konto usunięte

Temat: Jak podkreślać treść za pomocą intonacji głosu w...

Tekst pochodzi z bloga http://MagdaMyczko.pl


Jak podkreślać treść za pomocą intonacji głosu w telemarketingu.

T: Odbiorcy słyszą to co mówimy po raz pierwszy
Łatwo o tym zapomnieć. Telemarketerzy czytają ten sam skrypt niezliczoną ilość razy. Może ich nudzić, mogą być w stanie powtarzać go przez sen. Może im się wydawać stary, wysłużony, i mogą mieć w tym słuszność. Ale dla klienta jest nowy, klient nie słyszał go wcześniej. Spraw, aby twoje słowa brzmiały rześko, świeżo i oryginalnie, ponieważ dla klienta takie one faktycznie są.

I: Wyobraź sobie, że rozmawiasz z najlepszym przyjacielem
Wyobraź sobie, że próbujesz przekazać najlepszemu przyjacielowi nowiny na temat, który cię fascynuje. Niech ton głosu odzwierciedli twoją fascynację, nie będąc przy tym władczy. Sposób w jaki mówisz powinien odzwierciedlać przekonanie o wysokiej wartości tego co masz do powiedzenia. Głos powinien brzmieć szczerze i wyrażać zadowolenie. W końcu dzielisz się ważnymi informacjami z równie ważną osobą.

E: Oczekuj akceptacji
Jeśli szczerze oczekujesz, że klient przyjmie ofertę, ton twojego głos musi to odzwierciedlać. Powinien być zaangażowany, pozytywny i wyczekujący. Słuchaj bardzo uważnie tego co mówi klient, a potem odzwierciedlaj jego uczucia i potwierdzaj to, co mówi. Pamiętaj, odbiorca od razu wyczuje twój brak przekonania.

S: Nie da się oddzielić brzmienia głosu do treści tego co mówisz.
Sukces w telemarketingu zależy na równi od brzmienia głosu jak od tego, co mamy do powiedzenia. Ton głosu jest nieodłączny od słów, które wypowiadamy. Mów czysto i wyraźnie w takim tempie, aby klient nadążał w konwersacji. Poziom głosu powinien odzwierciedlać poziom głosu klienta. Jeśli to konieczne, grzesz nadmiarem powolności, czystości i profesjonalizmu w sposobie mówienia. Mów etycznie i autentycznie. Cokolwiek by się nie działo, nie krzycz i nie przeklinaj.

Konkluzje
Brzmienie głosu telemarketera jest jedyną namacalną cechą, z którą klient może się identyfikować. Produkt lub usługa, oferta, gwarancja, wyróżniki i korzyści są dla odbiorcy tylko słowami. Dzięki tonacji głosu, którym o nich mówisz mogą stać się wiarygodne i przekonujące dla klienta. Pamiętaj, że poprawny ton głosu WIĄŻE (TIES) ofertę w jedną całość. Kiedy głos telemarketera jest nieprofesjonalny, nerwowy, zaniepokojony, albo nawet odrobinę znudzony lub zmęczony, traci okazje.

konto usunięte

Temat: Jak podkreślać treść za pomocą intonacji głosu w...

Magdalena Myczko:
Tekst pochodzi z bloga http://MagdaMyczko.pl

Jak podkreślać treść za pomocą intonacji głosu w telemarketingu.

T: Odbiorcy słyszą to co mówimy po raz pierwszy
Łatwo o tym zapomnieć. Telemarketerzy czytają ten sam skrypt niezliczoną ilość razy. Może ich nudzić, mogą być w stanie powtarzać go przez sen. Może im się wydawać stary, wysłużony, i mogą mieć w tym słuszność. Ale dla klienta jest nowy, klient nie słyszał go wcześniej. Spraw, aby twoje słowa brzmiały rześko, świeżo i oryginalnie, ponieważ dla klienta takie one faktycznie są.

I: Wyobraź sobie, że rozmawiasz z najlepszym przyjacielem
Wyobraź sobie, że próbujesz przekazać najlepszemu przyjacielowi nowiny na temat, który cię fascynuje. Niech ton głosu odzwierciedli twoją fascynację, nie będąc przy tym władczy. Sposób w jaki mówisz powinien odzwierciedlać przekonanie o wysokiej wartości tego co masz do powiedzenia. Głos powinien brzmieć szczerze i wyrażać zadowolenie. W końcu dzielisz się ważnymi informacjami z równie ważną osobą.

E: Oczekuj akceptacji
Jeśli szczerze oczekujesz, że klient przyjmie ofertę, ton twojego głos musi to odzwierciedlać. Powinien być zaangażowany, pozytywny i wyczekujący. Słuchaj bardzo uważnie tego co mówi klient, a potem odzwierciedlaj jego uczucia i potwierdzaj to, co mówi. Pamiętaj, odbiorca od razu wyczuje twój brak przekonania.

S: Nie da się oddzielić brzmienia głosu do treści tego co mówisz.
Sukces w telemarketingu zależy na równi od brzmienia głosu jak od tego, co mamy do powiedzenia. Ton głosu jest nieodłączny od słów, które wypowiadamy. Mów czysto i wyraźnie w takim tempie, aby klient nadążał w konwersacji. Poziom głosu powinien odzwierciedlać poziom głosu klienta. Jeśli to konieczne, grzesz nadmiarem powolności, czystości i profesjonalizmu w sposobie mówienia. Mów etycznie i autentycznie. Cokolwiek by się nie działo, nie krzycz i nie przeklinaj.

Konkluzje
Brzmienie głosu telemarketera jest jedyną namacalną cechą, z którą klient może się identyfikować. Produkt lub usługa, oferta, gwarancja, wyróżniki i korzyści są dla odbiorcy tylko słowami. Dzięki tonacji głosu, którym o nich mówisz mogą stać się wiarygodne i przekonujące dla klienta. Pamiętaj, że poprawny ton głosu WIĄŻE (TIES) ofertę w jedną całość. Kiedy głos telemarketera jest nieprofesjonalny, nerwowy, zaniepokojony, albo nawet odrobinę znudzony lub zmęczony, traci okazje.

Jak długo robiłaś to o czym piszesz i z jakim skutkiem ?
Dariusz Skraskowski

Dariusz Skraskowski Konsultant
Strategiczny
Akademii Biznesu
Piotra Michalaka

Temat: Jak podkreślać treść za pomocą intonacji głosu w...

Świetne rady Magdo.

Łatwo o tym zapomnieć po kilku (kilkunastu) tysiącach rozmów telefonicznych. A przecież głos (śpiewak) ma większą siłę oddziaływania niż słowa (pieśń).

Dobre przypomnienie i dla mnie, bo czasami łapię się na tym, że przywiązuję zbyt wiele wagi do scenariusza rozmowy.

Pozdrawiam



Wyślij zaproszenie do