konto usunięte

Temat: 6 wrzesień 2013: Szkolenie “Social Media w rekrutacji i...

Rozwój nowoczesnych technologii, a w szczególności rozwój mediów społecznościowych wymaga od rekruterów innego spojrzenia na metody i praktyki poszukiwania w imieniu swoich klientów nowych kandydatów do pracy. Social media pozwalają szybciej, taniej i skuteczniej dotrzeć do właściwych kandydatów. Obecnie wykorzystanie social media w rekrutacji deklaruje ponad 80% pracodawców w Polsce. Czy ty również skutecznie wykorzystujesz media społecznościowe do poszukiwania właściwych kandydatów? Wkrótce social media staną się najważniejszą metodą ich wyszukiwania.

Podczas tego szkolenia dowiesz się jak:

Skutecznie wykorzystywać media społecznościowe takie jak Facebook, LinkedIn, Goldenline do wyszukiwania właściwych kandydatów
Zbudować właściwy profil przyjazny wyszukiwarkom
Budować profesjonalny wizerunek pracodawcy w sieci
Zwiększyć renomę zarówno firmy, jak i jej konsultantów
Wykorzystać zaawansowane techniki wyszukiwania najlepszych kandydatów
Budować społeczności wykwalifikowanych kandydatów wokół firmy
Kontaktować się za pośrednictwem poszczególnych kanałów social media z potencjalnymi kandydatami we właściwy sposób zgodny z najlepszymi standardami
Skutecznie ogłaszać nowe oferty pracy w darmowy i wirusowy sposób.
Szkolenie kierowane jest przede wszystkim do osób związanych z rekrutacją, a w szczególności do:

Agencji rekrutacyjnych
Headhunterów
Agencji rekrutacyjnych typu executive search
Osób zajmujących się rekrutacją na co dzień
Pracowników działów Human Resources, Employer Branding, Talent Management
Właścicieli firm rekrutacyjnych
Wszystkich osób chcących poszerzyć swoja wiedzę na temat wykorzystania mediów społecznościowych w rekrutacji i HR
Czas trwania: 8 godzin;

Koszt: 999,00 zł netto + 23 % VAT za osobę (cena obejmuje szkolenie, certyfikat, materiały drukowane, kawa i herbata, lunch)

Więcej informacji tutaj: http://smls.pl/oferta/szkolenia/social-media-w-rekruta...