktu)
Propozycja spotkania (przedstawianie propozycji spotkania)
Rozwiewanie wątpliwości (cztery grupy przeszkód)
Kończenie rozmowy (kiedy i jak to robić)
Tydzień 2 – Kluczowe umiejętności
Stan emocjonalny (kluczowa umiejętność w pracy)
Dopasowanie głosu (najważniejsze narzędzie telemarketera)
Prowadzenie notatek (notowanie słów kluczowych)
Wzorce lingwistyczne (sprawdzone w tysiącach rozmów)
Wizualizowanie rozmówcy (technika ożywiania rozmówcy)
Pytania precyzyjne (klucz do zbierania informacji)
Typy rozmówców (podział przydatny w telemarketingu)
Strategie decyzyjne (kolejne narzędzie niewidzialnego wpływu)
Pozycja ciała (fizyczne aspekty pracy)
Tydzień 3 – Doskonalenie działań
Preferencje zmysłowe (zauważanie informacji zwrotnych)
Pytania poprawkowe (obszary wymagające doskonalenia)
Tydzień 4 – Wybór Celu
Wytyczanie kierunku (zamiana problemu w cel)
Stopery zmian (odkrywanie prawdziwych przeszkód)
Motywy działania (osobisty generator mocy)
Kamienie milowe (etapy na drodze do celu)
Linia czasu (optymalna kolejność działań)
BONUS
Analiza wyników sesji telefonicznych z ostatniego tygodnia pracy.
Wskazówki dotyczące dalszej pracy własnej.
Już teraz dołącz do spotkania: Telefoniczne Umawianie Spotkań.
Na priv otrzymasz informacje, co trzeba zrobić,
aby uczestniczyć w szkoleniu wartym 147 zł
za jedyne 27 zł lub za darmo!!!
Zapraszam
Dariusz Skraskowski
autor kursu
Dariusz Skraskowski edytował(a) ten post dnia 22.11.10 o godzinie 10:58