Sylwia Z.

Sylwia Z. Kierownik projektu
IT - Obecnie szukam
nowych wyzwań.

Temat: Jak napisać dobry skrypt dla telemarketera

Witam wszystkich serdecznie:)

Potrzebuję pardzo pilnie informacji dotyczących przygotowania porządnego skrypu dla telemarketerów w Call Center.

Z góry bardzo dziękuję za pomoc!!
Dariusz Skraskowski

Dariusz Skraskowski Konsultant
Strategiczny
Akademii Biznesu
Piotra Michalaka

Temat: Jak napisać dobry skrypt dla telemarketera

Sylwia K.:
Witam wszystkich serdecznie:)
Potrzebuję pardzo pilnie informacji dotyczących przygotowania porządnego skrypu dla telemarketerów w Call Center.
Z góry bardzo dziękuję za pomoc!!

Temat pisania skryptu to temat rzeka.

- Jakich konkretnie informacji Pani potrzebuje?
Sylwia Z.

Sylwia Z. Kierownik projektu
IT - Obecnie szukam
nowych wyzwań.

Temat: Jak napisać dobry skrypt dla telemarketera

Klient: B2C oraz B2B. Rozmowa operatora ma na celu sprzedaż usługi. ALE, klient ma wiedzieć co kupuje. MINI rez oraz rekl.
Dariusz Skraskowski

Dariusz Skraskowski Konsultant
Strategiczny
Akademii Biznesu
Piotra Michalaka

Temat: Jak napisać dobry skrypt dla telemarketera

To mamy już dwa skrypty.
Jeden dla klientów indywidualnych, drugi dla firm.

- Czy jest już wyodrębniona grupa docelowa w każdej z grup?
- Czy sprzedaż będzie wsparta wysyłką ofert e-mailem/faksem/pocztą?
- Czy ktoś już sprzedaje, czy jest to nowy projekt?
Sylwia Z.

Sylwia Z. Kierownik projektu
IT - Obecnie szukam
nowych wyzwań.

Temat: Jak napisać dobry skrypt dla telemarketera

Piotrze,

Myśle, że to się da ubrać w jeden skryp ---> tzn. operator w przypdku klienta indyw.( bądz firmy) dostosuje rozmowę do zainteresowanego. ok, chodzi tez by operator był bystry:) ale czy inni maja sens bytu..????
Dariusz Skraskowski

Dariusz Skraskowski Konsultant
Strategiczny
Akademii Biznesu
Piotra Michalaka

Temat: Jak napisać dobry skrypt dla telemarketera

Sylwia K.:
Piotrze,
???
Myśle, że to się da ubrać w jeden skrypt ---> tzn. operator w przypdku klienta indyw.( bądz firmy) dostosuje rozmowę do zainteresowanego.

Z doświadczenia wiem, że w firmach rozmawia się inaczej. Przy klientach indywidualnych od razu docieramy do decydenta.
W przypadku firmy trzeba poradzić sobie najpierw z asystentami.
To dwie różne sytuacje.
ok, chodzi tez by operator był bystry:) ale czy inni maja sens bytu..????

Tu nie chodzi o bystrość, tylko o inny kontekst i procesy decyzyjne. To dwa odmienne światy.

Proszę podawać konkretne rzeczy, które chce Pani się dowiedzieć. Inaczej nie jestem w stanie Pani pomóc.
Dariusz Marchewka

Dariusz Marchewka Koneser pysznej kawy
telemarketer, Firma
informatyczna, h...

Temat: Jak napisać dobry skrypt dla telemarketera

Witam.
Temat stary, ale bardzo na topie a telemarketingu zawsze temat ważny postaram się swoje trzy grosze dożucić.

Niema skryptu, który sprzeda, który zahipnotyzuje, który umówi spotkanie, który będzie maszynką do robienia pieniędzy oraz klimetyzatorem w gorące dni.

Jest jednak bardzo skuteczny sposób jak zrobić żeby jak kolwiek napisany skrypt okazał się skuteczny.

Najważniejsze jest zatrudnić i wyszkolić odpowiednią osobę.
Podczas rekrutacji trzeba wyselekcjonować telemarketerów zatrudniając takich, aby spelniali następujące warunki:
Pewność siebie, Wspaniały sexowny głos komunikatywność czyli osoba musi zawsze mówić, dużo mówić, wiedzieć oczym ma mówić.
Najlepjej jeśli przyszły telemarketer będzie w głosie miał wszystko.

Jeśli mamy już taką osobę należy tak przeszkolić z produktu, żeby potrafiła sama sobie napisać skrypt rozmowy.
Dziś taki i tylko taki sposób pisze skrypty.
Należy więc zatrudnić odpowiednią osobę i odpowiednio ją przeszkolić żeby wiedziała jaki to produkt i co przyuniesie klientowi.
Skrypt napisze sam telemarketer jeśli jest dobry produkt.
Dobry produkt jest wówczas, gdy na taki produkt jest zapotrzebowanie.
Nigdy niechciał bym mówić skryptu jaki ktoś mi da.
Skoro ja mam prezentować produkt wymagam należytego przeszkolenia bo skrypt tworzy się w głowie.
Jeśli ktoś z nas poprosi o opowiedzenie bajki o czerwonym kapturku opowiemy ją zawsze nawet gdy nas ktoś zbudzi prawda?

Tak jest bo ją znamy bardzo dobrze mama ciocia babcia przeszkoliła nas z tej bajki więc nietrzeba czytać i przypomnać sobie czy babcia wilka zjadła czy wilk babcię.
Tat tesz jest w telemarketingu jeśli jestem przeszkolony dokładnie z produktu opowiem onim nawet gdy mnie obudzą.
Jeśli tak się stanie to znaczy, że znam produkt na pamięć i wtedy skrypt mija się z celem no chyba , że potrzebny jest gdy
1.jest brzydka pogoda
2.boli głowa
3.szef nie docenia.
4.ooojj jakiś taki kiepski dzień.

W takich sytuacjach dobrze mieć skrypt ale taki, jaki samemu się napisze.
Pozdrawiam.
Dodam jeszcze tylko tyle, że jestem zwykłym szarym telemarketerem pionkiem w tej grze ale ja tak robię i jakoś są klienci, firma nienażeka a ja tesz jestem zadowolony.



Wyślij zaproszenie do