Lidia Wysocka

Lidia Wysocka Szkolenia/
konferencje,
rekrutacja
programistów,
aplikacj...

Temat: „FOTOGRAFIA REKLAMOWA”-warsztat

Do kogo skierowany jest warsztat:

Warsztat dla agencji i firm chcących poznać szczegóły związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem reklamowej sesji fotograficznej oraz zrozumieć podstawy techniczne związane ze sprzętem potrzebnym do zrealizowania sesji.

Część wykładowa
Program warsztatu:
Kategorie/rodzaje fotografii na rynku reklamowym.
Rola poprawnej komunikacji pomiędzy stroną zamawiającą a stroną realizującą projekty fotograficzne.
Kolejność etapów produkcji projektów fotograficznych.
Wymiana opinii i doświadczeń dot. produkcji sesji fotograficznych.

Prowadzący: Maria Mikołajewska (PZL) Od około siedemnastu lat w branży, od jedenastu lat w agencji PZL jako Production Manager. Pracując przez 11 lat w PZL miała możliwość obsługiwać wszystkich dotychczasowych Klientów Agencji w zakresie wszelakich projektów związanych z szeroko rozumianym printem. Poza organizacją sesji zdjęciowych, zakupem zdjęć ze stocku i współpracą z fotografami oraz rysownikami nadzorowała druk od wielkoformatowego po mniejsze BTL-owe projekty. Wśród Klientów PZL pracowała m.in. dla L.K. Dr Irena Eris, PKO BP, Kompanii Piwowarskiej S.A. (Redd’s, Dębowe Mocne, Żubr), a obecnie prowadzi projekty m.in. dla Alior Banku, Polkomtela S.A., ZT Kruszwicy S.A. i innych. Zanim rozpoczęła współpracę z PZL pracowała przez kilka lat dla agencji Euro RSCG również jako producent obsługując m.in. takich Klientów jak; Peugeot, Vichy, Bank Śląski. Najwcześniejsze doświadczenia związane z reklamą
i promocją zdobywała przy realizacji materiałów promocyjnych dla Polskiego Radia. Z wykształcenia jest plastykiem.

Część praktyczna
Program warsztatu:
Omówienie i zaprezentowanie najczęściej używanych w czasie sesji rodzajów sprzętu błyskowego i różnych systemów aparatów fotograficznych.
Krótkie omówienie charakteru światła, jakie dają najpopularniejsze w fotografii modyfikatory.
Prezentacja poszczególnych etapów sesji fotograficznej:
przygotowanie modelki lub produktu.
przygotowanie planu.
Realizacja sesji fotograficznej na przykładzie sesji modowej:
przedstawienie sposobów komunikacji z modelką.
wyjaśnienie roli ustawionego na planie światła.
zapoznanie ze specyfiką pracy fotografa.
Postprodukcja uzyskanego materiału zdjęciowego w kilku wariantach przy różnych założeniach oczekiwań klienta.
Cel:
Rozwinięcie umiejętności związanych z fotograficznymi produkcjami reklamowymi. Zrozumienie zależności miedzy poszczególnymi etapami produkcji reklamowej. Poznanie ról i obowiązków poszczególnych osób przygotowujących produkcje reklamową, rozpoznawanie i rozwiązywanie problemów wynikających w trakcie sesji, trafne oszacowanie rodzaju i ilości sprzętu potrzebnego
do zrealizowania założeń sesji. Umiejętności te przydadzą się do prawidłowego przygotowania kosztorysu produkcji oraz sprawnego przeprowadzenia przygotowań, sesji i postprodukcji.

Prowadzący: Emil Biliński (Makata Photographers), Jacek Piekarzewski (Makata Photographers), Paweł Ryczkowski
(Makata Studio).

Emil Biliński
Urodził się w Polsce, dorastał i kształcił się w Wiedniu. Najpierw marzył o rysowaniu komiksów, ale zdecydował się na studia fotograficzne i projektowanie komunikacji wizualnej w Graphische Vienna. Współpracował też z KunstHausWien. Emil pracował
z Anne Leibovitz i Dawidem Lachapelle. Jego guru stał się jednak Peter Lindbergh: za talent, autentyczność i spokój. Emil lubi fotografować silne kobiety takie jak Angelina Jolie czy Agnieszka Chylińska - według niego jednym z najbardziej efektownych zestawów jest połączenie urody i charakteru. Prace Emila cechuje nieograniczona wyobraźnia i swoista dekadencja. Dla niego możliwe jest absolutnie wszystko a rzeczywistość jest jedynie punktem wyjścia. To jeden z najbardziej kreatywnych fotografów
w Polsce. Robił wiele sesji dla europejskich magazynów, a wśród nich: Matador, Playboy, DIVA, WOMAN. Współpracował z takimi markami jak Schwarzkopf, Loreal, Scholz & Friends, Redworks, Ogilvy, Atlantic, Tchibo, Timotei, Universal Music.

Paweł Ryczkowski
Zajmuje się fotografią od lat. Nabyte doświadczenie pozwoliło mu recenzować profesjonalny sprzęt fotograficzny. Pisał m.in.
do fotopolis.pl i FOTO. Obecnie jest managerem w studiu Makata. Zarządza nowoczesnymi powierzchniami zdjęciowymi, zespołem asystentów studia oraz sprzętem fotograficznym.

Jacek Piekarzewski
Jako fotograf zaczynał pracę w latach 80. W 1989 roku zdecydował się opuścić kraj i osiedlił się w Toronto. Tam ukończył wydział Fotografii Kreatywnej w Humber College. Pod koniec lat 90’ wrócił do Polski i otworzył studio fotografii reklamowej. Dziś uważany jest za jednego z mistrzów tego gatunku. Obiekty na jego zdjęciach budzą pożądanie, sympatię. Wydają się doskonałe.
Nagrodzony na: Festiwalu Kreatura 2002 ( Procter&Gamble/Saatchi&Saatchi); Festiwalu Kreacji i Reklamy Golden Drum 2003, Portorož ( Saatchi&Saatchi); KTR 2004, (Lenor/Grey Warsaw); KTR 2009, (Vanisz/EuroRscg). Jacek jest autorem kampanii reklamowych takich marek jak: Toyota, Suzuki, Ford, Peugeot, Citroen, Renault, Era GSM, TPSA, TVN, Idea GSM, Orange, Orix, Tymbark, Karotka, Chappi, Whiskas, Bosman, Lech, Okocim, Tatra, Warka, Specjal, Nałęczowianka, Frugo, Ballantine’s, Panasonic, Technics, Sony, Fa, Dupont, Ariel, Lenor, Pantene, Vanish, City Bank Handlowy, Bank Millenium, ING Nationale Nederlanden, Reiffeisen Bank, PKO SA, LOT, Star Alliance, Dulux.

Cena:700 zl+vat

Termin szkolenia: 11 maja 2011 (9:30 – 17:30)
Miejsce:Makata Studio, ul. Duchnicka 3, Warszawa

Kontakt:
Lidia Wysocka
Project Coordinator
email: idia@makataevent.pl
tel. +48 506 151 642
Konrad Deskiewicz

Konrad Deskiewicz Foto i grafika, IT

Temat: „FOTOGRAFIA REKLAMOWA”-warsztat

Masa tematów jak na 8h. Zanosi się na bardzo powierzchowne traktowanie tematu... może by tak jednak pomyśleć o całym weekendzie.

Następna dyskusja:

Fotografia reklamowa - pack...




Wyślij zaproszenie do